abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210068302
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 12:37 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Tja iedereen kan nu verhalen gaan insturen zonder dat ze ooit op waarheid kunnen worden geverifieerd.

Het is een veroordeelde verkrachter, dus elk verhaal met het lastigvallen van een vrouw is aannemelijk. Vraag mij voornamelijk af hoe die Rens Kroes erop gaat reageren. Die is natuurlijk bezig met damage-control van haar "merk". Ze kan hier zakelijk gezien niet ongeschonden uitkomen.
Het vervolg die je wist dat zou komen en stond natuurlijk al op de planning bij Yvke.
pi_210070998
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 21:44 schreef Leandra het volgende:

[..]
Met Roethof tegenover je?
Je wint niets met een trial by media, zeker niet als het gaat om iemand die niet gecanceld kan worden.
Nou, wat je "wint" is dat de reputatie van Sid en daaraan verbonden die van Rens door deze "berichtgeving"van Yvonne beschadigd wordt/is. Mensen gaan zelfs los op de insta van Doutzen. En ja hij is in eerste aanleg veroordeeld, maar is nu door de juice-volgers ook alvast maar in hoger beroep veroordeeld.

Verder geen mening over de bron/spion.

Ontzettend lelijk om dit als juice te brengen.
En dan nog de manier waarop (in haar eerste stories stond andere info over dat het slachtoffer naakt de straat op was gevlucht? En "Uit een of ander Afrikaans land" is ook vrij polariserend). En we kennen de misogyne procedure inmiddels; meteen wordt Rens door Yvonne geframed als dom wijf dat is getrouwd met en een kind heeft van een verkrachter.

Schadelijk voor heel veel betrokkenen, behalve voor Yvonn¤
die luidkeels 'de F*cking credits' opeist als het AD "haar" juice ook brengt.
  Moderator vrijdag 28 juli 2023 @ 16:47:27 #103
138438 crew  Pizzakoppo
pi_210071149
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 16:30 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Nou, wat je "wint" is dat de reputatie van Sid en daaraan verbonden die van Rens door deze "berichtgeving"van Yvonne beschadigd wordt/is. Mensen gaan zelfs los op de insta van Doutzen. En ja hij is in eerste aanleg veroordeeld, maar is nu door de juice-volgers ook alvast maar in hoger beroep veroordeeld.

Verder geen mening over de bron/spion.

Ontzettend lelijk om dit als juice te brengen.
En dan nog de manier waarop (in haar eerste stories stond andere info over dat het slachtoffer naakt de straat op was gevlucht? En "Uit een of ander Afrikaans land" is ook vrij polariserend). En we kennen de misogyne procedure inmiddels; meteen wordt Rens door Yvonne geframed als dom wijf dat is getrouwd met en een kind heeft van een verkrachter.

Schadelijk voor heel veel betrokkenen, behalve voor Yvonn¤
die luidkeels 'de F*cking credits' opeist als het AD "haar" juice ook brengt.
Het is allemaal inderdaad bijzonder zielig voor Rens en Sid. Waarom overkomt nou juist hen dit?
pi_210071569
quote:
4s.gif Op donderdag 27 juli 2023 21:26 schreef aloa het volgende:

[..]
Meer ouwe koeien uit de sloot halen voor de views. Man heeft zijn straf gehad dus klaar.
Dit is weer onnodig leed voor het slachtoffer...
voor het slachtoffer?
Denk dat het slachtoffer hem publiekelijk wil onthoofden

Arme man. Dus klaar. :')
Behalve voor het slachtoffer. Die zijn er vaak niet zo 123 klaar mee.
Go hard or go home
pi_210071601
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2023 21:21 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Het zou kunnen dat het slachtoffer dit zelf gelekt heeft. Ik vind het namelijk wel bijzonder dat Yvonne’s bron haar een parketnummer en correspondentie met de rechtbank wist te geven. Dit is informatie die je alleen hebt als je rechtstreeks betrokken bent bij de zaak. Ik denk dat verder alleen getuigen en de rechtsvertegenwoordigers van het slachtoffer en de verdachte over deze informatie beschikken. Of iemand die bij de rechtbank werkt. Dat laatste acht ik dan ook wel als een reële optie, iemand die betrokken is geweest bij het HB en Rens daar heeft gezien (ze was blijkbaar bij de zitting, aangezien de man van Rens verder heel onbekend is in de media denk ik dat hierdoor de link is gelegd). Wel zijn er maar beperkt aantal mensen betrokken bij zo’n dossier.
Denk ik ook
En gelijk heeft ze als ze het zelf gelekt heeft. Burn. Buuuuuurrrrrrrrrn.
Go hard or go home
  vrijdag 28 juli 2023 @ 17:25:26 #106
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210071629
Dat het nu openbaar is, zou dat nog invloed hebben op de stafmaat voor hem?
  Manager PR/Moderator vrijdag 28 juli 2023 @ 17:51:01 #107
269689 crew  Viv
pi_210072025
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 17:25 schreef Momo het volgende:
Dat het nu openbaar is, zou dat nog invloed hebben op de stafmaat voor hem?
Denk het wel. :{
  vrijdag 28 juli 2023 @ 17:58:05 #108
344469 Amsel
zonder t
pi_210072187
Dat zou wat zijn zeg, dan zou hij in principe z'n eigen dossier naar Yvonne kunnen lekken om zo een lagere straf te bewerkstelligen?
pi_210072232
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 17:58 schreef Amsel het volgende:
Dat zou wat zijn zeg, dan zou hij in principe z'n eigen dossier naar Yvonne kunnen lekken om zo een lagere straf te bewerkstelligen?
In dat geval had hij beter kunnen gaan zitten toen het vonnis uitgesproken werd, dan had er nu geen haan naar gekraaid en dan zou hij zijn straf al hebben gehad.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 18:11:31 #110
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210072369
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 17:58 schreef Amsel het volgende:
Denk niet dat hij dat zelf zou doen of een Rens. Die paar maand minder in de bak is imagoschade niet waard voor Rens (die toch van haar influencer en kookboeken kan leven) en eventueel ook Doutzen.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 18:26:50 #111
344469 Amsel
zonder t
pi_210072616
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 18:11 schreef Momo het volgende:

[..]
Denk niet dat hij dat zelf zou doen of een Rens. Die paar maand minder in de bak is imagoschade niet waard voor Rens (die toch van haar influencer en kookboeken kan leven) en eventueel ook Doutzen.
Ik denk in dit geval ook niet dat hij het zelf heeft gedaan - al denk ik tegelijk dag Rens' imago hem niks kan schelen, want hij dacht vast ook niet aan haar toen hij het slachtoffer verkrachtte.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 19:03:30 #112
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_210073004
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 16:47 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Het is allemaal inderdaad bijzonder zielig voor Rens en Sid. Waarom overkomt nou juist hen dit?
Je begrijpt dat wat je quootte helemaal niet, zeiksnor :{w

Het is fictief gesteld: er dus vanuit gaande dat het slachtoffer zelf die Kolderwijer op de hoogte heeft gebracht met beoogde stelling als doel.

"Nou, wat je wint is dat de reputatie van Sid en daaraan verbonden die van Rens door deze "berichtgeving"van Yvonne beschadigd wordt/is."

[ Bericht 0% gewijzigd door sly-nl op 28-07-2023 19:08:44 ]
love & heet
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 28 juli 2023 @ 19:26:25 #113
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210073250
Ik vind het eigenlijk nog best opvallend dat zoiets überhaupt uit de media is gebleven. Je kunt Rens reduceren tot ‘zus van’ maar ze heeft ondertussen echt wel naam voor zichzelf gemaakt dus dat is te makkelijk.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  vrijdag 28 juli 2023 @ 19:26:47 #114
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_210073252
Hoe kan dit? Wanneer had Rens dit moeten weten? Ze weet het al vier maanden op zijn minst want ze was aanwezig in het gerechtshof. Is ze al in scheiding? Wist ze er toen in 2016 (verkrachting :r :r :r), 2018 (getrouwd), 2019 (rechtbank) echt niks vanaf? Hij is opgepakt in 2016, heeft zieke Sid dat verborgen weten te houden? Er komen toch sinds 2016 brieven thuis van de rechtbank en weet ik veel wat?

Echt, ik probeer het op zijn voordeligst te bekijken voor Rens, maar anders... is ze net zo goed een stuk vullis. o|O
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 28 juli 2023 @ 19:32:01 #115
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210073316
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 08:48 schreef Noek het volgende:

[..]
Voor je haar op de brandstapel zet, start eens met hem.

Godsamme, alle pijlen als eerst op de vrouw. Ga je lekker?
Eens. Mensen staan er ook nog eens niet bij stil dat voor hetzelfde geld hij thuis ook zo’n creep is en zijn vrouw in elkaar timmert of verkracht oid. en ze niet weg durft. Daarom altijd aandacht op de daadwerkelijke dader. Desalniettemin natuurlijk wel :r als je bij een verkrachter blijft. Maar eerst maar eens de kant van :r Sid :r op kijken.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  vrijdag 28 juli 2023 @ 20:42:33 #116
138876 Andromache
pi_210074116
Jajaja, ja, jahaaaa, over eerst Sid aanspreken, maar dan nog.... Ze weet het nu. Ok, hoe gaat het nu dan met Rens en wat gaat ze doen? Ze moet toch iets zeggen, op zijn minst om haar bedrijf te redden, dat leeft van imago?
  Manager PR/Moderator vrijdag 28 juli 2023 @ 20:48:34 #117
269689 crew  Viv
pi_210074208
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 19:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind het eigenlijk nog best opvallend dat zoiets überhaupt uit de media is gebleven. Je kunt Rens reduceren tot ‘zus van’ maar ze heeft ondertussen echt wel naam voor zichzelf gemaakt dus dat is te makkelijk.
Ik had oprecht nog nooit van haar gehoord tot gisteren. :@ Was ze in 2019 (ten tijde van de rechtszaak) ook al 'bekend'?

Ze zeggen weleens "there is no such thing as bad publicity", maar in dit geval waag ik dat te betwijfelen. :P
  vrijdag 28 juli 2023 @ 20:54:05 #118
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210074298
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 20:48 schreef Viv het volgende:

[..]
Ik had oprecht nog nooit van haar gehoord tot gisteren. :@ Was ze in 2019 (ten tijde van de rechtszaak) ook al 'bekend'?

Ze zeggen weleens "there is no such thing as bad publicity", maar in dit geval waag ik dat te betwijfelen. :P
KLB / Rens Kroes, de zus van

Ik vind dit topic terug uit 2015
  Manager PR/Moderator vrijdag 28 juli 2023 @ 21:03:32 #119
269689 crew  Viv
pi_210074419
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 20:54 schreef Momo het volgende:

[..]
KLB / Rens Kroes, de zus van

Ik vind dit topic terug uit 2015
Ah, toen was ze wel nog "de zus van". ;)
  vrijdag 28 juli 2023 @ 21:28:52 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210074764
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 19:32 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Eens. Mensen staan er ook nog eens niet bij stil dat voor hetzelfde geld hij thuis ook zo’n creep is en zijn vrouw in elkaar timmert of verkracht oid. en ze niet weg durft. Daarom altijd aandacht op de daadwerkelijke dader. Desalniettemin natuurlijk wel :r als je bij een verkrachter blijft. Maar eerst maar eens de kant van :r Sid :r op kijken.
Dit idd... die "I want to hurt you because I love you" figuren zijn niet alleen buiten de deur gestoord.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 28 juli 2023 @ 22:58:43 #121
138876 Andromache
pi_210075833
Ik meen wel te zien op haar Insta dat ze terug verhuisd is naar haar moeder, en ik zie ook opvallend veel foto's van haar alleen met kind. Ook veel zieleroerselenposts rond maart, eerste behandeling van het hoger beroep als ik het goed begrijp. Zouden ze dan toch uit elkaar zijn?
  vrijdag 28 juli 2023 @ 23:47:54 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210076140
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 22:58 schreef Andromache het volgende:
Ik meen wel te zien op haar Insta dat ze terug verhuisd is naar haar moeder, en ik zie ook opvallend veel foto's van haar alleen met kind. Ook veel zieleroerselenposts rond maart, eerste behandeling van het hoger beroep als ik het goed begrijp. Zouden ze dan toch uit elkaar zijn?
Ik denk het niet.....
Laatste foto bij deze (vrij recente) instapost en in de omschrijving heeft ze "My everything" staan voor die laatste foto.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 28 juli 2023 @ 23:52:33 #123
138876 Andromache
pi_210076171
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 23:47 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik denk het niet.....
Laatste foto bij deze (vrij recente) instapost en in de omschrijving heeft ze "My everything" staan voor die laatste foto.
Scherp, goed gevonden. Kan het nog alleen op haar kind slaan? Godver, dit wordt wel moeilijk, haar blijven verdedigen. :r :r :r

Maar de dato 12 juli zat hij dus vast. En nu? Gewoon getrouwd blijven? Wat vinden Doutzen en Sunnery er van?

En, sinds wannéér zit hij dan vast? 24 maanden cel, uitspraak al veel meer dan 24 maanden geleden, en nu pas het hoger beroep? Hebben ze hem in maart dan pas vastgezet? Vragen, vragen, vragen...

[ Bericht 7% gewijzigd door Andromache op 29-07-2023 00:15:28 ]
  zaterdag 29 juli 2023 @ 00:27:40 #124
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210076416
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 23:47 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik denk het niet.....
Achter het glas die foto ook, zal wel gewoon thuis zijn ofzo, maar deed mij even denken aan in de gevangenis en dat je dan bezoek krijgt :@
pi_210076420
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 23:52 schreef Andromache het volgende:

[..]
Scherp, goed gevonden. Kan het nog alleen op haar kind slaan? Godver, dit wordt wel moeilijk, haar blijven verdedigen. :r :r :r

Maar de dato 12 juli zat hij dus vast. En nu? Gewoon getrouwd blijven? Wat vinden Doutzen en Sunnery er van?

En, sinds wannéér zit hij dan vast? 24 maanden cel, uitspraak al veel meer dan 24 maanden geleden, en nu pas het hoger beroep? Hebben ze hem in maart dan pas vastgezet? Vragen, vragen, vragen...
Wat een hysterie. :')
Kan het niet zijn dat hij gewoon op het vliegveld is aangekomen van waar dan ook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')