abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210076420
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 23:52 schreef Andromache het volgende:

[..]
Scherp, goed gevonden. Kan het nog alleen op haar kind slaan? Godver, dit wordt wel moeilijk, haar blijven verdedigen. :r :r :r

Maar de dato 12 juli zat hij dus vast. En nu? Gewoon getrouwd blijven? Wat vinden Doutzen en Sunnery er van?

En, sinds wannéér zit hij dan vast? 24 maanden cel, uitspraak al veel meer dan 24 maanden geleden, en nu pas het hoger beroep? Hebben ze hem in maart dan pas vastgezet? Vragen, vragen, vragen...
Wat een hysterie. :')
Kan het niet zijn dat hij gewoon op het vliegveld is aangekomen van waar dan ook?
  Moderator zaterdag 29 juli 2023 @ 00:37:26 #126
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210076481
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 00:28 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Kan het niet zijn dat hij gewoon op het vliegveld is aangekomen van waar dan ook?
Vliegveld of niet dat heeft toch niks te maken met die post. Desnoods staat hij bij de bakker. Gaat erom dat hij schijnbaar nog steeds haar alles is in die recente post.
  zaterdag 29 juli 2023 @ 00:38:17 #127
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_210076484
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 00:28 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Met een man in gevangenisuniform op de ahctergrond terwijl zieke Sid zit? Neuh. :W
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_210076511
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 00:37 schreef Momo het volgende:

[..]
Vliegveld of niet dat heeft toch niks te maken met die post. Desnoods staat hij bij de bakker. Gaat erom dat hij schijnbaar nog steeds haar alles is in die recente post.
Boeien of hij haar alles is, slapen jullie er minder om? Het is toch niet jullie vent ofwel dan? Misschien eerst eens afwachten tot na het hoger beroep ipv zo hysterisch met zn allen elkaar op zitten te fokken. Emn ohwee als je niet meegilt in de hysterie.. :')
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 00:38 schreef Andromache het volgende:

[..]
Met een man in gevangenisuniform op de ahctergrond terwijl zieke Sid zit? Neuh. :W
Knap dat jij kan zien of die vent op de achtergrond een gevangenisuniform aan heeft. :W

Maar ik ga slapen, jullie maar maar fijn iemand anders proberen neer te halen uit frustratie. [al dan niet persoonlijk] :W
pi_210077215
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 00:38 schreef Andromache het volgende:

[..]
Dat bord erachter is volgens mij een vlucht schema op de airport.
  zaterdag 29 juli 2023 @ 08:14:07 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210077310
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 23:52 schreef Andromache het volgende:

[..]
Scherp, goed gevonden. Kan het nog alleen op haar kind slaan? Godver, dit wordt wel moeilijk, haar blijven verdedigen. :r :r :r

Maar de dato 12 juli zat hij dus vast. En nu? Gewoon getrouwd blijven? Wat vinden Doutzen en Sunnery er van?

En, sinds wannéér zit hij dan vast? 24 maanden cel, uitspraak al veel meer dan 24 maanden geleden, en nu pas het hoger beroep? Hebben ze hem in maart dan pas vastgezet? Vragen, vragen, vragen...
Ik denk dat het gewoon op een vliegveld is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210077353
Nvm

[ Bericht 99% gewijzigd door potjecreme op 29-07-2023 08:29:55 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 29 juli 2023 @ 08:33:44 #132
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210077407
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 20:48 schreef Viv het volgende:

[..]
Ik had oprecht nog nooit van haar gehoord tot gisteren. :@ Was ze in 2019 (ten tijde van de rechtszaak) ook al 'bekend'?

Ze zeggen weleens "there is no such thing as bad publicity", maar in dit geval waag ik dat te betwijfelen. :P
Redelijk bekend wel, ja :+.

quote:
Kroes werd vaste columnist voor het tijdschrift Glamour en verscheen regelmatig als deskundige in het programma RTL Boulevard. In 2014 verscheen haar eerste boek, Powerfood, dat een bestseller werd. Daarna verschenen nog drie boeken van haar hand: Powerfood van Friesland naar New York (2015), On the Go (2016) en Powerfood - The Party Edition (2017).
Powerfood is in 2016 vertaald in het Engels en verscheen in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en Australië. In oktober 2017 werd ook On The Go vertaald en uitgeven in dezelfde landen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_210077458
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 07:53 schreef Eilatan het volgende:

[..]
Dat bord erachter is volgens mij een vlucht schema op de airport.
En hij zit gehurkt op de hoogte van zijn kind. Niet zo moeilijk om te zien imo.
pi_210077494
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 19:32 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Eens. Mensen staan er ook nog eens niet bij stil dat voor hetzelfde geld hij thuis ook zo’n creep is en zijn vrouw in elkaar timmert of verkracht oid. en ze niet weg durft. Daarom altijd aandacht op de daadwerkelijke dader. Desalniettemin natuurlijk wel :r als je bij een verkrachter blijft. Maar eerst maar eens de kant van :r Sid :r op kijken.
Ja dat kan. En wat ook kan is dat zij daadwerkelijk overtuigd is van zijn onschuld.
pi_210077610
Als ze echt niet weg durfde te gaan had ze de perfecte timing kunnen hebben voordat hij terugkwam op op het vliegveld maar dat zal ook weer te simpel gedacht zijn van mij.
  zaterdag 29 juli 2023 @ 09:54:03 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210077924
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 08:54 schreef Pruim het volgende:

[..]
Ja dat kan. En wat ook kan is dat zij daadwerkelijk overtuigd is van zijn onschuld.
Ja, dat hij zomaar toevallig in de slaapkamer van een vreemde vrouw gearresteerd is, kan gebeuren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210078001
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 09:54 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, dat hij zomaar toevallig in de slaapkamer van een vreemde vrouw gearresteerd is, kan gebeuren.
Toch vermoed ik dat zij gelooft dat hij het niet heeft gedaan en daarom achter hem staat.

Dat staat los van hoe ik persoonlijk naar deze zaak kijk.
  zaterdag 29 juli 2023 @ 10:01:29 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210078005
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 09:12 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Als ze echt niet weg durfde te gaan had ze de perfecte timing kunnen hebben voordat hij terugkwam op op het vliegveld maar dat zal ook weer te simpel gedacht zijn van mij.
Ja, het weggaan uit een relatie waarin mishandeling, dwang of andere zaken spelen draait om meer dan het feitelijke vertrekken.

Als je samen een kind hebt helemaal, je kunt niet ongestraft je kind meenemen naar de andere kant van het land en de andere ouder van de een op de andere dag buiten beeld zetten, zo werkt dat niet.

Maar los daarvan is de Stockholm-syndroom achtige situatie waarin mensen vaak zitten als ze een relatie hebben met iemand die mishandelt en/of manipuleert een groter probleem en kun je niet zomaar vertrekken, al was het alleen al om wat je denkt dat er zal gebeuren als hij/zij je vindt, en die kans is zonder kinderen al groot, met kinderen is het vrijwel onmogelijk om aan iemand te ontsnappen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210078006
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 20:34 schreef Kriegel het volgende:
Waarom heet die meid Rens? Die eerste zin was te verwarrend daardoor. :')
Rens Kroes, de homoseksuele broer van Wolter.

Maarja zal wel iets uit Friesland zijn, die geven sowieso rare namen.
pi_210078103
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 16:30 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Nou, wat je "wint" is dat de reputatie van Sid en daaraan verbonden die van Rens door deze "berichtgeving"van Yvonne beschadigd wordt/is. Mensen gaan zelfs los op de insta van Doutzen. En ja hij is in eerste aanleg veroordeeld, maar is nu door de juice-volgers ook alvast maar in hoger beroep veroordeeld.

Verder geen mening over de bron/spion.

Ontzettend lelijk om dit als juice te brengen.
En dan nog de manier waarop (in haar eerste stories stond andere info over dat het slachtoffer naakt de straat op was gevlucht? En "Uit een of ander Afrikaans land" is ook vrij polariserend). En we kennen de misogyne procedure inmiddels; meteen wordt Rens door Yvonne geframed als dom wijf dat is getrouwd met en een kind heeft van een verkrachter.

Schadelijk voor heel veel betrokkenen, behalve voor Yvonn¤
die luidkeels 'de F*cking credits' opeist als het AD "haar" juice ook brengt.
Waarom denkt niemand aan de DADERS! Zij zijn ook slachtoffer van dit alles!! Free RENS EN SID!!
pi_210078138
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 19:26 schreef Andromache het volgende:
Hoe kan dit? Wanneer had Rens dit moeten weten? Ze weet het al vier maanden op zijn minst want ze was aanwezig in het gerechtshof. Is ze al in scheiding? Wist ze er toen in 2016 (verkrachting :r :r :r), 2018 (getrouwd), 2019 (rechtbank) echt niks vanaf? Hij is opgepakt in 2016, heeft zieke Sid dat verborgen weten te houden? Er komen toch sinds 2016 brieven thuis van de rechtbank en weet ik veel wat?

Echt, ik probeer het op zijn voordeligst te bekijken voor Rens, maar anders... is ze net zo goed een stuk vullis. o|O
Ze weet dit natuurlijk al vanaf het begin. En ze is in de tussentijd met hem getrouwd blijkbaar.
pi_210078162
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 10:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Waarom denkt niemand aan de DADERS! Zij zijn ook slachtoffer van dit alles!! Free RENS EN SID!!
Is prima kritiek hoe yc dingen brengt. Ook hoe ze Rens neerzet en de schapen blaten haar meteen na. Het gaat niet eens meer over de dader.

En dat trouwen. Kunnen ze ook getrouwd zijn omdat ze toen in de VS gingen wonen. Niet om hem hier te houden.
  zaterdag 29 juli 2023 @ 10:20:27 #143
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_210078217
Ik begrijp niet zo goed waarom Doutzen Kroes hierin meegesleept wordt. Wat heeft die te maken met de strapatsen van haar zwager? Doutzen Kroes heeft toch geen fuck met deze hele situatie te maken? Waarom staat haar naam in de topic titel? Zelfs dat gruwelijke wijf Coldewijn lijkt slim genoeg om geen verwijzing naar DK te maken.

Verder een treurig verhaal. Sommige mensen zijn onbegrijpelijk, tenzij uit het hoger beroep een heel ander verhaal komt natuurlijk.
pi_210078225
Rens Kroes :')
Wat een verhaal dit weer. Sneue meid.
Alius aliud dicit
pi_210078250
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 10:01 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, het weggaan uit een relatie waarin mishandeling, dwang of andere zaken spelen draait om meer dan het feitelijke vertrekken.

Als je samen een kind hebt helemaal, je kunt niet ongestraft je kind meenemen naar de andere kant van het land en de andere ouder van de een op de andere dag buiten beeld zetten, zo werkt dat niet.

Maar los daarvan is de Stockholm-syndroom achtige situatie waarin mensen vaak zitten als ze een relatie hebben met iemand die mishandelt en/of manipuleert een groter probleem en kun je niet zomaar vertrekken, al was het alleen al om wat je denkt dat er zal gebeuren als hij/zij je vindt, en die kans is zonder kinderen al groot, met kinderen is het vrijwel onmogelijk om aan iemand te ontsnappen.
Dat weet ik zelf maar al te goed, overigens zonder een kind te hebben.

Maar met alles wat nu boven komt, en zéker als hij schuldig is, zou ze waarschijnlijk wel geloofd worden en deuren voor haar open gaan die voor anderen moeilijker te bewandelen zijn. Ook niet in de laatste plaats omdat ze bekend is.
Is het makkelijk? Nee, maar het is niet onmogelijk als je echt van iemand af wil en hij zit ver weg in het buitenland. Dan denk ik dat hulpinstanties graag met je meedenken en ernaar kunnen handelen dat je veilig bent en van daaruit toewerken naar wat nodig is zodat hij voor huiselijk geweld ook veroordeeld wordt. Gaat vast een stuk sneller en makkelijker als er al een vonnis ligt..?

Maar zoals het er uitziet zijn ze gelukkig samen en lijkt hij ook geen enkele bedreiging voor hun kind te zijn....

Maar zoals ik al zei misschien denk ik wel te simpel. Ik weet het niet en ik ken ze niet, en van Rens nog nooit in mijn leven ook maar één IG-post gezien tot dit topic verscheen. :')
  Moderator zaterdag 29 juli 2023 @ 10:25:40 #146
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210078264
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 10:20 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom Doutzen Kroes hierin meegesleept wordt. Wat heeft die te maken met de strapatsen van haar zwager? Doutzen Kroes heeft toch geen fuck met deze hele situatie te maken? Waarom staat haar naam in de topic titel? Zelfs dat gruwelijke wijf Coldewijn lijkt slim genoeg om geen verwijzing naar DK te maken.

Verder een treurig verhaal. Sommige mensen zijn onbegrijpelijk, tenzij uit het hoger beroep een heel ander verhaal komt natuurlijk.
Hey, volgens sommige users moest het erbij gezet worden in de TT omdat het anders niet duidelijk genoeg was dit topic.
  zaterdag 29 juli 2023 @ 10:26:58 #147
403588 mcmlxiv
pi_210078283
quote:
16s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 10:25 schreef Momo het volgende:

[..]
Hey, volgens sommige users moest het erbij gezet worden omdat het anders niet duidelijk genoeg was dit topic.
Als het niet duidelijk genoeg is, dan is het toch simpelweg geen SHO topic? Blijkbaar is die Rens dan niet bekend genoeg (wat best kan kloppen, ik had nog nooit van haar gehoord).
  Moderator zaterdag 29 juli 2023 @ 10:29:07 #148
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210078316
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 10:26 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Als het niet duidelijk genoeg is, dan is het toch simpelweg geen SHO topic? Blijkbaar is die Rens dan niet bekend genoeg (wat best kan kloppen, ik had nog nooit van haar gehoord).
Als je een beetje in dat insta wereldje zit dan is Rens wel redelijk bekend hoor en is ook wel vaak op tv geweest, maar denk dat gemiddelde publiek wat te oud is op fok voor insta influencers. ;)
pi_210078317
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 10:16 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Is prima kritiek hoe yc dingen brengt. Ook hoe ze Rens neerzet en de schapen blaten haar meteen na. Het gaat niet eens meer over de dader.

En dat trouwen. Kunnen ze ook getrouwd zijn omdat ze toen in de VS gingen wonen. Niet om hem hier te houden.
Ja of omdat ze een kind kregen. Veel mensen gaan dan een officiële verbintenis aan om alles goed geregeld te hebben mocht er ooit iets gebeuren, het financiële aspect en waarschijnlijk ook voor het erkennen van het kind? Er zijn meer redenen te bedenken om te huwen dan enkel en alleen voor de liefde.. *;
  zaterdag 29 juli 2023 @ 10:30:05 #150
403588 mcmlxiv
pi_210078332
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 10:29 schreef Momo het volgende:

[..]
Als je een beetje in dat insta wereldje zit dan is Rens wel redelijk bekend hoor en is ook wel vaak op tv geweest, maar denk dat gemiddelde publiek wat te oud is op fok voor insta influencers. ;)
Nou, dan hoeft Doutzen Kroes er niet bijgesleurd te worden toch?
  Moderator zaterdag 29 juli 2023 @ 10:31:30 #151
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210078352
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 10:30 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Nou, dan hoeft Doutzen Kroes er niet bijgesleurd te worden toch?
Nou dat haal ik het wel weer uit de TT, zie wel weer berichtje tegemoet dat ik het er wel bij moet zetten van andere users.
  zaterdag 29 juli 2023 @ 10:32:44 #152
403588 mcmlxiv
pi_210078368
quote:
83s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 10:31 schreef Momo het volgende:

[..]
Nou dat haal ik het wel weer uit de TT, zie wel weer berichtje tegemoet dat ik het er wel bij moet zetten van andere users.
Het lijkt mij handig om de mensen waar het over gaat te benoemen en niet toevallige relaties (zoals "de zus van"). Dat is nogal oneerlijk richting personen die er verder niets mee van doen hebben toch?
  Vis een optie? zaterdag 29 juli 2023 @ 10:42:20 #153
70532 loveli
N
pi_210078456
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 00:43 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Boeien of hij haar alles is, slapen jullie er minder om? Het is toch niet jullie vent ofwel dan? Misschien eerst eens afwachten tot na het hoger beroep ipv zo hysterisch met zn allen elkaar op zitten te fokken. Emn ohwee als je niet meegilt in de hysterie.. :')
[..]
Knap dat jij kan zien of die vent op de achtergrond een gevangenisuniform aan heeft. :W

Maar ik ga slapen, jullie maar maar fijn iemand anders proberen neer te halen uit frustratie. [al dan niet persoonlijk] :W
Vroeger moesten we een veroordeling afwachten voor we iemand een veroordeelde verkrachter mochten noemen. Nu moeten we het hoger beroep afwachten. De doelpalen zijn flink verschoven.
crap in = crap out
pi_210078539
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 10:42 schreef loveli het volgende:

[..]
Vroeger moesten we een veroordeling afwachten voor we iemand een veroordeelde verkrachter mochten noemen. Nu moeten we het hoger beroep afwachten. De doelpalen zijn flink verschoven.
Jullie moeten helemaal niks, ga fijn verder zou ik zeggen.
pi_210078676
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 10:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Precies. Wie er meer over wil lezen: De onheilspellende waarheid over de moord op vrouwen (het artikel gaat voor een heel groot deel ook over 'gewoon' huiselijk geweld en waarom slachtoffers terugkeren)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')