Ik heb heel lang geleden ooit twee marathons gelopen, ik denk dat je het lopen op zo'n loopbandquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:51 schreef pingu66 het volgende:
Normaliter heb je twee tot drie weken nodig om te herstellen na een marathon.
EJVJL was dan ook echt een pilot voor De Bondgenoten in mijn opinie. Ze hebben nu geoefend en nu pakken ze door met het uiteindelijke format en door het wat spannender te maken doen ze een vleugje De Verraders erbij maar dan dagelijks en met streams. Misschien dat het hierdoor nog wat leuker wordt om te volgen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:48 schreef Ash het volgende:
[..]
Denk dat ze daarom er geen moeite meer insteken, gezien er toch geen vervolg op komt.
Het veel belovende concept is toch niet zo succesvol als ze hadden gehoopt.
Daarom denk ik ook dat ze met een strakker concept komen als De Bondgenoten in de hoop daar meer kijkcijfers mee te krijgen en zo te kunnen verkopen aan het buitenland.
Ik hoop echt dat dat ook met een live stream siquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
EJVJL was dan ook echt een pilot voor De Bondgenoten in mijn opinie. Ze hebben nu geoefend en nu pakken ze door met het uiteindelijke format en door het wat spannender te maken doen ze een vleugje De Verraders erbij maar dan dagelijks en met streams. Misschien dat het hierdoor nog wat leuker wordt om te volgen.
Gelijk heeft ze. Mirthe en Wendy zijn ook veel aan het sporten geweest vandaag.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
Het is weer avond en Mirthe is weer in de keuken en eet weer
inderdaad, buiten lopen is absoluut veel zwaarder. Maar normaal gesproken ben je getrained.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik heb heel lang geleden ooit twee marathons gelopen, ik denk dat je het lopen op zo'n loopband
niet kan vergelijken met het lopen van een echte marathon buiten op de openbare weg .....
lekker tochquote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
Het is weer avond en Mirthe is weer in de keuken en eet weer
en gelijk je bed in duiken hmmmquote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:13 schreef engine het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze. Mirthe en Wendy zijn ook veel aan het sporten geweest vandaag.
Boek lezenquote:
tjaquote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eerst je tanden poetsen en daarna een mango eten
Goed plan broquote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:26 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Kunnen er wel GG van maken, als we hun beide bedoelen.
Ik blijf kijken en wacht op het moment dat ze het eindelijk door hebben, durven..timmer het kontrakt met de deelnemer dusdanig dicht dat er geen gezeik meer kan komen van de kijker. Durf het, en maak HET rls programma.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:28 schreef woxxel het volgende:
Ik ga in ieder geval niet beginnen aan bondgenoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |