Met vertrek van Timber heeft CV ook topprioriteit. Het zijn vier pupillen wat nu achterin staatquote:Op woensdag 26 juli 2023 10:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zowel een rechts- als linksback lijkt me eerder prioriteit hebben toch? Helemaal voor een club als Ajax.
Inderdaad, daar moest deze winter al versterking komen. Mogen we blij zijn dat Hato acteert als een 30 jarige vedette. Anders hadden we echt 0 geschikte spelers voor de basis gehad voor VCR en VCL.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met vertrek van Timber heeft CV ook topprioriteit. Het zijn vier pupillen wat nu achterin staat
Zeker, in beide gevallen zeer duidelijk. Wat ik bedoel te zeggen is dat beide landen moorden en dan vind ik het hypocriet om te zeggen dat er maar 1 land schuldig is. Maargoed laten we het maar weer over Ajax hebben, dat is al moeilijk genoeg.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het aanvallen en verdedigen principe lijkt me wel duidelijk toch?
Liefst op elke positie achterin dubbel bezet en een extra spits kan ook geen kwaad.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zowel een rechts- als linksback lijkt me eerder prioriteit hebben toch? Helemaal voor een club als Ajax.
Bizarre gedachtegang, maar goed, Ajax inderdaad.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zeker, in beide gevallen zeer duidelijk. Wat ik bedoel te zeggen is dat beide landen moorden en dan vind ik het hypocriet om te zeggen dat er maar 1 land schuldig is. Maargoed laten we het maar weer over Ajax hebben, dat is al moeilijk genoeg.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zeker, in beide gevallen zeer duidelijk. Wat ik bedoel te zeggen is dat beide landen moorden en dan vind ik het hypocriet om te zeggen dat er maar 1 land schuldig is. Maargoed laten we het maar weer over Ajax hebben, dat is al moeilijk genoeg.
[..]
Lijkt me dat je centraal begint, je kan niet met 2 jeugdspelers daar gaan spelen, al doet die Hato het goed maar daar moet wel iemand naast die leiding kan geven, vind ik zelf urgenter dan de backs al kan daar ook kwaliteit bij.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:49 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Hoezo is dit een discussie? Welke discussie wil je hierover voeren?quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tsja, dat denk ik ook. Maar de clubs kunnen er niets aan doen natuurlijk. Het stoort mij alleen erg dat er 2 oorlog voeren en mensen vermoorden en in de media lijkt het alsof alleen Rusland de boeman is. Maar dit is een andere discussie.
Je bent stiekem voor Ajax hè Klaasquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:25 schreef klaasweetalles het volgende:
De discussie blijf maar doorgaan dat er positie x of y versterkt moet worden
Waarom gebeurt er maar niets bij Ajax?
Je heb vorig seizoen 100+ miljoen uitgegeven aan 4 spelers. Dat had je beter moeten besteden. Het geld is op.
Je bent beursgenoteerd. Je heb een begroting op CL Er moet keihard bezuinigd worden. Ajax heeft op heel veel posities versterkingen nodig. Ik denk dat er misschien nog 1 of 2 spelers bij zullen komen. Meer is niet mogelijk op dit moment.
Als je beursgenoteerd bent is je boekhouding belangrijker dan wat er op het veld staat.
De vraag is eigenlijk, waarom hou jij je zo met Ajax bezig terwijl Feyenoord nu eindelijk eens goede tijden heeft?quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:25 schreef klaasweetalles het volgende:
De discussie blijf maar doorgaan dat er positie x of y versterkt moet worden
Waarom gebeurt er maar niets bij Ajax?
Je heb vorig seizoen 100+ miljoen uitgegeven aan 4 spelers. Dat had je beter moeten besteden. Het geld is op.
Je bent beursgenoteerd. Je heb een begroting op CL Er moet keihard bezuinigd worden. Ajax heeft op heel veel posities versterkingen nodig. Ik denk dat er misschien nog 1 of 2 spelers bij zullen komen. Meer is niet mogelijk op dit moment.
Als je beursgenoteerd bent is je boekhouding belangrijker dan wat er op het veld staat.
Hij is bijna rond met Chelsea.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:24 schreef TheVulture het volgende:
Hoop dat Kudus snel weg is, we krijgen nu weer dezelfde fratsen als vorige zomer met dat ontbreken op de training vanwege "lichte" klachten.
Laten we het hopen, zoveel meerwaarde heeft ie nu ook weer niet gehad om dit gedrag te verantwoorden, Mr. Buitenspelquote:
Dat was inderdaad zijn visitekaartje, buitenspel staan.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we het hopen, zoveel meerwaarde heeft ie nu ook weer niet gehad om dit gedrag te verantwoorden, Mr. Buitenspel
40 miljoen erbij...quote:
Wordt al een week geroepen her en der maar verder gebeurt er ook niets, dus ik zou dat met een korreltje zout nemen.quote:
Die kopen toch alles wat los en vast zitquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Chelsea is ook wel ver afgegleden, in de betere jaren zou zo'n Kudus daar toch nooit aan de bak komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |