Wil jij je alsjeblieft geen respectabele Feyenoord-fan noemen? Bedankt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
Deze tweet is notabene geplaats door een site die zich Ajax Fans noemt....
En dan los gaan op respectabele Feyenoord fans op deze site. Het is een schande!
En een seizoen eerder met Til, toen was het ook een pure kwestie van centjes en niet van principes.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:16 schreef Malavita het volgende:
[..]
wat een verrassing, heel selectief dus. genoeg viesmad reacties gezien waarom die clausule van 10 miljoen niet gelicht werd.
Daar komt het wel op neer.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:36 schreef Black-Death het volgende:
Als die clubs hun geld afgeven aan het Russische leger om kruisraketten van te kopen
Dat is bij huren ook zo. Indirect heb jij dus een bom op een Oekraïens kind laten vallen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer.
Bij een dergelijke transactie wordt er ook belasting afgedragen die dan weer naar de Russische overheid gaat die het geld weer gebruikt om kleine kinderen in Oekraïne mee te bombarderen.
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kan ons dat schelen, Feyenoord heeft in 50 jaar ook maar 5 kampioenschappen gewonnen. Dat lijkt me toch niet echt een club en een niveau om ons mee te vergelijken.
Eigenlijk 3, aangezien Til ook 1 miljoen huursom opleverde voor Rusland.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is bij huren ook zo. Indirect heb jij dus een bom op een Oekraïens kind laten vallen.
het lijkt wel alsof het complete onzin is om te verwachten dat alle contact met die clubs en spelers worden verbrokenquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is bij huren ook zo. Indirect heb jij dus een bom op een Oekraïens kind laten vallen.
Heineken handelt nog altijd Rusland. Ben meteen gestopt met drinken.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof het complete onzin is om te verwachten dat alle contact met die clubs en spelers worden verbroken
is in andere industrieën ook niet zo, daar worden ook gewoon russisch (of in russische dienst) talent of nuttige krachten weggehaald dunkt me
denk dat Dennis te KloeseGOD en Trump samen de onderhandelingen moeten doen om dat conflictje op te lossenquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk 3, aangezien Til ook 1 miljoen huursom opleverde voor Rusland.
En ondertussen heeft Feyenoord niemand uit de Russische greep gered, maar wel de oorlog gesteund. Schandalig.
Samen met Arne. Die lult Putin zo onder tafel.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk dat Dennis te KloeseGOD en Trump samen de onderhandelingen moeten doen om dat conflictje op te lossen
Wat mij betreft slepen we Klaas voor het gerecht voor sponsoren van de oorlog.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk 3, aangezien Til ook 1 miljoen huursom opleverde voor Rusland.
En ondertussen heeft Feyenoord niemand uit de Russische greep gered, maar wel de oorlog gesteund. Schandalig.
Deze man moet zich lekker concentreren op zijn mooie vrouw en niet in de media komen met deze onzin.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:11 schreef Caland het volgende:
Ik heb het idee dat Levchenko wat beter uit zijn woorden komt dan Klaas. Anders was ik iets op het spoor geweest.
Pics van zijn wijf.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Deze man moet zich lekker concentreren op zijn mooie vrouw en niet in de media komen met deze onzin.
Concentreren op zijn vrouw idd, die kraamt me toch een onzin uit de laatste tijdquote:Op woensdag 26 juli 2023 09:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Deze man moet zich lekker concentreren op zijn mooie vrouw en niet in de media komen met deze onzin.
Je moet plaatjes kijken G, niet naar video's waar zij teveel kleren aan heeft.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:16 schreef Malavita het volgende:
[..]
Concentreren op zijn vrouw idd, die kraamt me toch een onzin uit de laatste tijd
Ben het wel met hem eens eigenlijk. De UEFA/FIFA had dit beter moeten doen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tsja, dat denk ik ook. Maar de clubs kunnen er niets aan doen natuurlijk. Het stoort mij alleen erg dat er 2 oorlog voeren en mensen vermoorden en in de media lijkt het alsof alleen Rusland de boeman is. Maar dit is een andere discussie.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben het wel met hem eens eigenlijk. De UEFA/FIFA had dit beter moeten doen.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je moet plaatjes kijken G, niet naar video's waar zij teveel kleren aan heeft.
Wappie gespot.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tsja, dat denk ik ook. Maar de clubs kunnen er niets aan doen natuurlijk. Het stoort mij alleen erg dat er 2 oorlog voeren en mensen vermoorden en in de media lijkt het alsof alleen Rusland de boeman is. Maar dit is een andere discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |