lekker boeiend dusquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:53 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Met een 17 jarig iemand vieze gesprekken gehad
Zijn ook geen straatschoffies want ze leuren de hele dag in zo'n telegram chat als een stel nerds.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:58 schreef stavromulabeta het volgende:
Bij een looikartel denk ik eerder aan verboden marktmanipulatie in de lederverwerkende industrie dan aan straatschoffies.
heb de foto van het bericht weggehaald omdat ik niet weet of dit wel echt is.quote:
ik moest dat wel met mijn nederlandse prepaid sim... het zijn toch niet twee nerdjes die een sim van een schimmig land buiten de eu hebben neem ik aan?quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:24 schreef PS. het volgende:
[..]
Prepaid moet je helemaal niet registreren, dat is de enige reden dat prepaid uberhaupt nog bestaat
Je moet niks, alleen voor extra beltegoed/of hij vervalt na een x aantal maanden.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:26 schreef Joost1991 het volgende:
[..]
ik moest dat wel met mijn nederlandse prepaid sim... het zijn toch niet twee nerdjes die een sim van een schimmig land buiten de eu hebben neem ik aan?
dat is dus niet waar. misschien ergens in het buitenland maar in nederland zeker niet altijd zonder registratie.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:28 schreef PS. het volgende:
[..]
Je moet niks, alleen voor extra beltegoed/of hij vervalt na een x aantal maanden.
Prepaid werkt gewoon direct. Bij elke provider
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:29 schreef Joost1991 het volgende:
[..]
dat is dus niet waar. misschien ergens in het buitenland maar in nederland zeker niet altijd zonder registratie.
al bedenk ik me net dat er geen controle was bij de registratie en ik dus net zo goed als naam Rutte en dan het adres van de koningin kon invullen
ik gebruik geen turks telefoon nummer. misschien dat het dan niet op naam van de ouders geregistreerd hoeft te worden maar die turkse winkeltjes hebben ook gewoon camera's hangen. wat het dan nog vreemder maakt dat deze gekte al vanaf 2021 bezig isquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:31 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Je kan die prepaid kaartjes letterlijk bij elke Turk anoniem kopen
Gast lul nou niet zo dom. Ik werk in de telecom, en prepaid is gewoon anoniem, ook bij KPN, ook bij Lebara, ook bij lyca, ook bij T-mobile, ook bij Vodafone, ook bij Hollands nieuwe, ook bij Youfone, ook bij BEN. Enzovoortquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:32 schreef Joost1991 het volgende:
[..]
ik gebruik geen turks telefoon nummer. misschien dat het dan niet op naam van de ouders geregistreerd hoeft te worden maar die turkse winkeltjes hebben ook gewoon camera's hangen. wat het dan nog vreemder maakt dat deze gekte al vanaf 2021 bezig is
en ik ben de koning van marokko doooeeiiiiquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:42 schreef PS. het volgende:
[..]
Gast lul nou niet zo dom. Ik werk in de telecom, en prepaid is gewoon anoniem, ook bij KPN, ook bij Lebara, ook bij lyca, ook bij T-mobile, ook bij Vodafone, ook bij Hollands nieuwe, ook bij Youfone, ook bij ben.
Kan nog wel even doorgaan voor, maar in alle gevallen heb je gewoon een anoniem Nederlands 06 nummer
Leuk voor je.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:43 schreef Joost1991 het volgende:
[..]
en ik ben de koning van marokko doooeeiiii
de laatste politie.nl nieuwsbericht zegt dat je online altijd sporen achterlaat dus ik denk niet dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Leuk voor je.
Maar @:PS. Heeft gewoon gelijk. Onlangs nog een Lebara kaartje gekocht. In de telefoon en werkend. Zonder enige vorm van registratie. Ook opwaarderen kan volledig anoniem als je dat wil.
Ja groetjesquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:43 schreef Joost1991 het volgende:
[..]
en ik ben de koning van marokko doooeeiiii
Dat is een heel ander verhaalquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:47 schreef Joost1991 het volgende:
[..]
de laatste politie.nl nieuwsbericht zegt dat je online altijd sporen achterlaat dus ik denk niet dat je gelijk hebt
Je had het er over dat je moet registreren en daarbij zelfs een valse naam zou kunnen invullen. Onzin.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:47 schreef Joost1991 het volgende:
[..]
de laatste politie.nl nieuwsbericht zegt dat je online altijd sporen achterlaat dus ik denk niet dat je gelijk hebt
Blij dat jij je vandaag heb geregistreerd. Het is tot nu toe een feest van wijsheid, met je het is de schuld van de ouders en je prachtige trein en telecom onderbouwingquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:47 schreef Joost1991 het volgende:
[..]
17 IST VERBODEN. 18 IS OK!quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:53 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Met een 17 jarig iemand vieze gesprekken gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |