Rustig Noek.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:40 schreef Noek het volgende:
Dat "ook" mag ook wel de titel want dat geeft nog ruimte om sympathie voor hem op te brengen want och och, al die smerige vrouwen overal. De vuige aandachtshoeren.
Deze goede vader ging even klaarkomen op 14 jarigen en heeft daarmee direct zijn eigen dochter genaaid.
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:28 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Laat zijn herinnering hem ook nog in de steek straks....
Zij is gewoon een steengoede vakvrouw.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:47 schreef Marsenal het volgende:
Die Saskia Belleman is er ook eentje zeg, dat is wel het type waar twitter voor gemaakt is.
Ja goed, dat heb je wel eens als je eerst liegt en er dan toch bewijs blijkt te zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb niet het volledige Twitter-live-blog bekeken máár lijkt deze gast zichzelf niet steeds tegen te spreken? Eerst heeft hij geen dick pic gestuurd maar later kan hij zich voorstellen dat hij dat toch wel heeft gedaan?
Als notuleren op twitter pudding was, was zij inderdaad Dr. Oetker.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zij is gewoon een steengoede vakvrouw.
Taakstrafje toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
En de rechter is een vrouw, nou dat gaat hem helpen![]()
![]()
Die doet dit al jaren. Is zeer betrouwbaar mbt rechtbank verslagen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:47 schreef Marsenal het volgende:
Die Saskia Belleman is er ook eentje zeg, dat is wel het type waar twitter voor gemaakt is.
Meerderjarige vrouwen en Thijs zijn geen goede combo meer nee.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
En de rechter is een vrouw, nou dat gaat hem helpen![]()
![]()
Ik ken haar alleen maar van twitter en ik vind mensen op twitter vaak enorm kut. Werkt ze voor een krant of iets?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:51 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Die doet dit al jaren. Is zeer betrouwbaar mbt rechtbank verslagen.
Telegraafquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik ken haar alleen maar van twitter en ik vind mensen op twitter vaak enorm kut. Werkt ze voor een krant of iets?
Lekker zijn ouders de schuld geven.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:42 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik mag want modquote:
Ouchquote:
Thijs heeft er geen actieve herinnering meer aan.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:03 schreef Stepperoller het volgende:
Beperkte ruimte op zijn Nokia
[twitter]https://twitter.com/SaskiaBelleman/status/1683777269376880645[/twitter]
De ontkenning ging over de drie jonge meisjes in de app-groep, de mogelijke dickpick over een anderequote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb niet het volledige Twitter-live-blog bekeken máár lijkt deze gast zichzelf niet steeds tegen te spreken? Eerst heeft hij geen dick pic gestuurd maar later kan hij zich voorstellen dat hij dat toch wel heeft gedaan?
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Wel stuk gewassen? @:Zipportal
Die voorzitter is op dreefquote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Wel stuk gewassen? @:Zipportal
Barbra Streisandquote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
SCOOOOOOOOOOOOOP. @:nober
Kun jij het echt ergens live zien?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:28 schreef Andromache het volgende:
De rechter is er nu al helemaal klaar mee. Dit gaat niet mals worden.
Ik heb een penisvormig vermoedenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:30 schreef Pruim het volgende:
Maargoed, dit is dan Thijs. Ik kan nog wel wat bners opnoemen die wel interesse hebben getoond in 16 jarigen. En misschien nu nog steeds doen. Maarja maak die eerste stap maar zoals Nena deed, daarom weet ik dat er veel mannen mee wegkomen.
Hij volgt yvonne coldeweijer, die praat ook zo.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:29 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Kun jij het echt ergens live zien?
Ze werkt voor de T.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik ken haar alleen maar van twitter en ik vind mensen op twitter vaak enorm kut. Werkt ze voor een krant of iets?
Wat ik leuk vind aan Tim Hofman, is dat hij zichzelf heus recht in de spiegel kaan aankijken, hij doet altijd zn best een integer programma te maken, en hij krijgt in zijn kringen daar heel veel lof voor, maar toch laat hij zich heel makkelijk opnaaien door gezeik op twitter en instagram. Zo is er een hele generatie millenials die het heel lastig vind om zn pokkie uit te zetten en kalm te blijven.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:37 schreef superniger het volgende:
Tim Hofman is boos op ons.
https://www.mediacourant.(...)r-niet-teruggemaild/
Zelfs Jan!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
SCOOOOOOOOOOOOOP. @:nober
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |