Eigenlijk moet er dan nog een Slobeend bij!quote:Op maandag 24 juli 2023 15:38 schreef hhh38 het volgende:
We hebben helemaal niet gevierd dat we al 300 topics hebben volgeluld met z'n allen. Ach, WLR
Toch nog een mooie afbeelding gemaakt om het te vieren:
[ afbeelding ]
Die volg ik niet, kwam via een ander account voorbij. Bijzonder irritant ventje die Left Laser maar dit zijn wel hallucinante beelden.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je dit soort kanalen moet volgen, Slob
"Wout Poels heeft het moeilijk"quote:
Er was altijd een topic in TDF, mss net zo handig om het daar centraal te houden.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:40 schreef Felagund het volgende:
Spoilers jongens (en meisjes)! Ik had het graag teruggekeken.
Zielig inderdaad dat ie in 20 jaar minder verdiend heeft dan Mbappe zometeen in nog geen jaar.quote:
Zijn zoon heeft een hartaanval gehad.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zielig inderdaad dat ie in 20 jaar minder verdiend heeft dan Mbappe zometeen in nog geen jaar.
Dat stond er niet bij!11quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zijn zoon heeft een hartaanval gehad.
Ah ok. Ik ben gewoon helemaal gestopt met alle sociale media. Nu dit forum nog..quote:Op woensdag 26 juli 2023 06:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Saai gelul op Twitter. Je mist niks.
quote:"Het gaat straks om de verhalen, niet om de medailles", aldus Chef de Mission Pieter van den Hoogenband.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Deisyy in SHO / Thijs Römer de rechtszaak #5
Lees die quote eens goed. Daar is weinig raars aan, dat jij het blijkbaar leuk vindt als admin om users in andere topics af te zeiken is voor jouw verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Doe je toch zelf met je idiote takes.
Ik ben geen admin.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lees die quote eens goed. Daar is weinig raars aan, dat jij het blijkbaar leuk vindt als admin om users in andere topics af te zeiken is voor jouw verantwoordelijkheid.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ach Sinead. Zou het dan toch een keer gelukt zijn?
Scoorde nog een keer uit een doeltrap (de Ron).quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat er dus een voormalig doelman Wim de Ron heet
En Johannes Vermeer blijkt een schilder te zijn.
Sineadquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ach Sinead. Zou het dan toch een keer gelukt zijn?
Die is 1 meter 56, wat een baasquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wim de Ron niet kennen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wim de Ron niet kennen kan echt niet!quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet de lancering van zijn hoogtepunten op DVD gemist hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2023 07:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wim de Ron niet kennen kan echt niet!
De route door de kloof genomen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Fedaia deze vakantie wel gedaan @:Rellende_Rotscholier
In de voetsporen van Jai Hindley, mooiquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Fedaia deze vakantie wel gedaan @:Rellende_Rotscholier
Nog steeds gesloten, ze gaan het wel herstellen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De route door de kloof genomen?
Goed voor de plantjesquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:37 schreef franklop het volgende:
Op zich mag die regen wel even wat minder worden deze weken
En toch nog niet genoeg grondwater hebbenquote:
Ah, ik dacht dat ze het al hersteld hadden eigenlijk.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nog steeds gesloten, ze gaan het wel herstellen.
Twee dagen geleden de Tre Cime gedaan, dan valt zelfs dat slotstuk op de Fedaia nog mee. Al is dat rechte stuk tot de haarspeldbochten wel ellende. Van bocht naar bocht rijden is toch prettiger.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat ze het al hersteld hadden eigenlijk.
Jammer, maar alsnog een formidabele klim natuurlijk. Al kan ik me voorstellen dat je als wielertoerist niet echt vrolijk wordt van de laatste kilometers.
Weet je wie ook wel eens wat nare dingen zei over Fransen, maar in het algemeen zelf niet achter het stuur ging zitten?quote:
Hopelijk dan niet als laatste klim van een rit, dat was de vorige keer niet echt een succes.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Twee dagen geleden de Tre Cime gedaan, dan valt zelfs dat slotstuk op de Fedaia nog mee. Al is dat rechte stuk tot de haarspeldbochten wel ellende. Van bocht naar bocht rijden is toch prettiger.
Begin 2024 hopen ze de kloof weer 'open' te hebben. Wat is beter dan het Giro peloton er doorheen te laten rijden, zodat de hele wereld kan zien dat ze hem kunnen bezoeken?
Lekker saté snavelen met John.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wegkijker Frans Klein gaat gezellig voor Sjonnie de Mol werken.
Is hij dan ook de nieuwe Sinterklaas bij VI?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wegkijker Frans Klein gaat gezellig voor Sjonnie de Mol werken.
Ik fluit ook altijd na.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:05 schreef Momo het volgende:
Patrick Lefevre heeft een vogel die Coco heet
@:Coco
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:43 schreef Szura het volgende:
Dat non-nieuws over die klote Omzicht de hele week
Radio 1 gisteren: VANDAAG NOG GEEN NIEUWS OVER OMTZIGTquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:43 schreef Szura het volgende:
Dat non-nieuws over die klote Omzicht de hele week
Het CDA-bestuur wilde even mooi weer spelen in het AD, maar Omtzigt haalt al snel weer de angel eruit. Aandoenlijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Speciaal voor jou deze mooie tweet. Ach CDA.
Ooit waren jij en @Koffieplanter Omtzigt adepten.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Radio 1 gisteren: VANDAAG NOG GEEN NIEUWS OVER OMTZIGT
De mens is voortdurend lerende. Ze doet inzichten op waarvan standpunten kunnen veranderen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ooit waren jij en @:koffieplanter Omtzigt adepten.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:50 schreef eentwee het volgende:
Haten op Omtzigt slaat ook nergens op. Het is nog steeds een van de beste kamerleden die we hebben. Een geschikte partijleider is het niet, maar dat weet hij zelf denk ik ook wel.
Dat gezegd hebbende: nieuwsmedia die berichten dat er geen nieuws is:
Er waren hier zelfs Baudet adepten. Dan valt dit nog alleszins mee....quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ooit waren jij en @:koffieplanter Omtzigt adepten.
Moeten we hem feliciteren met z’n verjaardag?quote:
Hij gaat samen met idioot Van Haga.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Moeten we hem feliciteren met z’n verjaardag?
Nog niet!quote:Op maandag 31 juli 2023 22:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Moeten we hem feliciteren met z’n verjaardag?
In ieder geval nog een degelijke academicus.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:50 schreef eentwee het volgende:
Haten op Omtzigt slaat ook nergens op. Het is nog steeds een van de beste kamerleden die we hebben. Een geschikte partijleider is het niet, maar dat weet hij zelf denk ik ook wel.
Dat gezegd hebbende: nieuwsmedia die berichten dat er geen nieuws is:
Helaas kunnen we Norbert Klein niet meer tot leven wekken. Dan hadden we nog één keer alle debielen van het afgelopen decennium samen tot het einde van het tijdperk nadert.quote:
Dan wil ik graag Selçuk Öztürk aandragen.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Helaas kunnen we Norbert Klein niet meer tot leven wekken. Dan hadden we nog één keer alle debielen van het afgelopen decennium samen tot het einde van het tijdperk nadert.
Johan Houwersquote:Op maandag 31 juli 2023 22:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan wil ik graag Selçuk Öztürk aandragen.
Ik weet in ieder geval dat de hele dag in een bak chloor liggen niet goed voor je is.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat weten jullie van de verlosser?
[ afbeelding ]
We vragen het @DeLunaquote:Op maandag 31 juli 2023 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat de hele dag in een bak chloor liggen niet goed voor je is.
Weet je wie vroeger ook adepten had?quote:Op zondag 30 juli 2023 05:45 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Er waren hier zelfs Baudet adepten. Dan valt dit nog alleszins mee....
De ruzie ontstaat tegenwoordig al voordat Henk arriveert.quote:Ruzie en splitsing bij BVNL: de Tweede Kamer telt nu 21 fracties
Vanwege een ruzie en splitsing binnen BVNL, de partij van Wybren van Haga, telt de Tweede Kamer de komende tijd maar liefst 21 fracties. BVNL’er Olaf Ephraim gaat alleen verder.
Hopelijk permanent met vakantie!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ach Omtzigt gaat eerst op vakantie om af te koppelen.
Vier tweets en 114 volgers en je plaatst de tweet binnen 3 minuten hier, leuk dat je je eigen accountje komt promoten op het forum @Slobeend!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:43 schreef Slobeend het volgende:
Kan dit? (Gisteren in het 20.00 journaal)
[ twitter ]
Dat ben ik oprecht niet. Het was gequotetweet door Alex Mazereeuw.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Vier tweets en 114 volgers en je plaatst de tweet binnen 3 minuten hier, leuk dat je je eigen accountje komt promoten op het forum @:Slobeend!
Ik gok BBBquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:51 schreef Szura het volgende:
Ach Mona, ach het CDA
https://www.rtlnieuws.nl/(...)mona-keijzer-vertrek
Deze PVV-corveeër staat vast al op de shortlist bij wolf in schaapskleren P Omzicht
Hubert Bruls. Zijn die mensen bij het CDA gek geworden of zo???quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:51 schreef Szura het volgende:
Ach Mona, ach het CDA
https://www.rtlnieuws.nl/(...)mona-keijzer-vertrek
Deze PVV-corveeër staat vast al op de shortlist bij wolf in schaapskleren P Omzicht
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hubert Bruls. Zijn die mensen bij het CDA gek geworden of zo???
quote:Een retorische vraag is een stijlfiguur waarbij een vraag wordt gesteld, waarop men geen antwoord verwacht. Het is de bedoeling dat de ontvanger (toehoorder, lezer) zich aangesproken voelt en voor waarheid aanneemt wat de zender (spreker, schrijver) suggereert.
Nooit gezienquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Excuus, nu met duiding
https://www.nu.nl/media/6(...)manca-overleden.html
Kort ziekbed.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou hij ook in het echt er met een knal uit zijn gegaan?
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:01 schreef Slobeend het volgende:
BasseyWat een bizarre bedragen toch steeds in het Amsterdamse.
Hier zelden tot nooit reclame in de NOS-app.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:38 schreef Slobeend het volgende:
Ik weet niet waar ik het kwijt moet dus dan maar hier. Wordt volledig gestoord van die 3FM reclame voor ELKE video in de NOS-app. Donder op met je rafeltje.
Sowieso reclame voor publieke omroep-filmpjesquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:38 schreef Slobeend het volgende:
Ik weet niet waar ik het kwijt moet dus dan maar hier. Wordt volledig gestoord van die 3FM reclame voor ELKE video in de NOS-app. Donder op met je rafeltje.
De golfstroom komt stil te staan en de nieuwe ijstijd breekt aan.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:51 schreef hhh38 het volgende:
Gisteren was de koudste 6 augustus ooit. Klimaatverandering is een hoax!!1!
Hopelijk vriezen al die klimaatterroristen met hun handen vast aan de wegen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De golfstroom komt stil te staan en de nieuwe ijstijd breekt aan.
"It's beautiful'quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:38 schreef Slobeend het volgende:
“Dit zijn mijn laatste woorden!”quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:18 schreef franklop het volgende:
[..]
"It's beautiful'
En wie is Claude?
Geen ideequote:
Want? Edit: Oh Thijs R. Ik dacht Sunfield.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:27 schreef OProg het volgende:
De 'Ach Thijs' kan weer eens van stal gehaald worden.
Ach Emmen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:27 schreef OProg het volgende:
Thijs H!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Want? Edit: Oh Thijs R. Ik dacht Sunfield.
Ikweethetookniet heeft de messen weer geslepen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:27 schreef OProg het volgende:
Wat staat hierquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:03 schreef Slobeend het volgende:
Ach vergeten offensief
Ach Femantle Highway
Ach DPS
Ach Raymond Westerling
Ach Mali
Dat was er één waar Diederik Ebbinge jaloers op zou zijn!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was de grap, ik pakte even de krant erbij.
WLR vertrouwt blind op de producten van de Herdgang gezien de connectie met de aanstaand wereldkampioen tijdrijden.quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:01 schreef Steven184 het volgende:
Gejuich hier omdat ik vanaf nu voor 18 cent op mijn werk kan laden.
Per Kwh of per keer?quote:
Bij ons is het dan wel gratisquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Per Kwh. Toch 20 cent goedkoper dan op straat.
Fuck. Waar werk jij? Dan kom ik daar ook werken.quote:
Iets met boeren en melkquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:21 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Fuck. Waar werk jij? Dan kom ik daar ook werken.
Oja, boerenterroristen. Nee, ik heb toch ook nog wel morele grenzen.quote:
Dan zou ik in dit dorp wel echt een kutleven hebbenquote:
Daarvoor moet je dan wel al je principes verkopen.quote:
Ach, ik had ook in MURICA kunnen gaan wonen ofzoquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je dan wel al je principes verkopen.
De trap oplopen is genoegquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:46 schreef AllesKaputt het volgende:
Gewoon op de fiets naar je werk, stelletje lapzwansen!
Ach, ik had ook bijna in het midden-oosten gezeten hoor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ach, ik had ook in MURICA kunnen gaan wonen ofzo
GEEF ME HARTJES GEEF ME HARTJESquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:55 schreef Mani89 het volgende:
Deze vrouw heeft echt nog járen aan therapie voor de boeg.
[ twitter ]
Die naamsverandering van twitter is blijkbaar mentaal niet goed gevallen bij haar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:55 schreef Mani89 het volgende:
Deze vrouw heeft echt nog járen aan therapie voor de boeg.
[ twitter ]
Jeroen Latijnhouwers!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:39 schreef hhh38 het volgende:
Wie is die nieuwe man bij Studio Sport de laatste tijd en waarom heeft ie de bril van Jeroen Stomphorst op?
Hij kan het beter weer bij radio houdenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jeroen Latijnhouwers!
https://nos.nl/artikel/24(...)atoren-bij-nos-sport
Wat een lachwekkende man is dat toch ook, geen enkele objectiviteit.quote:
Het grappige was dat ie na afloop zat te hengelen naar een boze opmerking over de arbitrage bij Slot, maar die ging er totaal niet in meequote:Op zondag 13 augustus 2023 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een lachwekkende man is dat toch ook, geen enkele objectiviteit.
In de podcast weer oreren dat het allemaal een groot complot is.
Majestueus.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het grappige was dat ie na afloop zat te hengelen naar een boze opmerking over de arbitrage bij Slot en die ging er totaal niet in mee
Ja, je kan 's middags al constant tegen Joep-in-een-leeg-stadion aankijken en dan gaan ze dat ook nog in het samenvattingprogramma fietsenquote:Op zondag 13 augustus 2023 21:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat ik wel zorgwekkend vind, is de vreemde centrale rol die Joep Schreuder heeft in de eerste Eredivisie-shows van de NOS. Iedereen wil minder Joep Schreuder en we krijgen juist méér.
Die naam klinkt Duits dus wellicht Columbiafan.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik denk niemand hier in WLR. Vast haar man.
Joep heeft al jaren een affaire met zichzelf maar geen haan die er naar kraait bij de NOS. Komt misschien nog boven water bij het interne onderzoek.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat ik wel zorgwekkend vind, is de vreemde centrale rol die Joep Schreuder heeft in de eerste Eredivisie-shows van de NOS. Iedereen wil minder Joep Schreuder en we krijgen juist méér.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:31 schreef Aguero het volgende:
[..]
@:Slobeend heeft jaren geleden op hem gestemd, toch?
Jeetje, die gaat nooit meer de Muur van Huy opvliegen.quote:
Als wat?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:31 schreef Aguero het volgende:
[..]
@:Slobeend heeft jaren geleden op hem gestemd, toch?
Ja kloptquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:50 schreef Mani89 het volgende:
@:Slobeend deed jij mee aan de Radio Romano WK poel? Ik hoorde Roelof zojuist een shoutout naar je doen.
Het is toch wel weer ernstig vermakelijk ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja klopt. Goed dat je overstag bent!
Wat kost dat? Ik mis Noortje wel een beetje. Sinds ze over zijn naar Podimo ze nooit meer gehoord.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja klopt. Goed dat je overstag bent!
Weinig metalfans hier denk ik.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:15 schreef Momo het volgende:
Laatste tijd Sleep Token aan het ontdekken, meer mensen hier die fan zijn?
Ik vind de zang juist het minstequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Weinig metalfans hier denk ik.
Ik heb ergens gelezen dat Wilders tenminste fatsoen heeft. (In tegenstelling tot Timmersmans)quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Net als Dilan ben ik ontzettend benieuwd of Wilders na 25 jaar racisme tot inkeer komt.
Dit doet mij ontzettend veel deugd.quote:
Niet met atletiek he, niet met atletiek!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit doet mij ontzettend veel deugd.
Atletiek is geen sport.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Niet met atletiek he, niet met atletiek!
Zonder atletiek geen sport.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Atletiek is geen sport.
Goh, het imperium Slot begint een beetje in te storten. Dat verwacht je toch ook niet zeg.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:44 schreef Hamlapjes het volgende:
@:Pistolero staat juichend op de bank!
Hardlopen zou ik nog wel sport willen noemen. Hekje springen en dingen gooien niet. Hekje-springen-met-een-bakje-water-erachter is leuk voor de sportdag van lagere scholen in rurale gebieden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Atletiek is geen sport.
Kogelstoters zijn darters die ook wat willen doen als de zon schijnt.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:58 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Hardlopen zou ik nog wel sport willen noemen. Hekje springen en dingen gooien niet. Hekje-springen-met-een-bakje-water-erachter is leuk voor de sportdag van lagere scholen in rurale gebieden.
Dit kan niet. Al zal Chris Froome het wel eens zijn met je eerste zin.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:58 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Hardlopen zou ik nog wel sport willen noemen. Hekje springen en dingen gooien niet. Hekje-springen-met-een-bakje-water-erachter is leuk voor de sportdag van lagere scholen in rurale gebieden.
Ik voorspel een onmogelijke formatie als Omzicht niet wil meeregerenquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Deze verkiezingen worden wel razend interessant. Dat dan weer wel.
Voor wie gaat dit een groot probleem zijn? BBB?quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Deze verkiezingen worden wel razend interessant. Dat dan weer wel.
Iedere partijquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor wie gaat dit een groot probleem zijn? BBB?
BBB, CDA (voor zover dat nog kan), PVV, in mindere mate CU, SGP, SP en VVD, zou ik zo op het eerste oog zeggen. Alles wat populistisch of klein-christelijk is, basicallyquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor wie gaat dit een groot probleem zijn? BBB?
Zeg je dat dit goed is voor een nieuwe linkse wolk?quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
BBB, CDA (voor zover dat nog kan), PVV, in mindere mate CU, SGP, SP en VVD, zou ik zo op het eerste oog zeggen. Alles wat populistisch of klein-christelijk is, basically
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |