Grappig, zo leer je je mede-users wel kennenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Best redelijk. De spinnen vergeet ik met regelmaat dat ik die heb.
Brood ben ik het meest actief mee, al is het vaak lastig om niet exact dezelfde foto met een ander brood te maken
En dan is er diegene voor al het andere, rond vakanties wat actiever. Soms een half jaar niets, dan zet ik er weer een tijd lang met regelmaat wat op.
In Costa Rica een Brazilian Wandering spider in het verblijf (glamping tent in Corcovado) gehadquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:49 schreef Isabeau het volgende:
Spinnen(foto's) zijn prachtigEchte spinnen in mijn buurt wekken toch nog een soort primitieve reactie op. Terwijl ik wel weet dat ze heus niets doen (in Nederland, tenzij uit bananendoos
).
Vrijdag of zaterdagquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Grappig, zo leer je je mede-users wel kennen(Op een positieve manier overigens) ALs ik dus ooit naar Rotterdam ga, moet ik dat op donderdag of vrijdag doen
He ja, filmpjes van mieren! Ik heb pas ook een filmpje van mieren gemaakt, toen kreeg ik @Lonaa aan het lachenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als er iemand overigens acuut spinnen leuker wil vinden dan heb ik nog wel wat filmpjes van mieren. Wat een nasty fuckers zijn dat zeg.
Ja ik!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zou ze de kost niet willen geven. Van die lui die echt te beroerd zijn om te werken.
Ja ik weet, dat is lang niet iedereen maar het deel dat simpelweg te lui is om te werken, zie ik er voor aan. Kan zo wel 10 namen noemen hier, maar dat zegt je toch niets
Boks ouwe.quote:
Het zegt me niets. Maar ik heb ook echt een ellendige lijst met allemaal dingen die ik ooit nog eens moet/wil bekijken. En ik wil ook echt weer zelf gaan bakken, maar daarvoor heb ik wel iets van rust in mijn kont nodig. Ow en mensen die de baksels ook op willen eten.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zijn er trouwens meer fans van Dylan Hollis, de youtube bakker met allerlei historische recepten?
Af en toe voorbij zien komen. De meubelmakert kijkt'm vaak op Tiktok.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zijn er trouwens meer fans van Dylan Hollis, de youtube bakker met allerlei historische recepten?
Hij werd al aangeraden door Insta, ik vroeg me al af welke Fok!ker er achter zatquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nieuwe hobby, nieuwe vierdeinsta
Dit had je eerlijk gezegd ook niet hoeven delenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Genoeg spinnen in Nederland die overigens bijten vergelijkbaar met een wespensteek. Qua pijn en eventueel gevolg. Je moet alleen nogal je best doen.
Nee zeggen, dat is pas een gave.quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nieuwe hobby, nieuwe vierdeinsta
Ik denk dat je https://www.k14.nl/ bedoelt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij heeft er op fok een aantal jaar geleden de naam rond gezongen van een club die ikea keukens pimpte voor een hele aangename prijs? Mn nieuwe frontjes voor verder prima kastjes...
Iemand enig idee nog?
Zou heel goed kunnen! Wat goedquote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:21 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik denk dat je https://www.k14.nl/ bedoelt.
Ook opgeslagenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:21 schreef Morgane89 het volgende:
Ik denk dat je https://www.k14.nl/ bedoelt.
Ik heb zelf niet eens een IKEA-keukenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Morgane heeft de commissie weer verdiend vandaag
Gewoon een goed geheugenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:36 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet eens een IKEA-keuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |