Bedankt voor de tip! Ik zag het helaas te laat, anders had ik deze TOPFILM zeker nog een keer gekeken.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:AFCNiels en @:LittleRabbit schakelen nu in
En excuses voor gebrek aan respect tijdens de minuut stilte? krekel.mp3quote:
quote:
quote:Stemming slaat om
En ook in het stadion is de stemming aanvankelijk opperbest. Maar die slaat al snel om. "We zaten uitgerekend onder het uitvak. Waar we ons vooral over verbaasden, waren die zogenaamde supporters op de hoofdtribune. Normaal gesproken zitten daar de sponsoren en hotemetoten, maar daar zaten nu hooligans. In het zwart gekleed. Waarbij het erop leek dat de twee Zweedse supportersgroepen - achter ons en op de hoofdtribune - elkaar al zingend boodschappen toezongen", zegt de moeder, die anoniem haar verhaal wil vertellen
Begrijpelijk, Stockholm is tegenwoordig toch een stukje Afrika/Midden-Oosten. Gebeuren gekke dingen.quote:FC Twente toch zonder fans naar uitduel met Hammarby
Supporters van FC Twente mogen komende donderdag toch niet afreizen naar het uitduel met Hammarby. Dat heeft FC Twente laten weten aan de 1500 supporters die een kaartje hebben gekocht. Vorige week liep het na de thuiswedstrijd uit de hand; Twente-fans zochten op de hoofdtribune de confrontatie met de bezoekers.
FC Twente liet dit weekend nog weten dat de supporters ondanks de rellen gewoon welkom zijn. Fans mochten dan wel geen rode kleding, kleding met Twente-logo's of Vak P-uitingen dragen.
Daar is de club nu "vanwege nieuwe informatie over de veiligheidssituatie" van terug gekomen. "Deze informatie in combinatie met de ongeregeldheden van afgelopen donderdag binnen en buiten het stadion hebben voor dit nieuwe inzicht gezorgd." Wat de nieuwe informatie is wordt niet bekendgemaakt. De club noemt de beslissing "ontzettend moeilijk en zwaar".
Deel kosten hotel en reis vergoed
FC Twente gaat de kosten voor de kaartjes, en een deel van de kosten voor een vliegticket en hotelovernachting vergoeden, schrijft de club in een mail aan de ticketkopers.
Bij de rellen werden tien mensen aangehouden. Een Zweedse supporter belandde in het ziekenhuis nadat hij van de tribune was gevallen.
Vlak na de wedstrijd ging het mis op de hoofdtribune van de Grolsch Veste in Enschede
https://nos.nl/artikel/24(...)uitduel-met-hammarby
Alle messen waren uitverkocht bij het lokale IKEA filiaal zeker.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:32 schreef RamboDirk het volgende:
Wat de nieuwe informatie is wordt niet bekendgemaakt.
Karma voor dit kutreclame.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:28 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
@:Alaphilippe_
SCOOOOOOOOOOOOOOOOP. @:Nober
Ja schitterend, wat een stunt(s).quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:10 schreef Caland het volgende:
Een club uit de Faeröer-Eilanden (Klaksvik) is een ronde door in de CL voorrondes ten koste van Hacken waardoor nu voor het eerst een club uit dat deel van Europa sowieso een groepsfase Europees gaat spelen (conference league vermoedelijk)
Dat is toch een wereldse trip
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja schitterend, wat een stunt(s).
Ik was daar vorig jaar september.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet nog een keer even een verslag typen over de stadions en wedstrijden die ik daar zag.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:10 schreef Caland het volgende:
Een club uit de Faeröer-Eilanden (Klaksvik) is een ronde door in de CL voorrondes ten koste van Hacken waardoor nu voor het eerst een club uit dat deel van Europa sowieso een groepsfase Europees gaat spelen (conference league vermoedelijk)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kom je daar uit? Of bezoek je extreem veel stadions?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet nog een keer even een verslag typen over de stadions en wedstrijden die ik daar zag.
Vaak foto's van het land voorbij zien komen, wilde het graag een keer bezoeken. Het groundhoppen staat eigenlijk al jaren op een laag pitje bij mij, helaas. Maar heb daar een stuk of 6-7 stadions bezocht, voor zover je van een stadion kan spreken haha. Als de wedstrijd kut is kun je daar tenminste mooi om je heen kijken, echt een imponerende natuur daar.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe kom je daar uit? Of bezoek je extreem veel stadions?
Dit of FC Lugano graag @uefaquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:10 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oefquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:10 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit daar een investeerder ofzo? Want de vorige ronde lieten ze Ferencvaros kansloos. Ik bedoel: is er iemand met geld die relatief goede spelers naar de Faroër haalt om daar een paar seizoen gekke dingen te doen?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het nationale team daar thuiswedstrijden mag spelen kan een Europa League wedstrijd toch ook wel?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vermoed zomaar dat ze daar niet mogen spelenAl zal er niet veel groters zijn daar op Faeroer.
Te klein voor het Servette.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:20 schreef Kriegel het volgende:
Genk uitgeschakeld na 118 minuten tegen 10 man van Servette te hebben gespeeld.
Klaksvik daarentegen, geweldig.
Nee, het zijn grotendeels eigen spelers, het is ook niet het eerste prima resultaat wat ze neerzetten de afgelopen paar jaar. Wel knap, benieuwd in welke cup ze terecht gaan komen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zit daar een investeerder ofzo? Want de vorige ronde lieten ze Ferencvaros kansloos. Ik bedoel: is er iemand met geld die relatief goede spelers naar de Faroër haalt om daar een paar seizoen gekke dingen te doen?
Ze zullen waarschijnlijk in stadion Tórsvøllur moeten spelen ja, het stadion waar ook het nationale elftal speelt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vermoed zomaar dat ze daar niet mogen spelenAl zal er niet veel groters zijn daar op Faeroer.
Andorra uit, altijd lastig.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ziet eruit dat AZ een vlucht naar Andorra mag boeken.
Tweeluik tegen FC Santa Coloma
Puynik en Klasvik uit. Altijd lastig.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die Zweedse clubjes zijn echt mokerslecht als ik zie wat Hacken en Kalmar doen
FC Basel is ook uitgeschakeld door Tobol (wie?) uit Kazachstan. Vorig jaar nog halve finale gehaald ook.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die Zweedse clubjes zijn echt mokerslecht als ik zie wat Hacken en Kalmar doen
20:00 uur | Hammarby IF – FC Twente | Veronicaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:57 schreef GGMM het volgende:
Waar wordt dit uitgezonden?
En waar wordt dit nog meer uitgezonden als je Driessen wil ontwijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |