Jan wil hem niet hebben juist omdat hij zoveel kickt op aandacht.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf.
Hij kwam zelf met die aankondiging op TikTok
Waarschijnlijk is hem wat wijs gemaakt want sinds hij heeft aangegeven te kicken op die aandacht van RP hebben ze hem nauwelijks nog aandacht gegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij staat zelfs op de Tumbnail van de extraquote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jan wil hem niet hebben juist omdat hij zoveel kickt op aandacht.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:05 schreef PS. het volgende:
Hallo allemaal, het is de Bradge hiermerci beaucoup maar weer monsieur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zou Je Haar Geven?? :P"
Niet in de studio wel in de extra dus niet echt te gast.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 01:54 schreef Elan het volgende:
Morgen Bradge in de uitzendingdie gozer is serieus lekker aan de weg aan het timmeren als bekende Nederlander/ influencer
Aan online stalking.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:08 schreef DrDentz het volgende:
De publieke omroep die uitgebreid aandacht besteedt aan de Bradge, wtf
Publieke omroep?!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:08 schreef DrDentz het volgende:
Zo zo.quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:05 schreef PS. het volgende:
Hallo allemaal, het is de Bradge hier167 kilogramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Link klopt niet. NOS Stories is wat anders. Dit is de goede link: https://www.instagram.com/p/CvNLqzoI7OY/quote:
Is best wel een item waard inmiddels. De Bradge wordt al jaren gestalkt en lastiggevallen, buurtbewoners en familie zijn daar inmiddels ook slachtoffer van. Deze zaak verdient deze aandacht, zoiets is niet normaal.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:08 schreef DrDentz het volgende:
Juistquote:Op zondag 6 augustus 2023 20:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Is best wel een item waard inmiddels. De Bradge wordt al jaren gestalkt en lastiggevallen, buurtbewoners en familie zijn daar inmiddels ook slachtoffer van. Deze zaak verdient deze aandacht, zoiets is niet normaal.
Jij bent B.? Laat weten wanneer de rechtszaak is ik wil komen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:32 schreef BraddianoItaliano het volgende:
Gelukkig zijn die gasten eindelijk gepakt, liep echt de spuigaten uit
Nee.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:41 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Jij bent B.? Laat weten wanneer de rechtszaak is ik wil komen.
Oké! Ik denk wel dat het voor gaat komen, anders geen 90 dagen voorarrestquote:Op zondag 6 augustus 2023 22:44 schreef BraddianoItaliano het volgende:
[..]
Nee.
En volgens mij is er nog niets duidelijk of en wanneer de zaak voorkomt.
Denk het ook hoor. Zo'n lang voorarrest gebeurt niet zomaarquote:Op zondag 6 augustus 2023 22:45 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Oké! Ik denk wel dat het voor gaat komen, anders geen 90 dagen voorarrest
Maar Bradge werd op dit forum ook al 'gepest' hè, elke keer ging hij weg en kwam hij weer terug met nieuw gedoe over afvallen en uitkeringen. Bradge is niet te redden, blijft z'n persoonlijke meuk in iedereens gezicht duwen en trekt haters aan.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Is best wel een item waard inmiddels. De Bradge wordt al jaren gestalkt en lastiggevallen, buurtbewoners en familie zijn daar inmiddels ook slachtoffer van. Deze zaak verdient deze aandacht, zoiets is niet normaal.
De reacties op FOK! vind ik niet te vergelijken met 3 jaar obsessief de beste man persoonlijk, én buren, vrienden, vriendinnen, familie lastig vallen. Tot de buren van familie aan toe. Als dat niet strafbaar is, weet ik het ook niet meer. Niet te vergelijken met een hatelijk berichtje (in de categorie: rot nou toch eens op) op FOK!quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar Bradge werd op dit forum ook al 'gepest' hè, elke keer ging hij weg en kwam hij weer terug met nieuw gedoe over afvallen en uitkeringen. Bradge is niet te redden, blijft z'n persoonlijke meuk in iedereens gezicht duwen en trekt haters aan.
mwa, totaal onvergelijkbaar.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar Bradge werd op dit forum ook al 'gepest' hè, elke keer ging hij weg en kwam hij weer terug met nieuw gedoe over afvallen en uitkeringen. Bradge is niet te redden, blijft z'n persoonlijke meuk in iedereens gezicht duwen en trekt haters aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |