En dat van vet veel andere mensen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan heeft de politie je IP adres
deze shit instant houden terwijl je weet dat de politie er heel strak boven op zit geeft ook al blijk dat ze enorm dom zijn en ook dat ze denken dat ze echt ongrijpbaar zijn, terwijl het tegendeel al 4x bewezen isquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Chat verwijderen terwijl politie zijn account heeft en dus gewoon alles kan zien.
Zeer intelligent weer. Geeft niveau uitstekend weer van de kneusjes daar
Waarschijnlijk niet. Telegram geeft die gegevens niet zomaar weg.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan heeft de politie je IP adres
Ook die van mijquote:
Ik was Ama een beetje aan het plagenquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:10 schreef Viezig het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Telegram geeft die gegevens niet zomaar weg.
Ik vermoed dat de politie vriendjes is geworden met deze daders en dat ze zelf hun gegevens prijs hebben gegeven of dat ze linkjes gestuurd hebben waarmee ze achter het ip-adres konden komen. En daarom denk ik dus ook dat ze vooral meelopers hebben gepakt.
Als ze de ip-adressen van Telegram hadden gekregen waren er nu wel 50+ mensen gearresteerd.
Volgens de politie waren de eerste twee aanhoudingen beheerders van telegramgroepquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:56 schreef Viezig het volgende:
[..]
Ik gok dat niemand van de mensen die zijn opgepakt de echte "breinen" waren.
Nog steeds goed dat ze de gevolgen van hun criminele daden ondervinden, maar ik vermoed echt dat ze wat kneusjes gepakt hebben en de grootste zieke geesten nog steeds vrij rondlopen.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens de politie waren de eerste twee aanhoudingen beheerders van telegramgroep
Er was iemand (Stoeltafel of Tafelstoel, een van de twee) die hier kwam melden dat hij via het bedrijf waar hij werkte ook bedreigd was en die zei dat er 37 beheerders waren toen hij keek. Tenminste één daarvan was iemand die in een gesloten inrichting woont en alleen maar gemanipuleerd en misbruikt werd.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik lees net dat er een beheerder is opgepakt. Bron Looij Kartel telegram.
Ik denk dat het allemaal anonieme pussies zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:57 schreef damsco het volgende:
Hahahaha van Looij flikkertjes, kijken hoe stoer ze nu zijn.
Die laatste zinquote:
Ja dat zeker maar geef ze alsnog maar goed op hun falie.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:47 schreef -river- het volgende:
16 en 15 klinkt alvast iets minder sneu dan 26 en 39.
Volwassen daden, volwassen berechtenquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat zeker maar geef ze alsnog maar goed op hun falie.
Deze heeft nog niks geleerd, zo te zien.quote:
Dit soort berichten zouden die mannetjes zomaar nog verder in de problemen kunnen maken.quote:
Absoluut mee eens.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat zeker maar geef ze alsnog maar goed op hun falie.
Wie is er hier geen Bradley-kloon?quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:39 schreef Bezsen het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat Bradley hier met een kloon komt posten.
Met een 17 jarig iemand vieze gesprekken gehadquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:44 schreef Purrito het volgende:
Wat heeft Braddie gedaan dat hij zoveel haters heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |