Hij kan met zijn wajong geen fatsoenlijk vlees betalen, dus dan moet hij maar groente vretenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:42 schreef Innisdemon het volgende:
Veggie meuk eten maar wel dieren onverdoofd laten slachten
Had je niet aan @Pharkus beloofd dat je ging kappen met die onzin?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij kan met zijn wajong geen fatsoenlijk vlees betalen, dus dan moet hij maar groente vreten
Bij die veggie producten moet je goed kijken of die groene kruimeltjes er zijn, anders is het geen veggie maar vlees.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:24 schreef Fushia2 het volgende:
Aangezien ik halal vlees eet kwam ik nooit bij de BK.
Echter gisteren laat effe naar binnen gelopen met een mattie en een paar veggie nuggets en een veggie whoper besteld.
Nou…. die whopper was echt goeie.
Klacht: zonde dat ik niet eerder de veggie whoper besteld heb
Anti-klacht: lekker weer hier
Klopt niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:09 schreef Gibson88 het volgende:
Alles gaat hetzelfde mandje in. @:Fushia2
Wat?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Bij die veggie producten moet je goed kijken of die groene kruimeltjes er zijn, anders is het geen veggie maar vlees.
En kijk eens even goed naar deze pagina over de Veggie Woppper (bij lees verder)
Niks mis met minder vlees eten. Wel met mensen die denken goed bezig te zijn door halal te vreten en vervolgens hun hele leven bij elkaar zondigen.quote:
Precies eten moet per se halal zijn, maar bij het neuken en etc leven ze goddeloos.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:28 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Niks mis met minder vlees eten. Wel met mensen die denken goed bezig te zijn door halal te vreten en vervolgens hun hele leven bij elkaar zondigen.
Klopt, bij de McDonalds frituren ze de visburger apart van de vleesburger.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat?![]()
Bij de maccie is dit niet zo. Thanks @:stokj
Ik ben mijne kwijtgeraakt man, Jeroen vond dat de juiste weg om te bewandelen. Februari ga ik hem weer halen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:36 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Precies eten moet per se halal zijn, maar bij het neuken en etc leven ze goddeloos.
Ik wil een motorrijbewijs halen denk ik, jij hebt er eendenk dat dat pas echt leven is... Ik zou graag een Gixxer willen man.
Met minder niet, maar als een gelovige vlees afzweren is veel te overdrevenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:28 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Niks mis met minder vlees eten. Wel met mensen die denken goed bezig te zijn door halal te vreten en vervolgens hun hele leven bij elkaar zondigen.
Jeroen is een achterlijke klootzak. Een stuk vuil.... Jammer dat zulke mensen alleen hun ware aard laten zien, als niemand kijkt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:49 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Ik ben mijne kwijtgeraakt man, Jeroen vond dat de juiste weg om te bewandelen. Februari ga ik hem weer halen.
Ik eet gewoon vlees hoor, kan je wel lezenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:06 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Met minder niet, maar als een gelovige vlees afzweren is veel te overdreven
Op de dag des oordeels wanneer je in jegraf zal liggeb zal je je dit beklagen.quote:
Dat klopt idd niet want jouw vegetarische burger gaat niet in een mandje maar wel op dezelfde bakplaat als het vlees. Maar goed, als jij denkt dat je hierdoor niet zondigtquote:
Was ook niet naar jou gericht. Deze keer dan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik eet gewoon vlees hoor, kan je wel lezen
Ja, ik zag het net. Jammernmaar helaas.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:06 schreef Prego het volgende:
[..]
Dat klopt idd niet want jouw vegetarische burger gaat niet in een mandje maar wel op dezelfde bakplaat als het vlees. Maar goed, als jij denkt dat je hierdoor niet zondigt
Domrechts gespotquote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:26 schreef Plompzakker het volgende:
Veggie eten![]()
Groenlinks stemmer gespot
En daar laat jij je door pijpen!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:53 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Je zusje haar adem ruikt naar opgedroogd Bosnisch zaad
Haha. Neem nog een sojaburgerquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:56 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Domrechts gespot
Moet je Femke Halsema niet gaan bedreigen op twitter in plaats van op FOK! te zitten
Jij ook want jij leeft ook niet als een moslimquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Op de dag des oordeels wanneer je in jegraf zal liggeb zal je je dit beklagen.
Of denk je dat alles plots stopt eens je dood bent?
Er zijn maar twee opties? Allah of niks? Doe dan maar niks.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hiernamaals is een middeleeuws begrip om de dood te begrijpen, er is niks na de dood.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Mag toch hopen van wel, heb geen zin in nog meer ongeinquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
DAT KLOPT!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |