quote:
Hierna Adele?quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:16 schreef onlogisch het volgende:
Ik luister nu haar grootste hit. Blijft een goed nummer
quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Geef je adres nog eens, ouwe puistenpik, stuur ik je het boek binnenkort toe. Heb het al breed en lang uitgelezen. Verslonden als @:shmoopy tijdens een nacht tezamen tussen de klamme lappen.
nobody's wife?quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:16 schreef onlogisch het volgende:
Ik luister nu haar grootste hit. Blijft een goed nummer
Je vraagt een review aan Flopland terwijl @GGMM aanwezig is?quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Attorney Woo. Graag review @:kingroland
nog niet gezien, ben nu bezig met wat andere koreaanse series, maar Japanners en Koreanen maken louter series van hoge kwaliteit.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik stuur alle Azië vragen door naar Roland.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je vraagt een review aan Flopland terwijl @:GGMM aanwezig is?
@onlogisch is te dom om te begrijpen dat Attorney Woo een Koreaanse serie is.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik stuur alle Azië vragen door naar Roland.
Sorry maat.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:onlogisch is te dom om te begrijpen dat Attorney Woo een Koreaanse serie is.
Ik heb nog een 7/8 fles Saskia (1,5liter) die nog soldaat gemaakt gaat worden.quote:
Ik zou je willen verzoeken om te stoppen met het drinken van alcoholquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb nog een 7/8 fles Saskia (1,5liter) die nog soldaat gemaakt gaat worden.
Nou ja, de inhoud van de fles dan hé. haha
Alcohol drinken is voor proleten maat. Maak je geen zorgen. Dat doen we nietquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou je willen verzoeken om te stoppen met het drinken van alcohol
Voor nu heeft hij alleen een review van Jimmy Woo.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |