Het is ook weer zo'n halve maatregel van de FIFA die ruimte overlaat voor clubs om toch te handelen. Sluit dan de Russische clubs overal van uit én verbied transfers etc. Nu is het half werk.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tsja, dat denk ik ook. Maar de clubs kunnen er niets aan doen natuurlijk. Het stoort mij alleen erg dat er 2 oorlog voeren en mensen vermoorden en in de media lijkt het alsof alleen Rusland de boeman is. Maar dit is een andere discussie.
Hadden gewoon alle spelers een transfervrije status moeten gunnen, laat ze maar de tyfus genieten. Vooral omdat in Rusland het lijntje tussen voetbalclubs, oligarchen en het regime extreem kort is.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het is ook weer zo'n halve maatregel van de FIFA die ruimte overlaat voor clubs om toch te handelen. Sluit dan de Russische clubs overal van uit én verbied transfers etc. Nu is het half werk.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hadden gewoon alle spelers een transfervrije status moeten gunnen, laat ze maar de tyfus genieten. Vooral omdat in Rusland het lijntje tussen voetbalclubs, oligarchen en het regime extreem kort is.
Like gegevenquote:Op woensdag 26 juli 2023 09:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/vkoblenko/
Je speelt nu met vuur.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:24 schreef StevenHyde het volgende:
Kopen is toch juist goed. Dan haal je 1 man daar weg die ze dan niet meer naar het front kunnen sturen. Bij huren kan hij later alsnog naar het front gestuurd worden. Al kon die flippo die bij Feyenoord speelde niet goed schieten, dus eigenlijk is dat winwin wanneer die weer teruggaat naar Rusland.
Eng mens dat. Nu haar uiterlijk begint af te takelen moet ze van tietenfoto's overschakelen op new age gewappie om aandacht te krijgenquote:
Wat is hier wappie aanquote:
Nederland voerde ook oorlog tegen de Duitsers voor vijf hele dagen en alleen Hitler werd als boeman gezien!111quote:
Er wordt veel gezegd over de Joden en zo, maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes!quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederland voerde ook oorlog tegen de Duitsers voor vijf hele dagen en alleen Hitler werd als boeman gezien!111
Ja, Nederlanders hebben ook gemoord. Gewoon een feit toch?quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederland voerde ook oorlog tegen de Duitsers voor vijf hele dagen en alleen Hitler werd als boeman gezien!111
Ja precies, waar er twee vechten hebben er twee schuld!quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, Nederlanders hebben ook gemoord. Gewoon een feit toch?
Zeker. Maar wederom weer appels en peren. Daar moet je echt mee ophouden want dat is echt vermoeiend.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja precies, waar er twee vechten hebben er twee schuld!
Eens, ik moet me ook niet laten uitlokken door wappies.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zeker. Maar wederom weer appels en peren. Daar moet je echt mee ophouden want dat is echt vermoeiend.
Het aanvallen en verdedigen principe lijkt me wel duidelijk toch?quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, Nederlanders hebben ook gemoord. Gewoon een feit toch?
Die hebben momenteel een haast Russische verdedigingslinie, hopelijk voor jullie komen er wat hulptroepen makker.quote:
No, we are not interested anymore because of the international chaos caused by someone named klaasknowseverything from the dutch forum fok!.nl.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Deze transfer gaat nooit plaatsvinden dankzij de ophef die ik internationaal erover veroorzaakt heb.
Waren de Russen maar zo slecht, ik ken deze speler verder niet maar ik heb toch liever een goeie RCV erbij dan een aanvallende middenvelder.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hebben momenteel een haast Russische verdedigingslinie, hopelijk voor jullie komen er wat hulptroepen makker.
eerst een verdediger erbij iddquote:Op woensdag 26 juli 2023 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waren de Russen maar zo slecht, ik ken deze speler verder niet maar ik heb toch liever een goeie RCV erbij dan een aanvallende middenvelder.
Lachwekkend dat die Klaas act maar door mag gaan.quote:
Wappie ben jij zeg, sterkte.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zeker. Maar wederom weer appels en peren. Daar moet je echt mee ophouden want dat is echt vermoeiend.
Zowel een rechts- als linksback lijkt me eerder prioriteit hebben toch? Helemaal voor een club als Ajax.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waren de Russen maar zo slecht, ik ken deze speler verder niet maar ik heb toch liever een goeie RCV erbij dan een aanvallende middenvelder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |