Een echte Hollandse zomerquote:Op woensdag 26 juli 2023 09:44 schreef Dven het volgende:
[..]
C'est la vie.
Een beeld wat overigens perfect past in het klimaat van noord(west) Europa.
Nouja, het past inderdaad prima in de bandbreedte van wat als redelijk normaal gezien kan worden. Alleen kan het kwartje nu eenmaal niet altijd je favoriete kant op vallenquote:Op woensdag 26 juli 2023 10:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Een echte Hollandse zomervroeger had je dit vaker. Totaal verregende zomers
inmiddels een uur later en het komt hier in het hoge noorden met bakken uit de hemel janken.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Beeld past juist prima op een regenachtige zomerdag. Het is nota bene net 10:00 hè
Jeejquote:Op woensdag 26 juli 2023 10:45 schreef aloa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:32 schreef bozewitteman het volgende:
Inmiddels de verwarming moeten aanzetten. In juli notabene. Maar ach, wat warmt de aarde toch op hè jongens
Die ene keer dat het dan onweert probeer ik nog te slapenquote:Op woensdag 26 juli 2023 06:53 schreef StephanL het volgende:
Woei! Onweer, regen en hagel omg Leiden
Zo eventjes op Weerwoord aan Erik vragen over de extreem koude en regenachtige zomers van 1618, 1734 en 1912.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Jeej![]()
vroegah was wel erger dan dit. Nu meestal iets warmer.
Ik kan me heel veel zomers herinneren in mijn jeugd dat je gewoon heerlijke periodes had. Ben vaak genoeg in eigen land op vakantie geweest, en het is eigenlijk op een enkele keer na nooit in het water gevallen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Bof ik even met mijn 34 gradenquote:Op woensdag 26 juli 2023 10:51 schreef Dven het volgende:
Hier lokaal voor 12 uur alweer rond de 40°C. Doe me dan die regen maar
Ja kan. Ik ben ook vaak genoeg in eigen land op vakantie geweest. Slecht en goed weer gehad.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan me heel veel zomers herinneren in mijn jeugd dat je gewoon heerlijke periodes had. Ben vaak genoeg in eigen land op vakantie geweest, en het is eigenlijk op een enkele keer na nooit in het water gevallen.
Datquote:
Hier had ik nu gewoon alles volle bak open gegooid als er niet iemand heel irritant herrie zat te maken met een heggenzaag. Zou willen dat het zo koel wasquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat
Het is buiten nu 17 graden, maar zit gewoon in een korte broek en in mijn blote bast op de bank, met de balkondeur open.
Ja, ook een uiterste. Kan je ook precies niks meequote:Op woensdag 26 juli 2023 10:51 schreef Dven het volgende:
Hier lokaal voor 12 uur alweer rond de 40°C. Doe me dan die regen maar
Als ze de klimaatdata voor economie toe zouden moeten passen snappen ze ineens het basisrekenen met gemiddeldes wel.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Verwarming aan in huisNooit gehoord van kleding en dekentjes? Tussen 1 april en 1 november geen verwarming, hoe koud het ook mag zijn. Aanstellers.
Tevens is opwarming van de aarde dan wel klimaatverandering niet altijd 1 op 1 te linken dat het ook bij iedereen warmer wordt. Maar dat is natuurlijk moeilijk te begrijpen.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat
Het is buiten nu 17 graden, maar zit gewoon in een korte broek en in mijn blote bast op de bank, met de balkondeur open.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag valt het nog wel mee. Het is droog, af en toe zonnig en 20 graden hier. Maar ik heb wel eens beter weer gehad op mijn verjaardag. Of altijd wel eigenlijk. Alhoewel die 38 graden van een paar jaar geleden ook weer overdreven was.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag valt het nog wel mee. Het is droog, af en toe zonnig en 20 graden hier. Maar ik heb wel eens beter weer gehad op mijn verjaardag. Of altijd wel eigenlijk. Alhoewel die 38 graden van een paar jaar geleden ook weer overdreven was.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |