Ik kan hier geen oordeel over vellen, mijn pandapunten spaarboekjes puilen ook uitquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen van wie ik houd, maar verliefdheid/partner/seksualiteit niet
Lekker rustig
Waarom zou je een oordeel vellen over iemands geaardheid en levenskeuzes die anderen niet beīnvloeden?quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan hier geen oordeel over vellen, mijn pandapunten spaarboekjes puilen ook uit
ander mensen beoordelen is leukquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom zou je een oordeel vellen over iemands geaardheid en levenskeuzes die anderen niet beīnvloeden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dan gelijk anale sexquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, kussen en zoenen is vies
quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ander mensen beoordelen is leukHahahaha beide mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
louter positief natuurlijkquote:
[..]
ander mensen beoordelen is leukZekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zekers 2
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
[..]
ander mensen beoordelen is leukJuist vanwege het eerste moeten mensen lekker het tweede doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, kussen en zoenen is vies
Doe er wat aan!quote:
Je bent zelf drukquote:
Mwah valt vandaag wel mee hoor.quote:
Getting slow in your old age?quote:
Als je geluid begint te maken op het moment dat je iets moet oppakken van de grond of opstaat vanaf de bank dan weet je dat je oud bent.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Getting slow in your old age?
Als je niks hoort zou ik me ook zorgen gaan makenquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je geluid begint te maken op het moment dat je iets moet oppakken van de grond of opstaat vanaf de bank dan weet je dat je oud bent.
we houden van rust en regelmaatquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:02 schreef Elvi het volgende:
De conversaties zijn hier toch altijd hetzelfde.
Goedemorgen MeMoquote:
quote:
quote:
Jij mag ook mee terug bed in hoor. Gezelligquote:
ik wil eerst een collega in elkaar slaan.quote:
Het is bijna een ex-collegaquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil eerst een collega in elkaar slaan.
Knokploeg hier samenstellen?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij als ik er van af benquote:
Neuh, ik denk niet dat ik daar hulp bij nodig heb, maar je mag altijd langs komenquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Haha ik heb ook wat frustraties, dus ik kom je graag helpen, nodig of nietquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neuh, ik denk niet dat ik daar hulp bij nodig heb, maar je mag altijd langs komen
Als 'ie braaf stil blijft staan en bokszak-vormig is, ben ik nuttig.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neuh, ik denk niet dat ik daar hulp bij nodig heb, maar je mag altijd langs komen
Zou wel een bijzondere eerste meet zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ik heb ook wat frustraties, dus ik kom je graag helpen, nodig of niet
Ik zeker niet?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij mag ook mee terug bed in hoor. Gezellig
Nee, jij bent veel te drukquote:
Wat n agressiequote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hahahha die arme collegaquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als 'ie braaf stil blijft staan en bokszak-vormig is, ben ik nuttig.
En het past ook enorm bij mij om me af te reageren op anderenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou wel een bijzondere eerste meet zijn
wat zijn jouw frustraties? kunnen we helpen?
Ow ben jij er zo eenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij mag ook mee terug bed in hoor. Gezellig
Maar ik ben heul moe hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, jij bent veel te druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |