Ik snap het gebash op Sander vaak niet zo. Wat heeft dat mannetje verkeerd gedaan?quote:Op donderdag 27 juli 2023 08:43 schreef J83 het volgende:
Sander S. die anderen voor het laagste en goorste uitmaakt is natuurlijk wel hilarisch
Leg eens uit.quote:Op donderdag 27 juli 2023 08:43 schreef J83 het volgende:
Sander S. die anderen voor het laagste en goorste uitmaakt is natuurlijk wel hilarisch
Hij noemt ons GODVERDOMME Kevinsquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik snap het gebash op Sander vaak niet zo. Wat heeft dat mannetje verkeerd gedaan?
ons?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:55 schreef koemleit het volgende:
[..]
ons?
FOkkers?
Nederlanders?
Mannen?De hondstrouwe aanhang van ome Jan en die biseksuele Tukker. Kevins = tokkies. Of domrechts (in Sander zijn woorden).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die hondstrouw aan iets zijnquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:01 schreef ISVV het volgende:
[..]
De hondstrouwe aanhang van ome Jan en die biseksuele Tukker. Kevins = tokkies. Of domrechts (in Sander zijn woorden).
quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik snap het gebash op Sander vaak niet zo. Wat heeft dat mannetje verkeerd gedaan?
Kijk maar eens hoe de man zich gedraagt op Twitter, absurd gedrag vertoont hij daar. Eenieder die het niet met hem eens is, is extreemrechts en een fascist. Walgelijke vent.quote:
Counteren met Domlinkse d66 haatkabouter. En door.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:56 schreef J83 het volgende:
[..]
[..]
Kijk maar eens hoe de man zich gedraagt op Twitter, absurd gedrag vertoont hij daar. Eenieder die het niet met hem eens is, is extreemrechts en een fascist. Walgelijke vent.
Dit lees ik steeds tegenwoordig als je maar een beetje links bent. Geef eens voorbeelden. Ik kan je wel voorbeelden geven van Johan Derksen de rechts extremist die hem heeft gecanceld in z'n dictatoriale incest programma.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:56 schreef J83 het volgende:
[..]
[..]
Kijk maar eens hoe de man zich gedraagt op Twitter, absurd gedrag vertoont hij daar. Eenieder die het niet met hem eens is, is extreemrechts en een fascist. Walgelijke vent.
Dit dus.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Counteren met Domlinkse d66 haatkabouter. En door.
De ironie. Dat gebeurde nadat SS de kijkers van het programma op Twitter als domrechts wegzette.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit lees ik steeds tegenwoordig als je maar een beetje links bent. Geef eens voorbeelden. Ik kan je wel voorbeelden geven van Johan Derksen de rechts extremist die hem heeft gecanceld in z'n dictatoriale incest programma.
Wat is daar mis mee? Ik ben een trouw fan van zowel RoddelPraat als bijvoorbeeld VI, kijk daar al jarenlang iedere aflevering van. Mag dat niet?quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
Mensen die hondstrouw aan iets zijn.
Kom op joh
Tuurlijk mag dat.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik ben een trouw fan van zowel RoddelPraat als bijvoorbeeld VI, kijk daar al jarenlang iedere aflevering van. Mag dat niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schuift hij aan? Roddelpraat Instagram preview laat alleen Jan en Dennis zien. @Wereldgozerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 01:54 schreef Elan het volgende:
Morgen Bradge in de uitzendingdie gozer is serieus lekker aan de weg aan het timmeren als bekende Nederlander/ influencer
Geloof er niks vanquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Schuift hij aan? Roddelpraat Instagram preview laat alleen Jan en Dennis zien. @:Wereldgozer
Hij heeft een gesprek gehad en dat komt vandaag in de uitzending. In elk geval dat claimt hij.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Schuift hij aan? Roddelpraat Instagram preview laat alleen Jan en Dennis zien. @:Wereldgozer
Die jongen zat een tijd geleden toch ook al eens tussen de heren in?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:29 schreef DrDentz het volgende:
Zo diep zouden ze niet zinken toch? ......
Alleen een video reactie volgens mijquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:02 schreef J83 het volgende:
[..]
Die jongen zat een tijd geleden toch ook al eens tussen de heren in?
Braddie heeft er nooit gezeten hoor. Misschien ben je in de war met tukkertje Lorenzo/sterrequote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:02 schreef J83 het volgende:
[..]
Die jongen zat een tijd geleden toch ook al eens tussen de heren in?
De Bradge is van hoger niveau dan deze twee zwakzinnigen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:29 schreef DrDentz het volgende:
Zo diep zouden ze niet zinken toch? ......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |