Datquote:
Hier had ik nu gewoon alles volle bak open gegooid als er niet iemand heel irritant herrie zat te maken met een heggenzaag. Zou willen dat het zo koel wasquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat
Het is buiten nu 17 graden, maar zit gewoon in een korte broek en in mijn blote bast op de bank, met de balkondeur open.
Ja, ook een uiterste. Kan je ook precies niks meequote:Op woensdag 26 juli 2023 10:51 schreef Dven het volgende:
Hier lokaal voor 12 uur alweer rond de 40°C. Doe me dan die regen maar
Als ze de klimaatdata voor economie toe zouden moeten passen snappen ze ineens het basisrekenen met gemiddeldes wel.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Verwarming aan in huisNooit gehoord van kleding en dekentjes? Tussen 1 april en 1 november geen verwarming, hoe koud het ook mag zijn. Aanstellers.
Tevens is opwarming van de aarde dan wel klimaatverandering niet altijd 1 op 1 te linken dat het ook bij iedereen warmer wordt. Maar dat is natuurlijk moeilijk te begrijpen.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat
Het is buiten nu 17 graden, maar zit gewoon in een korte broek en in mijn blote bast op de bank, met de balkondeur open.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag valt het nog wel mee. Het is droog, af en toe zonnig en 20 graden hier. Maar ik heb wel eens beter weer gehad op mijn verjaardag. Of altijd wel eigenlijk. Alhoewel die 38 graden van een paar jaar geleden ook weer overdreven was.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag valt het nog wel mee. Het is droog, af en toe zonnig en 20 graden hier. Maar ik heb wel eens beter weer gehad op mijn verjaardag. Of altijd wel eigenlijk. Alhoewel die 38 graden van een paar jaar geleden ook weer overdreven was.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Fijn in je zachte en warme bedje luisteren naar het gerommel en getik van de regenquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben allang blij dat het niet meer zo benauwd is. Onweergoden
(timing van het onweer had wel een stuk beter gekund, bijvoorbeeld als ik wakker ben)
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee, ik zit me te ergeren aan die teringherrie omdat ik wil slapenquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Fijn in je zachte en warme bedje luisteren naar het gerommel en getik van de regen![]()
![]()
![]()
Ik vond het wel fijn wakker wordenquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik zit me te ergeren aan die teringherrie omdat ik wil slapen
Er is niks erger dan 's ochtends te vroeg wakker worden.
* Nattekat kijkt naar de temperatuurkaart van Nederlandquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:30 schreef ACT-F het volgende:
38 graden![]()
Iemand die wat warmte wil afnemen? Wordt verstuurd vanuit het zuidoosten.
Gefeliciteerd @bloodymary1quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |