quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ach Sinead. Zou het dan toch een keer gelukt zijn?
Scoorde nog een keer uit een doeltrap (de Ron).quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat er dus een voormalig doelman Wim de Ron heet
En Johannes Vermeer blijkt een schilder te zijn.
Sineadquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ach Sinead. Zou het dan toch een keer gelukt zijn?
Die is 1 meter 56, wat een baasquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wim de Ron niet kennen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wim de Ron niet kennen kan echt niet!quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet de lancering van zijn hoogtepunten op DVD gemist hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2023 07:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wim de Ron niet kennen kan echt niet!
De route door de kloof genomen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Fedaia deze vakantie wel gedaan @:Rellende_Rotscholier
In de voetsporen van Jai Hindley, mooiquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Fedaia deze vakantie wel gedaan @:Rellende_Rotscholier
Nog steeds gesloten, ze gaan het wel herstellen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De route door de kloof genomen?
Goed voor de plantjesquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:37 schreef franklop het volgende:
Op zich mag die regen wel even wat minder worden deze weken
En toch nog niet genoeg grondwater hebbenquote:
Ah, ik dacht dat ze het al hersteld hadden eigenlijk.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nog steeds gesloten, ze gaan het wel herstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |