4 arrestaties, dit is genietenquote:Opnieuw twee verdachten aangehouden voor bedreiging Hilversumse Bradley
Een 16-jarige jongen uit Hoorn en 15-jarige jongen uit Zaandam zijn aangehouden op verdenking van het bedreigen van onder anderen Hilversummer Bradley van Dijk. De twee minderjarige jongens zijn opgepakt in het kader van een lopend onderzoek naar Telegram-groep het Looijkartel.
De politie heeft de afgelopen dagen twee minderjarige jongens aangehouden. Zij zouden lid zijn van een Telegram-groep genaamd het 'Looijkartel.' In deze groep worden personen (met de dood) bedreigd en beledigd.
Vooral Hilversummer Bradley van Dijk is al jaren het doelwit van deze groep. Niet alleen hij, maar ook zijn familie, vrienden en buren werden doelwit. De twee jonge verdachten zouden zich volgens de politie ook schuldig hebben gemaakt aan bedreigingen aan zijn adres. Het onderzoek naar deze groep loopt nog. De politie sluit meerdere aanhoudingen in deze 'omvangrijke' zaak niet uit.
Andere aanhoudingen
Het net rond dit kartel lijkt zich langzaam maar zeker te sluiten, nadat NH verhalen hierover publiceerde. Vorige week zijn al een 26-jarige man uit Deurne en een 39-jarige man uit Venlo opgepakt door de politie.
Zij zouden deze Telegram-groep beheren. Het Openbaar Ministerie verdenkt hen van bedreigingen, stalking en deelname aan een criminele organisatie. Woensdag werd al duidelijk dat deze mannen nog zeker twee weken vastzitten.
Niet iedereen was een actief lid wat meedeed aan die kansloze meuk. Meelezen is vast niet strafbaar.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog zo'n 5000 te gaan of hoe groot was die groep
39 zelfs en waarschijnlijk met vrouw en kinderen...quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:47 schreef -river- het volgende:
16 en 15 klinkt alvast iets minder sneu dan 30.
Vraag me af of dit van die loopjongetjes waren.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:47 schreef -river- het volgende:
16 en 15 klinkt alvast iets minder sneu van een gast van 30.
Schat toch wel een paar tientallen in die actief meededen lijkt me. Maar goed ik heb geen idee verder. Wel fijn uiteraard dat er eindelijk allerlei debielen opgepakt worden.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet iedereen was een actief lid wat meedeed aan die kansloze meuk. Meelezen is vast niet strafbaar.
Lekker dan, goed voorbeeld.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:48 schreef Viezig het volgende:
[..]
39 zelfs en waarschijnlijk met vrouw en kinderen...
zaandam en hoorn, dat is 50/70 minuten met de trein naar hilversum. zouden die echt daar heen komen om een steen door de raam te mikken? ik verwacht eerder de beheerdersquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me af of dit van die loopjongetjes waren.
Als jij als een 14-jarige aanbod krijgt van misschien 100 euro om een steen door raam te mikken waarbij reiskosten vergoed worden. En je bent een kansenparel dan denk ik dat het best kan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:50 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
zaandam en hoorn, dat is 50/70 minuten met de trein naar hilversum. zouden die echt daar heen komen om een steen door de raam te mikken? ik verwacht eerder de beheerders
ik ga er nog steeds vanuit dat dat alleen maar grootspraak was en er nooit echt iets betaald is, dat die loopjongens daar de dupe ook gewoon genaaid en belazerd werdenquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als jij als een 14-jarige aanbod krijgt van misschien 100 euro om een steen door raam te mikken waarbij reiskosten vergoed worden. En je bent een kansenparel dan denk ik dat het best kan.
Ik weet niet of ik dit je berichtje helemaal goed lees maar de beheerders van dat groepje doen niks hoor qua auto ruiten ingooien enz volgens mij.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:50 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
zaandam en hoorn, dat is 50/70 minuten met de trein naar hilversum. zouden die echt daar heen komen om een steen door de raam te mikken? ik verwacht eerder de beheerders
Ik gok dat niemand van de mensen die zijn opgepakt de echte "breinen" waren.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me af of dit van die loopjongetjes waren.
Ik lees net dat er een beheerder is opgepakt. Bron Looij Kartel telegram.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:56 schreef Viezig het volgende:
[..]
Ik gok dat niemand van de mensen die zijn opgepakt de echte "breinen" waren.
Nog steeds goed dat ze de gevolgen van hun criminele daden ondervinden, maar ik vermoed echt dat ze wat kneusjes gepakt hebben en de grootste zieke geesten nog steeds vrij rondlopen.
Chat verwijderen terwijl politie zijn account heeft en dus gewoon alles kan zien.quote:
Zit jij ook in de telegramgroep? Straks staat er ook politie bij jou op de stoepquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik lees net dat er een beheerder is opgepakt. Bron Looij Kartel telegram.
Ons vatte ze nie!quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:45 schreef ReplaR het volgende:
Zijn er al fokkers gespot die ineens niet meer posten?
Denk eigenlijk niet dat er 15-jarige fokkers zijn op dit momentquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:45 schreef ReplaR het volgende:
Zijn er al fokkers gespot die ineens niet meer posten?
Iedereen kan gewoon meelezen zonder lid daar te zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zit jij ook in de telegramgroep? Straks staat er ook politie bij jou op de stoep
Dan heeft de politie je IP adresquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Iedereen kan gewoon meelezen zonder lid daar te zijn.
En dat van vet veel andere mensen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan heeft de politie je IP adres
deze shit instant houden terwijl je weet dat de politie er heel strak boven op zit geeft ook al blijk dat ze enorm dom zijn en ook dat ze denken dat ze echt ongrijpbaar zijn, terwijl het tegendeel al 4x bewezen isquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Chat verwijderen terwijl politie zijn account heeft en dus gewoon alles kan zien.
Zeer intelligent weer. Geeft niveau uitstekend weer van de kneusjes daar
Waarschijnlijk niet. Telegram geeft die gegevens niet zomaar weg.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan heeft de politie je IP adres
Ook die van mijquote:
Ik was Ama een beetje aan het plagenquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:10 schreef Viezig het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Telegram geeft die gegevens niet zomaar weg.
Ik vermoed dat de politie vriendjes is geworden met deze daders en dat ze zelf hun gegevens prijs hebben gegeven of dat ze linkjes gestuurd hebben waarmee ze achter het ip-adres konden komen. En daarom denk ik dus ook dat ze vooral meelopers hebben gepakt.
Als ze de ip-adressen van Telegram hadden gekregen waren er nu wel 50+ mensen gearresteerd.
Volgens de politie waren de eerste twee aanhoudingen beheerders van telegramgroepquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:56 schreef Viezig het volgende:
[..]
Ik gok dat niemand van de mensen die zijn opgepakt de echte "breinen" waren.
Nog steeds goed dat ze de gevolgen van hun criminele daden ondervinden, maar ik vermoed echt dat ze wat kneusjes gepakt hebben en de grootste zieke geesten nog steeds vrij rondlopen.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens de politie waren de eerste twee aanhoudingen beheerders van telegramgroep
Er was iemand (Stoeltafel of Tafelstoel, een van de twee) die hier kwam melden dat hij via het bedrijf waar hij werkte ook bedreigd was en die zei dat er 37 beheerders waren toen hij keek. Tenminste één daarvan was iemand die in een gesloten inrichting woont en alleen maar gemanipuleerd en misbruikt werd.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik lees net dat er een beheerder is opgepakt. Bron Looij Kartel telegram.
Ik denk dat het allemaal anonieme pussies zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:57 schreef damsco het volgende:
Hahahaha van Looij flikkertjes, kijken hoe stoer ze nu zijn.
Die laatste zinquote:
Ja dat zeker maar geef ze alsnog maar goed op hun falie.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:47 schreef -river- het volgende:
16 en 15 klinkt alvast iets minder sneu dan 26 en 39.
Volwassen daden, volwassen berechtenquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat zeker maar geef ze alsnog maar goed op hun falie.
Deze heeft nog niks geleerd, zo te zien.quote:
Dit soort berichten zouden die mannetjes zomaar nog verder in de problemen kunnen maken.quote:
Absoluut mee eens.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat zeker maar geef ze alsnog maar goed op hun falie.
Wie is er hier geen Bradley-kloon?quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:39 schreef Bezsen het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat Bradley hier met een kloon komt posten.
Met een 17 jarig iemand vieze gesprekken gehadquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:44 schreef Purrito het volgende:
Wat heeft Braddie gedaan dat hij zoveel haters heeft?
lekker boeiend dusquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:53 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Met een 17 jarig iemand vieze gesprekken gehad
Zijn ook geen straatschoffies want ze leuren de hele dag in zo'n telegram chat als een stel nerds.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:58 schreef stavromulabeta het volgende:
Bij een looikartel denk ik eerder aan verboden marktmanipulatie in de lederverwerkende industrie dan aan straatschoffies.
heb de foto van het bericht weggehaald omdat ik niet weet of dit wel echt is.quote:
ik moest dat wel met mijn nederlandse prepaid sim... het zijn toch niet twee nerdjes die een sim van een schimmig land buiten de eu hebben neem ik aan?quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:24 schreef PS. het volgende:
[..]
Prepaid moet je helemaal niet registreren, dat is de enige reden dat prepaid uberhaupt nog bestaat
Je moet niks, alleen voor extra beltegoed/of hij vervalt na een x aantal maanden.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:26 schreef Joost1991 het volgende:
[..]
ik moest dat wel met mijn nederlandse prepaid sim... het zijn toch niet twee nerdjes die een sim van een schimmig land buiten de eu hebben neem ik aan?
dat is dus niet waar. misschien ergens in het buitenland maar in nederland zeker niet altijd zonder registratie.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:28 schreef PS. het volgende:
[..]
Je moet niks, alleen voor extra beltegoed/of hij vervalt na een x aantal maanden.
Prepaid werkt gewoon direct. Bij elke provider
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:29 schreef Joost1991 het volgende:
[..]
dat is dus niet waar. misschien ergens in het buitenland maar in nederland zeker niet altijd zonder registratie.
al bedenk ik me net dat er geen controle was bij de registratie en ik dus net zo goed als naam Rutte en dan het adres van de koningin kon invullen
ik gebruik geen turks telefoon nummer. misschien dat het dan niet op naam van de ouders geregistreerd hoeft te worden maar die turkse winkeltjes hebben ook gewoon camera's hangen. wat het dan nog vreemder maakt dat deze gekte al vanaf 2021 bezig isquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:31 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Je kan die prepaid kaartjes letterlijk bij elke Turk anoniem kopen
Gast lul nou niet zo dom. Ik werk in de telecom, en prepaid is gewoon anoniem, ook bij KPN, ook bij Lebara, ook bij lyca, ook bij T-mobile, ook bij Vodafone, ook bij Hollands nieuwe, ook bij Youfone, ook bij BEN. Enzovoortquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:32 schreef Joost1991 het volgende:
[..]
ik gebruik geen turks telefoon nummer. misschien dat het dan niet op naam van de ouders geregistreerd hoeft te worden maar die turkse winkeltjes hebben ook gewoon camera's hangen. wat het dan nog vreemder maakt dat deze gekte al vanaf 2021 bezig is
en ik ben de koning van marokko doooeeiiiiquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:42 schreef PS. het volgende:
[..]
Gast lul nou niet zo dom. Ik werk in de telecom, en prepaid is gewoon anoniem, ook bij KPN, ook bij Lebara, ook bij lyca, ook bij T-mobile, ook bij Vodafone, ook bij Hollands nieuwe, ook bij Youfone, ook bij ben.
Kan nog wel even doorgaan voor, maar in alle gevallen heb je gewoon een anoniem Nederlands 06 nummer
Leuk voor je.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:43 schreef Joost1991 het volgende:
[..]
en ik ben de koning van marokko doooeeiiii
de laatste politie.nl nieuwsbericht zegt dat je online altijd sporen achterlaat dus ik denk niet dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Leuk voor je.
Maar @:PS. Heeft gewoon gelijk. Onlangs nog een Lebara kaartje gekocht. In de telefoon en werkend. Zonder enige vorm van registratie. Ook opwaarderen kan volledig anoniem als je dat wil.
Ja groetjesquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:43 schreef Joost1991 het volgende:
[..]
en ik ben de koning van marokko doooeeiiii
Dat is een heel ander verhaalquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:47 schreef Joost1991 het volgende:
[..]
de laatste politie.nl nieuwsbericht zegt dat je online altijd sporen achterlaat dus ik denk niet dat je gelijk hebt
Je had het er over dat je moet registreren en daarbij zelfs een valse naam zou kunnen invullen. Onzin.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:47 schreef Joost1991 het volgende:
[..]
de laatste politie.nl nieuwsbericht zegt dat je online altijd sporen achterlaat dus ik denk niet dat je gelijk hebt
Blij dat jij je vandaag heb geregistreerd. Het is tot nu toe een feest van wijsheid, met je het is de schuld van de ouders en je prachtige trein en telecom onderbouwingquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:47 schreef Joost1991 het volgende:
[..]
17 IST VERBODEN. 18 IS OK!quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:53 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Met een 17 jarig iemand vieze gesprekken gehad
Vanuit de Bradge volkomen begrijpelijk. Voor de "fans" jammer, want Bradley blijft maar video's en accounts deleten en Kutjoch heeft inmiddels een mooi archief.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:12 schreef Joost1991 het volgende:
Wel goed dat Bradley bezig is met kutjoch offline krijgen. Die is echt sneu bezig.
Dat is wat al die junk food met je doet.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:45 schreef Rupibma het volgende:
Hoe the fuck kan hij nog dikker zijn geworden.
Tot ze je geolocatie uitzoeken of je imei koppelen omdat je de telefoon eerder gebruikt hebtquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Leuk voor je.
Maar @:PS. Heeft gewoon gelijk. Onlangs nog een Lebara kaartje gekocht. In de telefoon en werkend. Zonder enige vorm van registratie. Ook opwaarderen kan volledig anoniem als je dat wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |