Hoi Braddiequote:Op zondag 13 augustus 2023 23:55 schreef Keukenkasje het volgende:
[..]
Zijn moeder = de moeder van Bradley bedoel je.
Ik ken dat filmpje, het gaat rond op sociale media met de nodige commentaar op de uitlatingen van Bradley en zijn moeder. Maar die mensen worden gestalkt en in dat filmpje zelfs bedreigd dus ja.
Ik denk ook niet dat degene die Bradley belde en hem bedreigde aangifte kan doen over dat de moeder van Bradley een reactie teruggaf.
Het heeft samenhang met een andere YouTuber, Ad Looij. Die wordt al een jaar of zes behoorlijk gepest en (deels) gelijk gestalkt als Bradley.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:51 schreef streamjohan het volgende:
Zijn deze bedreigingen dan begonnen omdat hij uit een gangsterfamilie komt? Of hoe dan?
Zoals hierboven staat idd geen lelijke vrouw. Ik heb in mijn omgeving wel vaker gehoord dat mensen worden gestalkt maar dit gaat wel erg ver. Die vrouw lijkt helemaal niks met Ad Looij te maken te hebben, had nauwelijks contact met Bradley, maar wordt dus wel lastiggevallen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:49 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Man wat een kansloze debielen zeg.
Dit is toch wel zó ontzettend laag en ziekquote:Op maandag 14 augustus 2023 12:38 schreef COVID-19 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een tuig, je kan ook gewoon veel te ver gaan....
Ja... Ik hoop dat ze ze te pakken krijgen. Dit doe je toch niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:44 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Dit is toch wel zó ontzettend laag en ziek![]()
Maar dom zijn de mensen van de andere kant ook... Als je het geen enkele aandacht geeft sterft het wel uit. De enige reden dat ze dit soort dingen flikken is omdat ze weten dat die tokkies de aandacht opzoeken en zo zorgen dat hun sneue acties weer voor nieuwe "content" zorgen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:38 schreef COVID-19 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een tuig, je kan ook gewoon veel te ver gaan....
Het gaat wel veel en veel te ver echt gewoon 100 kilometer over de grens...quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:50 schreef BMW1993 het volgende:
Dan moet je toch echt geestelijk ziek zijn om zoiets te doen?![]()
Ik wist niet eens dat er zoveel mensen waren die zo intens slecht zijn van binnen, om een hele familie te terroriseren.
Ze gaan net zo lang door tot dat Bradley zelfmoord pleegt, zo'n brief is al meerdere keren naar hem verstuurd, echt walgelijk, ik hoop echt dat de gepakte personen TBS krijgen.
Ben benieuwd wat die gasten die zijn opgepakt hebben te zeggen. Helemaal normaal is het niet. Die 39 jarige bijvoorbeeld, is zijn leven nu verwoest of had hij geen eens werk etc en was het gewoon ook een uitkeringstrekker.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:52 schreef Viezig het volgende:
[..]
Maar dom zijn de mensen van de andere kant ook... Als je het geen enkele aandacht geeft sterft het wel uit. De enige reden dat ze dit soort dingen flikken is omdat ze weten dat die tokkies de aandacht opzoeken en zo zorgen dat hun sneue acties weer voor nieuwe "content" zorgen.
Bradge kan zich met recht een content creator noemen.
Je moest eens weten. Drachenlord, Chris Chan, Bradge, elk land heeft wel zijn probleemgeval.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:50 schreef BMW1993 het volgende:
Dan moet je toch echt geestelijk ziek zijn om zoiets te doen?![]()
Ik wist niet eens dat er zoveel mensen waren die zo intens slecht zijn van binnen, om een hele familie te terroriseren.
Ze gaan net zo lang door tot dat Bradley zelfmoord pleegt, zo'n brief is al meerdere keren naar hem verstuurd, echt walgelijk, ik hoop echt dat de gepakte personen TBS krijgen. Deze mensen hebben bewezen niet normaal in de maatschappij te kunnen functioneren.
Drachenlordquote:Op maandag 14 augustus 2023 12:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Drachenlord, Chris Chan, Bradge, elk land heeft wel zijn probleemgeval.
En bij elk van die gasten zit er een legioen achter die net zo bizar zijn als de gasten zelf![]()
Drachenlord had complete pelgrimtochten die "haiders" organiseerden naar zijn huis, om dan bij zijn huis vuurwerk af te steken zodat hij ging flippen op de stream.
Chris Chan heeft meerdere mensen gehad die idioot ver gingen met trollen. De laatste moedigde hem zelfs aan om naar bed te gaan met zijn moeder wat hij gedaan heeft
Vaak betreft het gedesillusioneerde mannen die denken dat ze beroemd kunnen worden door streamen en niet het sociale vermogen hebben om om te gaan met de trolls die uiteindelijk haters worden.
Drachenlord is nu dakloos en zwerft veel rond.
Chris Chan heeft 2 jaar in de bajes gezeten en zit wss nu in een soort groepswoning.
Ik hoop dat the Bradge een betere toekomst heeft.
Het is misschien grappig om filmpjes te zien waarin hij compleet door het lint gaat, maar uiteindelijk is het dieptriest.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:23 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Drachenlord![]()
Fuck wat een tijd was dat.
Geen beste camerahoeken.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:56 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Kook genot, ziet er goed uit 👍👍👍
Zet hem op Bradge, laat je niet kisten, vanaf nu is het klaar
Dat weet ik ook nog wel... Toen ik hier zat in 2015 had hij een youtubekanaal waarmee hij geld wilde gaan verdienen maar dat werd wegens een te beperkt aantal views toch niksquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:00 schreef Scorpie het volgende:
Bradge is in ieder geval wel "beroemd" geworden. Dat was altijd al zijn grote wens.
Dus je hebt hier een speciaal account voor aangemaakt?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:59 schreef Blondjarig het volgende:
Gisteren op de NOS werd er gezegd dat er 4 personen zijn aangehouden voor bedreiging en deelname aan een criminele organisatie
ik ben gewoon een oud-fokker maar al jaren niet meer actiefquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dus je hebt hier een speciaal account aangemaakt?
Ik zag gisteren op de NOS dat er 4 mensen zijn aangehouden voor bedreiging en deelname criminele organisatie?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:08 schreef mascara-klodder het volgende:
NWS wat al een paar weken bekend is. Ook dat nog
Lees gewoon de topics terug. Is echt heel oud nieuws.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:11 schreef Blondjarig het volgende:
[..]
Ik zag gisteren op de NOS dat er 4 mensen zijn aangehouden voor bedreiging en deelname criminele organisatie?
Als ik google zie ik dit als oudste item https://www.dumpert.nl/item/100067141_82c30dcdquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lees gewoon de topics terug. Is echt heel oud nieuws.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:12 schreef Joost1991 het volgende:
Wel goed dat Bradley bezig is met kutjoch offline krijgen. Die is echt sneu bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |