Eigenlijk moet er dan nog een Slobeend bij!quote:Op maandag 24 juli 2023 15:38 schreef hhh38 het volgende:
We hebben helemaal niet gevierd dat we al 300 topics hebben volgeluld met z'n allen. Ach, WLR
Toch nog een mooie afbeelding gemaakt om het te vieren:
[ afbeelding ]
Die volg ik niet, kwam via een ander account voorbij. Bijzonder irritant ventje die Left Laser maar dit zijn wel hallucinante beelden.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je dit soort kanalen moet volgen, Slob
"Wout Poels heeft het moeilijk"quote:
Er was altijd een topic in TDF, mss net zo handig om het daar centraal te houden.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:40 schreef Felagund het volgende:
Spoilers jongens (en meisjes)! Ik had het graag teruggekeken.
Zielig inderdaad dat ie in 20 jaar minder verdiend heeft dan Mbappe zometeen in nog geen jaar.quote:
Zijn zoon heeft een hartaanval gehad.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zielig inderdaad dat ie in 20 jaar minder verdiend heeft dan Mbappe zometeen in nog geen jaar.
Dat stond er niet bij!11quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zijn zoon heeft een hartaanval gehad.
Ah ok. Ik ben gewoon helemaal gestopt met alle sociale media. Nu dit forum nog..quote:Op woensdag 26 juli 2023 06:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Saai gelul op Twitter. Je mist niks.
quote:"Het gaat straks om de verhalen, niet om de medailles", aldus Chef de Mission Pieter van den Hoogenband.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Deisyy in SHO / Thijs Römer de rechtszaak #5
Lees die quote eens goed. Daar is weinig raars aan, dat jij het blijkbaar leuk vindt als admin om users in andere topics af te zeiken is voor jouw verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Doe je toch zelf met je idiote takes.
Ik ben geen admin.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lees die quote eens goed. Daar is weinig raars aan, dat jij het blijkbaar leuk vindt als admin om users in andere topics af te zeiken is voor jouw verantwoordelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |