Kan ons dat schelen, Feyenoord heeft in 50 jaar ook maar 5 kampioenschappen gewonnen. Dat lijkt me toch niet echt een club en een niveau om ons mee te vergelijken.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:24 schreef PicoMMP het volgende:
Mensen zijn wel jankerds hoor. Feyenoord verloor vorig jaar met 0-7 van Kopenhagen
ZO KOEKOEKquote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kan ons dat schelen, Feyenoord heeft in 50 jaar ook maar 5 kampioenschappen gewonnen. Dat lijkt me toch niet echt een club en een niveau om ons mee te vergelijken.
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:51 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je er COMPLEET naastzat. Geeft niks kan gebeuren.
Ik vind het al apart dat mensen al die oefenwedstrijden kijken.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voorbereidingen zeggen gewoon niets. In 2018 stond de halve club moord en brand te schreeuwen om een oefenpotje tegen Anderlecht. Mensen zijn simpelweg hypersensitieve aanstellers met het geheugen van een zeef.
'niks te doen in je leven' als er mensen op een voetbalforum komen praten over voetbal, waar je zelf ook postquote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:40 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik vind het al apart dat mensen al die oefenwedstrijden kijken.
Maar wat ik echt niet snap is dat je oefenwedstrijden van andere clubs gaat kijken, dan heb je toch echt helemaal niks te doen in je leven.
Niet gekeken hoor. Maar eens, vind dat van Feyenoord ook niet te doen tenzij zelf aanwezig en bier.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:40 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik vind het al apart dat mensen al die oefenwedstrijden kijken.
Maar wat ik echt niet snap is dat je oefenwedstrijden van andere clubs gaat kijken, dan heb je toch echt helemaal niks te doen in je leven.
En denken dat iedereen op een forum meteen maar geen leven heeft is geen schoolpleindenken?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
'niks te doen in je leven' als er mensen op een voetbalforum komen praten over voetbal, waar je zelf ook post
stukje schoolpleindenken
Unterhaching was vorig jaar nog Regionalliga dus je mag verwachten dat Ajax daar van wint.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:10 schreef Kickinalfa het volgende:
Als Bergwijn scoort kan de tegenstander nooit veel voorstellen
uh, goeie?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En denken dat iedereen op een forum meteen maar geen leven heeft is geen schoolpleindenken?
Geen enkele wedstrijd gewonnen die voorbereiding op twee potjes tegen Nederlandse amateurclubs naquote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voorbereidingen zeggen gewoon niets. In 2018 stond de halve club moord en brand te schreeuwen om een oefenpotje tegen Anderlecht. Mensen zijn simpelweg hypersensitieve aanstellers met het geheugen van een zeef.
Het is een vraagquote:
In 2016, voor we de Europa League-finale haalden, was AFC met 2-1 te sterk.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geen enkele wedstrijd gewonnen die voorbereiding op twee potjes tegen Nederlandse amateurclubs na.
Ik raad het Ajaxtopic aan toen men met 6-2 werd afgedroogd in de Kuip.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In 2016, voor we de Europa League-finale haalden, was AFC met 2-1 te sterk.
Gelukkig gebeurt dat heel zelden in tegenstelling tot andersomquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik raad het Ajaxtopic aan toen men met 6-2 werd afgedroogd in de Kuip.
Link?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Doel er meer op dat er toen ook moord en brand geschreeuwd werd. Ten Hag moest oprotten, wedstrijd tegen Real kon schriftelijk afgedaan worden. Dat seizoen eindigde toch best aardig.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig gebeurt dat heel zelden in tegenstelling tot andersom
Was dat niet hetzelfde seizoen als Trenčín-uit 4-0?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Hear hear.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Doel er meer op dat er toen ook moord en brand geschreeuwd werd. Ten Hag moest oprotten, wedstrijd tegen Real kon schriftelijk afgedaan worden. Dat seizoen eindigde toch best aardig.
Weet ik eigenlijk niet, zou best eens kunnen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:50 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Was dat niet hetzelfde seizoen als Trenčín-uit 4-0?
Ik weet het wel, dat is zo.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, zou best eens kunnen.
Real Madrid - Feyenoord 3-10quote:
Wel voor 10 miljoen dan hè. Kan hij meteen de boeken in als hun duurste aankoop ooitquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Feyenoord zou interesse hebben in Boadu als vervanger van Danilo, misschien dat Slot Wijndal ook ff op kan komen halen?
Schandalig als dit doorgaatquote:‘Ajax-transfer sponsort indirect oorlog’
Ajax onderneemt momenteel pogingen om Eduard Spertsyan over te nemen van het Russische FK Krasnodar. Dat leidde al tot verbazing bij de Vereniging van Effectenbezitters en heeft nu ook tot onbegrip geleidt bij Evgeniy Levchenko. De De voorzitter van de Vereniging Voor Contract Spelers (VVCS), die op persoonlijke titel spreekt, zegt in De Telegraaf dat Ajax indirect daarmee de oorlog sponsort.
Wilden jullie niet Szymanski van Moskou kopen?quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
[..]
Schandalig als dit doorgaat
Want huren mag wel natuurlijk, heb ik je vorig seizoen ook niet over gehoord.quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
[..]
Je zat zelf te benoemen dat Feyenoord Szymanski moest halen in een ander topic. Nu komt de aap wederom uit de mouw. Ben jij hier weer ruzie aan het zoeken over zware topics die mensen aan het hart gaan? Stop eens met dit gedrag over zwarte mensen en oorlog.quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
[..]
die was in rotterdam al langer kwijt kennelijk, iets met een pot en een ketelquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:06 schreef Scrummie het volgende:
Het morele kompas in Amsterdam is weer eens kwijt.
Feyenoord huurde en wilde Szymanski kopen toch?quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:06 schreef Scrummie het volgende:
Het morele kompas in Amsterdam is weer eens kwijt.
Hij komt uit de Oekraïne toch? Dan is het vast een emotioneel geladen onderwerp.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Raar dat zo'n iemand met die rol in persoonlijke titel gaat spreken.
Door iemand tegen een minimale som een jaar te verlossen van Rusland? Mwah, daar was wel wat voor te zeggen natuurlijk.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:07 schreef Malavita het volgende:
[..]
die was in rotterdam al langer kwijt kennelijk, iets met een pot en een ketel
Alleen huren, gelukkig is er niets gekocht.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Feyenoord huurde en wilde Szymanski kopen toch?
Klopt, en ik kan zijn emotionele lading begrijpen. Terwijl PSV en Feyenoord vorig jaar al geld overgemaakt hebben naar Rusland. Toen niemand over gehoord.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij komt uit de Oekraïne toch? Dan is het vast een emotioneel geladen onderwerp.
en vermeende interesse in die zakharyanquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Feyenoord huurde en wilde Szymanski kopen toch?
2 miljoen overgemaakt. En vervolgens die arme Pool weer terug naar Rusland gestuurd.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Door iemand tegen een minimale som een jaar te verlossen van Rusland? Mwah, daar was wel wat voor te zeggen natuurlijk.
[..]
Alleen huren, gelukkig is er niets gekocht.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wilden jullie niet Szymanski van Moskou kopen?
#fophef #hypocriet #klaasweetniks
quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want huren mag wel natuurlijk, heb ik je vorig seizoen ook niet over gehoord.
Ten eerste Symanski is een Pool. Feyenoord heeft nooit echt de intentie gehad om hem te kopen alleen huren was ter sprake geweest. Feyenoord wilde hem nooit kopen omdat wist van de mogelijk negatieve publiciteit die men zou krijgen als men een Russische club financieel zou helpen. We hebben dan ook echt niets gelezen wat we nu lezen over Ajax en deze mogelijke aankoop.quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:57 schreef Mestreech1990 het volgende:
Waarom waren deze berichten er niet bij Szymanski?
[..]
Je zat zelf te benoemen dat Feyenoord Szymanski moest halen in een ander topic. Nu komt de aap wederom uit de mouw. Ben jij hier weer ruzie aan het zoeken over zware topics die mensen aan het hart gaan? Stop eens met dit gedrag over zwarte mensen en oorlog.
Doe eens schijnheilig, ok stop maar.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Door iemand tegen een minimale som een jaar te verlossen van Rusland? Mwah, daar was wel wat voor te zeggen natuurlijk.
[..]
Ondertussen speurt Feyenoord, net als Ajax, de Oost-Europese markt af op buitenkansjes.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ten eerste Symanski is een Pool. Feyenoord heeft nooit echt de intentie gehad om hem te kopen alleen huren was ter sprake geweest. Feyenoord wilde hem nooit kopen omdat wist van de mogelijk negatieve publiciteit die men zou krijgen als men een Russische club financieel zou helpen. We hebben dan ook echt niets gelezen wat we nu lezen over Ajax en deze mogelijke aankoop.
Ten 2e Spertyan is een Armeen. De Armenen helpen op een geniepige manier de russen in deze oorlog. Het is een achterbaks land die soladaten laat infiltreren in het Russische leger om tegen Oekraïne te vechten
ten 3e de ophef die er nu is ontstaan is logische. Ajax mag deze speler niet kopen.
wat een verrassing, heel selectief dus. genoeg viesmad reacties gezien waarom die clausule van 10 miljoen niet gelicht werd.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Wat anderen posten heeft niets met mij te maken, Feyenoord heeft het niet gedaan in elk geval.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:16 schreef Malavita het volgende:
[..]
wat een verrassing, heel selectief dus. genoeg viesmad reacties gezien waarom die clausule van 10 miljoen niet gelicht werd.
JA en dat mag ..,.als je maar geen grote bedragen overmaakt richting rusland of alles wat daarmee te maken heeft....quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ondertussen speurt Feyenoord, net als Ajax, de Oost-Europese markt af op buitenkansjes.
En daar is niks mis mee, alsof het gelijk staat aan 6 kruisraketten.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ten eerste Symanski is een Pool. Feyenoord heeft nooit echt de intentie gehad om hem te kopen alleen huren was ter sprake geweest. Feyenoord wilde hem nooit kopen omdat wist van de mogelijk negatieve publiciteit die men zou krijgen als men een Russische club financieel zou helpen. We hebben dan ook echt niets gelezen wat we nu lezen over Ajax en deze mogelijke aankoop.
Ten 2e Spertyan is een Armeen. De Armenen helpen op een geniepige manier de russen in deze oorlog. Het is een achterbaks land die soladaten laat infiltreren in het Russische leger om tegen Oekraïne te vechten
ten 3e de ophef die er nu is ontstaan is logische. Ajax mag deze speler niet kopen.
#whataboutismquote:Op woensdag 26 juli 2023 07:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wilden jullie niet Szymanski van Moskou kopen?
#fophef #hypocriet #klaasweetniks
Wil jij je alsjeblieft geen respectabele Feyenoord-fan noemen? Bedankt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
Deze tweet is notabene geplaats door een site die zich Ajax Fans noemt....
En dan los gaan op respectabele Feyenoord fans op deze site. Het is een schande!
En een seizoen eerder met Til, toen was het ook een pure kwestie van centjes en niet van principes.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:16 schreef Malavita het volgende:
[..]
wat een verrassing, heel selectief dus. genoeg viesmad reacties gezien waarom die clausule van 10 miljoen niet gelicht werd.
Daar komt het wel op neer.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:36 schreef Black-Death het volgende:
Als die clubs hun geld afgeven aan het Russische leger om kruisraketten van te kopen
Dat is bij huren ook zo. Indirect heb jij dus een bom op een Oekraïens kind laten vallen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer.
Bij een dergelijke transactie wordt er ook belasting afgedragen die dan weer naar de Russische overheid gaat die het geld weer gebruikt om kleine kinderen in Oekraïne mee te bombarderen.
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kan ons dat schelen, Feyenoord heeft in 50 jaar ook maar 5 kampioenschappen gewonnen. Dat lijkt me toch niet echt een club en een niveau om ons mee te vergelijken.
Eigenlijk 3, aangezien Til ook 1 miljoen huursom opleverde voor Rusland.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is bij huren ook zo. Indirect heb jij dus een bom op een Oekraïens kind laten vallen.
het lijkt wel alsof het complete onzin is om te verwachten dat alle contact met die clubs en spelers worden verbrokenquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is bij huren ook zo. Indirect heb jij dus een bom op een Oekraïens kind laten vallen.
Heineken handelt nog altijd Rusland. Ben meteen gestopt met drinken.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof het complete onzin is om te verwachten dat alle contact met die clubs en spelers worden verbroken
is in andere industrieën ook niet zo, daar worden ook gewoon russisch (of in russische dienst) talent of nuttige krachten weggehaald dunkt me
denk dat Dennis te KloeseGOD en Trump samen de onderhandelingen moeten doen om dat conflictje op te lossenquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk 3, aangezien Til ook 1 miljoen huursom opleverde voor Rusland.
En ondertussen heeft Feyenoord niemand uit de Russische greep gered, maar wel de oorlog gesteund. Schandalig.
Samen met Arne. Die lult Putin zo onder tafel.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk dat Dennis te KloeseGOD en Trump samen de onderhandelingen moeten doen om dat conflictje op te lossen
Wat mij betreft slepen we Klaas voor het gerecht voor sponsoren van de oorlog.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk 3, aangezien Til ook 1 miljoen huursom opleverde voor Rusland.
En ondertussen heeft Feyenoord niemand uit de Russische greep gered, maar wel de oorlog gesteund. Schandalig.
Deze man moet zich lekker concentreren op zijn mooie vrouw en niet in de media komen met deze onzin.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:11 schreef Caland het volgende:
Ik heb het idee dat Levchenko wat beter uit zijn woorden komt dan Klaas. Anders was ik iets op het spoor geweest.
Pics van zijn wijf.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Deze man moet zich lekker concentreren op zijn mooie vrouw en niet in de media komen met deze onzin.
Concentreren op zijn vrouw idd, die kraamt me toch een onzin uit de laatste tijdquote:Op woensdag 26 juli 2023 09:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Deze man moet zich lekker concentreren op zijn mooie vrouw en niet in de media komen met deze onzin.
Je moet plaatjes kijken G, niet naar video's waar zij teveel kleren aan heeft.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:16 schreef Malavita het volgende:
[..]
Concentreren op zijn vrouw idd, die kraamt me toch een onzin uit de laatste tijd
Ben het wel met hem eens eigenlijk. De UEFA/FIFA had dit beter moeten doen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tsja, dat denk ik ook. Maar de clubs kunnen er niets aan doen natuurlijk. Het stoort mij alleen erg dat er 2 oorlog voeren en mensen vermoorden en in de media lijkt het alsof alleen Rusland de boeman is. Maar dit is een andere discussie.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben het wel met hem eens eigenlijk. De UEFA/FIFA had dit beter moeten doen.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je moet plaatjes kijken G, niet naar video's waar zij teveel kleren aan heeft.
Wappie gespot.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tsja, dat denk ik ook. Maar de clubs kunnen er niets aan doen natuurlijk. Het stoort mij alleen erg dat er 2 oorlog voeren en mensen vermoorden en in de media lijkt het alsof alleen Rusland de boeman is. Maar dit is een andere discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |