Jij bent zo slimquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:55 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
ik denk omdat het heel lastig is om achter de identiteit van de verdachten te komen: Ze verzamelen op Telegram, die geven niet zomaar IP addressen weg, vervolgens kom je waarschijnlijk bij VPN providers terecht die moeten de data ook weer afstaan, dan waarschijnlijk bij anonieme telefoons met prepaid simkaartjes. De politie moet procedures opstarten om die gegevens te krijgen, en bij iedere stap kost dat heel veel tijd en mankracht
In het begin zal er niet veel aandacht naar geweest zijn toen het alleen braddie en zijn familie betrof, het werd groter en liep totaal uit de klauwen en is er opgeschaald. Het zou me niets verbazen als de politie al meer dan een jaar bezig is om de daders in beeld te krijgen en bewijs te verzamelen en er honderden manuren in hebben gezeten.
omdat Jeroennen zo werken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:50 schreef Centenbak het volgende:
Waarom werd hier in het begin compleet niks mee gedaan door de politie. Waarom werd er pas actie ondernomen toen het al zwaar uit de hand was gelopen?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:50 schreef Centenbak het volgende:
Waarom werd hier in het begin compleet niks mee gedaan door de politie. Waarom werd er pas actie ondernomen toen het al zwaar uit de hand was gelopen?
Jeroen is heel selectief in waar hij wel en niet op handhaaft.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:07 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
omdat Jeroennen zo werken.
@:naarmensje
Zware strafquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:41 schreef -XOR- het volgende:
Deze boys gaan veroordeeld worden tot 400 uur Braddie-livestreaming kijken.
Ze volgden sowieso al alles wat hij streamde, dat was hun dagtaakquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:41 schreef -XOR- het volgende:
Deze boys gaan veroordeeld worden tot 400 uur Braddie-livestreaming kijken.
Het is pas echt geescaleerd sinds ongeveer een half jaar. Bradley is vorig jaar namelijk verhuisd maar sinds zijn nieuwe adres bekend is loopt het helemaal uit de hand. Waarschijnlijk dacht de politie dat de pesterijen zullen uitdoven, niet dus.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:50 schreef Centenbak het volgende:
Jammer dat je zonder account niets op Twitter kan melden. En waarom twittert diegene met een grafsteen?quote:Op zondag 30 juli 2023 01:24 schreef PS. het volgende:
Nieuwe chat is al weer gaande, en ze gaan gewoon door op de oude voet.
Ook actief op twitter. Misschien allemaal even melden?
https://twitter.com/caseyvandijk
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:07 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Omdat Jeroenen zo werken.
@:naarmensje
Hoi Braddie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:30 schreef NenaLanda het volgende:
[..]
Het is pas echt geescaleerd sinds ongeveer een half jaar. Bradley is vorig jaar namelijk verhuisd maar sinds zijn nieuwe adres bekend is loopt het helemaal uit de hand. Waarschijnlijk dacht de politie dat de pesterijen zullen uitdoven, niet dus.
Heb je naar rechts geswiped?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:59 schreef Purrito het volgende:
Ik kwam Braddie jaren terug tegen op Tinder, komt dichtbij zo
Eigenlijk lijkt het me niet zo gek als het recidivisten zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:09 schreef Zoddie het volgende:
Die mensen zullen ooit eens moeten uitleggen aan hun baas of aan anderen waarom ze langere tijd in de cel hebben gezeten...
Mensen die eerst Bradley pestten met dingen die hij zelf doet (zoals urenlang streamen) en toen dat niet genoeg aandacht kreeg verhalen gingen verzinnen. Zoals dat een meisje van 17 mop en schat noemen pedofilie is.quote:
wtfquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:10 schreef Elan het volgende:
Zo dan iemand uit dat kliekje belt hem even doodleuk op terwijl hij live was met de mededeling dat als hij op straat komt hij wordt lekgeprikt die doodsbedreigingen gaan dus gewoon door.
Diegene klonk daarbij veel te rustig terwijl zijn moeder op de achtergrond boos werd, echt freaky.
Bizar dat de politie hier dus kennelijk niks tegen kan doen, ze pakken er een paar op en dagen later begint het weer van voor af aan![]()
Het lijkt erop dat hij eindelijk snapt dat hij wel heel snel door de mand valt als hij met een kloontje alleen reageert op topics die over hemzelf of Bassie en Adriaan gaan, en dat hij nu maar geforceerd reageert op onderwerpen die je normaliter niet met hem zou associëren, zoals studiefinanciering en maandverband.quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:27 schreef NenaLanda het volgende:
Dat "tweetal" heeft gisteren 90 dagen voorarrest gekregen. En dat krijg je alleen als nu al zeker is dat je ook minstens die periode aan celstraf zult krijgen bij de nog latere rechtszaak: https://www.trouw.nl/binn(...)dreiging-en-stalking
Die twee tieners zijn wel al vrij... "Patrick Looij" is eerder een van dat tweetal van 26 en 39 jaar oud, dan een van die opgepakte tieners.
Bijzonder dat ze blijkbaar al schuldig bevonden zijn voordat de rechtszaak plaatsgevonden heeft.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:27 schreef NenaLanda het volgende:
En dat krijg je alleen als nu al zeker is dat je ook minstens die periode aan celstraf zult krijgen bij de nog latere rechtszaak
Maar NenaLanda is een meisje hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:49 schreef Viezig het volgende:
Bijzonder dat ze blijkbaar al schuldig bevonden zijn voordat de rechtszaak plaatsgevonden heeft.
Dit lijkt een beetje op een persoon die de hele dag op internet zit en van alles leest over zaken die hem persoonlijk raken, maar net niet genoeg mentale capaciteiten heeft om echt te snappen wat hij leest.
Heb je een link?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:37 schreef Mylene het volgende:
TheBradge is ook te horen in gesprek met Dennis en Jan Roos in Roddelpraat.
Dank had het net gezien inderdaad. Best lang stuk over/met hem.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:30 schreef potjecreme het volgende:
[..]
yvonne in SHO / [ONLINE] Roddelpraat Topic #11 Iedereen wist het
En de volgende https://forum.fok.nl/user/history/504377quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:31 schreef Viezig het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat hij eindelijk snapt dat hij wel heel snel door de mand valt als hij met een kloontje alleen reageert op topics die over hemzelf of Bassie en Adriaan gaan, en dat hij nu maar geforceerd reageert op onderwerpen die je normaliter niet met hem zou associëren, zoals studiefinanciering en maandverband.
Jij denkt echt dat deze mensen een baan hebben en een sociaal leven?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:09 schreef Zoddie het volgende:
Die mensen zullen ooit eens moeten uitleggen aan hun baas of aan anderen waarom ze langere tijd in de cel hebben gezeten...
Ben jij dit Braddie? Laat me weten wanneer rechtszaak is, ik wil echt weten wie er achter zat, wat voor soort gasten dat waren.quote:
De naam is Bradley. Geen Braddie, geen Braadlap en geen Braadslede. Het is gewoon Bradleyquote:Op zondag 6 augustus 2023 21:51 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Ben jij dit Braddie? Laat me weten wanneer rechtszaak is, ik wil echt weten wie er achter zat, wat voor soort gasten dat waren.
Okay Bradley laat me aub weten wanneer er zitting is, ik wil weten wat voor sneue gasten dit waren.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:56 schreef BraddianoItaliano het volgende:
[..]
De naam is Bradley. Geen Braddie, geen Braadlap en geen Braadslede. Het is gewoon Bradley
Ik ben geen Bradley, je zit er compleet naastquote:Op zondag 6 augustus 2023 22:05 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Okay Bradley laat me aub weten wanneer er zitting is, ik wil weten wat voor sneue gasten dit waren.
Oh sorry ik dacht het.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:08 schreef BraddianoItaliano het volgende:
[..]
Ik ben geen Bradley, je zit er compleet naast
Tuuuurlijk.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:08 schreef BraddianoItaliano het volgende:
[..]
Ik ben geen Bradley, je zit er compleet naast
Wat een onzin, dit is pas mijn eerste profiel hier. Jij bent zeker een van de stalkers?quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tuuuurlijk.
Net zoals alle voorgaande klonen in dit topic de afgelopen paar weken.
Exact dezelfde schrijfstijl, en nadat het vorige account gelijk gedumpt is toen mensen het vermoeden had dat hij het was, nu met zijn nieuwste poging toch maar even in een Bassie en Adriaan-topic gereageerd, want dat is de logica van zo'n persoon. "Ze zeggen dat ik geleerd heb niet in B&A-topics te reageren met kloontjes, als ik dat nou eens wél weer ga doen zullen ze er al helemaal niet achterkomen dat ik het ben!"quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:10 schreef Modus het volgende:
[..]
En de volgende https://forum.fok.nl/user/history/504377
Dit is wel een matige Bradge-imitatie als je hem niet bent:quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:15 schreef BraddianoItaliano het volgende:
[..]
Wat een onzin, dit is pas mijn eerste profiel hier. Jij bent zeker een van de stalkers?
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:11 schreef BraddianoItaliano het volgende:
Een pizza is veel lekkerder. Drie tegelijk nog beter
quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:55 schreef BraddianoItaliano het volgende:
Wil binnenkort weer gaan knallen in de sportschool. Kan ik beter met gewichten of met apparaten trainen. Ik heb weinig ervaring en ben niet erg sportief gebouwd. Wat is de beste optie?
Hij is al weggemodereerdquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit is wel een matige Bradge-imitatie als je hem niet bent:
[..]
[..]
Ik wist dat ik nog iets met dit topic moestquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:38 schreef PS. het volgende:
[..]
Waarom is dit dubbele topic nog open? Of voeg ze samen ofzo
en een vordering benadeelde partijquote:
Je lijkt Braddie wel , maar die is niet uitgemergeldquote:
je zou toch willen dat ze die opgepakte lui net zo lang martelen tot ze namen loslaten van de rest van deze gastenquote:
quote:
quote:Haar dochters van destijds 10 en 14 die bedreigingen ontvangen op hun mobiele telefoons
quote:Een filmpje op Telegram waarin een man masturbeert op mijn foto. Ik voel me aangerand.
Man wat een kansloze debielen zeg.quote:Weet je wat het met je doet als je per uur twintig bezorgers aan de deur krijgt? Als de hele nacht door mensen aanbellen of op je ramen kloppen?
Schandalig. En ook jammer dat zo'n knappe vrouw hier last van ondervindt.quote:
Maar het is dus wel een familie met nogal wat schaduwkanten als ik het allemaal zo lees?quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:18 schreef Pila200 het volgende:
[..]
Schandalig. En ook jammer dat zo'n knappe vrouw hier last van ondervindt.
Als dat boek van haar uitkomt over deze situatie ga ik die ook zeker lezen.
Zijn moeder = de moeder van Bradley bedoel je.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:10 schreef Elan het volgende:
Zo dan iemand uit dat kliekje belt hem even doodleuk op terwijl hij live was met de mededeling dat als hij op straat komt hij wordt lekgeprikt die doodsbedreigingen gaan dus gewoon door.
Diegene klonk daarbij veel te rustig terwijl zijn moeder op de achtergrond boos werd, echt freaky.
Bizar dat de politie hier dus kennelijk niks tegen kan doen, ze pakken er een paar op en dagen later begint het weer van voor af aan![]()
Hoi Braddiequote:Op zondag 13 augustus 2023 22:18 schreef Pila200 het volgende:
[..]
Schandalig. En ook jammer dat zo'n knappe vrouw hier last van ondervindt.
Als dat boek van haar uitkomt over deze situatie ga ik die ook zeker lezen.
Hoi Braddiequote:Op zondag 13 augustus 2023 23:55 schreef Keukenkasje het volgende:
[..]
Zijn moeder = de moeder van Bradley bedoel je.
Ik ken dat filmpje, het gaat rond op sociale media met de nodige commentaar op de uitlatingen van Bradley en zijn moeder. Maar die mensen worden gestalkt en in dat filmpje zelfs bedreigd dus ja.
Ik denk ook niet dat degene die Bradley belde en hem bedreigde aangifte kan doen over dat de moeder van Bradley een reactie teruggaf.
Het heeft samenhang met een andere YouTuber, Ad Looij. Die wordt al een jaar of zes behoorlijk gepest en (deels) gelijk gestalkt als Bradley.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:51 schreef streamjohan het volgende:
Zijn deze bedreigingen dan begonnen omdat hij uit een gangsterfamilie komt? Of hoe dan?
Zoals hierboven staat idd geen lelijke vrouw. Ik heb in mijn omgeving wel vaker gehoord dat mensen worden gestalkt maar dit gaat wel erg ver. Die vrouw lijkt helemaal niks met Ad Looij te maken te hebben, had nauwelijks contact met Bradley, maar wordt dus wel lastiggevallen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:49 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Man wat een kansloze debielen zeg.
Dit is toch wel zó ontzettend laag en ziekquote:Op maandag 14 augustus 2023 12:38 schreef COVID-19 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een tuig, je kan ook gewoon veel te ver gaan....
Ja... Ik hoop dat ze ze te pakken krijgen. Dit doe je toch niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:44 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Dit is toch wel zó ontzettend laag en ziek![]()
Maar dom zijn de mensen van de andere kant ook... Als je het geen enkele aandacht geeft sterft het wel uit. De enige reden dat ze dit soort dingen flikken is omdat ze weten dat die tokkies de aandacht opzoeken en zo zorgen dat hun sneue acties weer voor nieuwe "content" zorgen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:38 schreef COVID-19 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een tuig, je kan ook gewoon veel te ver gaan....
Het gaat wel veel en veel te ver echt gewoon 100 kilometer over de grens...quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:50 schreef BMW1993 het volgende:
Dan moet je toch echt geestelijk ziek zijn om zoiets te doen?![]()
Ik wist niet eens dat er zoveel mensen waren die zo intens slecht zijn van binnen, om een hele familie te terroriseren.
Ze gaan net zo lang door tot dat Bradley zelfmoord pleegt, zo'n brief is al meerdere keren naar hem verstuurd, echt walgelijk, ik hoop echt dat de gepakte personen TBS krijgen.
Ben benieuwd wat die gasten die zijn opgepakt hebben te zeggen. Helemaal normaal is het niet. Die 39 jarige bijvoorbeeld, is zijn leven nu verwoest of had hij geen eens werk etc en was het gewoon ook een uitkeringstrekker.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:52 schreef Viezig het volgende:
[..]
Maar dom zijn de mensen van de andere kant ook... Als je het geen enkele aandacht geeft sterft het wel uit. De enige reden dat ze dit soort dingen flikken is omdat ze weten dat die tokkies de aandacht opzoeken en zo zorgen dat hun sneue acties weer voor nieuwe "content" zorgen.
Bradge kan zich met recht een content creator noemen.
Je moest eens weten. Drachenlord, Chris Chan, Bradge, elk land heeft wel zijn probleemgeval.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:50 schreef BMW1993 het volgende:
Dan moet je toch echt geestelijk ziek zijn om zoiets te doen?![]()
Ik wist niet eens dat er zoveel mensen waren die zo intens slecht zijn van binnen, om een hele familie te terroriseren.
Ze gaan net zo lang door tot dat Bradley zelfmoord pleegt, zo'n brief is al meerdere keren naar hem verstuurd, echt walgelijk, ik hoop echt dat de gepakte personen TBS krijgen. Deze mensen hebben bewezen niet normaal in de maatschappij te kunnen functioneren.
Drachenlordquote:Op maandag 14 augustus 2023 12:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Drachenlord, Chris Chan, Bradge, elk land heeft wel zijn probleemgeval.
En bij elk van die gasten zit er een legioen achter die net zo bizar zijn als de gasten zelf![]()
Drachenlord had complete pelgrimtochten die "haiders" organiseerden naar zijn huis, om dan bij zijn huis vuurwerk af te steken zodat hij ging flippen op de stream.
Chris Chan heeft meerdere mensen gehad die idioot ver gingen met trollen. De laatste moedigde hem zelfs aan om naar bed te gaan met zijn moeder wat hij gedaan heeft
Vaak betreft het gedesillusioneerde mannen die denken dat ze beroemd kunnen worden door streamen en niet het sociale vermogen hebben om om te gaan met de trolls die uiteindelijk haters worden.
Drachenlord is nu dakloos en zwerft veel rond.
Chris Chan heeft 2 jaar in de bajes gezeten en zit wss nu in een soort groepswoning.
Ik hoop dat the Bradge een betere toekomst heeft.
Het is misschien grappig om filmpjes te zien waarin hij compleet door het lint gaat, maar uiteindelijk is het dieptriest.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:23 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Drachenlord![]()
Fuck wat een tijd was dat.
Geen beste camerahoeken.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:56 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Kook genot, ziet er goed uit 👍👍👍
Zet hem op Bradge, laat je niet kisten, vanaf nu is het klaar
Dat weet ik ook nog wel... Toen ik hier zat in 2015 had hij een youtubekanaal waarmee hij geld wilde gaan verdienen maar dat werd wegens een te beperkt aantal views toch niksquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:00 schreef Scorpie het volgende:
Bradge is in ieder geval wel "beroemd" geworden. Dat was altijd al zijn grote wens.
Dus je hebt hier een speciaal account voor aangemaakt?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:59 schreef Blondjarig het volgende:
Gisteren op de NOS werd er gezegd dat er 4 personen zijn aangehouden voor bedreiging en deelname aan een criminele organisatie
ik ben gewoon een oud-fokker maar al jaren niet meer actiefquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dus je hebt hier een speciaal account aangemaakt?
Ik zag gisteren op de NOS dat er 4 mensen zijn aangehouden voor bedreiging en deelname criminele organisatie?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:08 schreef mascara-klodder het volgende:
NWS wat al een paar weken bekend is. Ook dat nog
Lees gewoon de topics terug. Is echt heel oud nieuws.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:11 schreef Blondjarig het volgende:
[..]
Ik zag gisteren op de NOS dat er 4 mensen zijn aangehouden voor bedreiging en deelname criminele organisatie?
Als ik google zie ik dit als oudste item https://www.dumpert.nl/item/100067141_82c30dcdquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lees gewoon de topics terug. Is echt heel oud nieuws.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:12 schreef Joost1991 het volgende:
Wel goed dat Bradley bezig is met kutjoch offline krijgen. Die is echt sneu bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |