https://www.pickandjoy.com/nl/groenteplanten/snack-cucumberquote:Op maandag 24 juli 2023 13:20 schreef Kreator het volgende:
Is het moeilijk om die snackkomkommkomers te kweken? Wij eten die dingen bij het leven, maar het liefst zou ik ze ook zelf kweken.
Onze koffie was ook een keer stuk, heel vervelend.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:17 schreef Kreator het volgende:
Het valt mij heel vaak op, zeker op kantoor. Dat mensen een verhaal vertellen en dat niemand dat dan bevestigt, maar dat er wel altijd iemand is die dan vervolgens zijn eigen variant van zo'n verhaal gaat vertellen.
"ik viel vd trap, ditdat"
"ja ik viel ook ooit vd trap, veel langer verhaal"
Ik vind dat altijd bijzonder asociaal.
Tevens is de koffie stuk.
Tevens houden ze bij deze klant geen pauze.
Tevens tevens.
Die van ons is veel vaker stuk.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:27 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Onze koffie was ook een keer stuk, heel vervelend.
Oow daar heb ik uit voorzorg er maar 1 van gepoot. En die heeft het complete gangpad in de kas overgenomen...quote:Op maandag 24 juli 2023 13:29 schreef Tuindier het volgende:
Ik kom nogal om in de bolcourgettes. Vorig jaar deden mijn planten het niet, dus dit jaar extra veel gezet. Ze doen het allemaal.
Dit is altijd.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:29 schreef Tuindier het volgende:
Ik kom nogal om in de bolcourgettes. Vorig jaar deden mijn planten het niet, dus dit jaar extra veel gezet. Ze doen het allemaal.
Ik heb bijna niks nieuw gekochtquote:Op maandag 24 juli 2023 13:32 schreef Kreator het volgende:
De (2e hands) tripptrapp is gekocht. Wat een geld, die dingen..
Afspraak voor de (2e hands) Joolz kinderwagen (kun je ook een huis voor kopen) is gemaakt.
Godzijdank hoeft het niet allemaal nieuw te zijn.
Dat waren aubergines.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:34 schreef Kreator het volgende:
Courgettes moet ik altijd aan die 06-lijn verkoper denken met dat Buch programma.
Die groeien in de kas in een vorm die niet voor dat soort doeleinden geschikt is.quote:
Ik geloof ook niet dat wij behalve een matrasje iets nieuws nodig hebben. En gelukkig weet vriendin er wel veel van door haar werk, dus we kopen geen onnodige troep.quote:
Het voordeel is dat je ook weer kan verkopen. Ik ben groot fan van het babyding voor de tripptrapp, mocht je zitten wachten op ongevraagde tips.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:32 schreef Kreator het volgende:
De (2e hands) tripptrapp is gekocht. Wat een geld, die dingen..
Afspraak voor de (2e hands) Joolz kinderwagen (kun je ook een huis voor kopen) is gemaakt.
Godzijdank hoeft het niet allemaal nieuw te zijn.
Tripp Trapp hebben we deze keer gekregen (gelukkig). Het babyding hadden we nog.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:38 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het voordeel is dat je ook weer kan verkopen. Ik ben groot fan van het babyding voor de tripptrapp, mocht je zitten wachten op ongevraagde tips.
Ik ben de hekkensluiter van familie en vrienden vooralsnog dus ik krijg enorm veel toegeschoven. Ook dingen die ooit van ons waren
Die hebben we erbij. Ziet er als nieuw uit en was 180 euro.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:38 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben groot fan van het babyding voor de tripptrapp, mocht je zitten wachten op ongevraagde tips.
Die haat is vanzelf wederzijds.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die hebben we erbij. Ziet er als nieuw uit en was 180 euro.
De kinderwagen van Joolz is vraagprijs 195 bij kennissen in het dorp, geloof ik. Dus zal wel 150 zijn.
Ben zelf ook groot voorstander van niet alles blind nieuw kopen.
Tot slot: ik haat kinderen.
Haten is een groot woord, maar het is heerlijk om ze naar hun eigen ouders te kunnen sturen...quote:
Wij hadden 5 planten dit jaar, 2 zijn er al opgegeten en 2 doen bijna niks. Gelukkig maakt die laatste wel alles goed, die produceert in zijn eentje zowat al meer dan we weg krijgen gewerkt.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:29 schreef Tuindier het volgende:
Ik moet nu aan Herman Finkers denken...quote:Op maandag 24 juli 2023 14:02 schreef Clubsoda het volgende:
Kinderen zijn net mensen. Collectief vaak stomvervelend, op individueel niveau vaak best te hebben als je ze leert kennen en je eigen zijn vaker heel leuk dan oerstom.
Erg handig inderdaadquote:Op maandag 24 juli 2023 13:38 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van het babyding voor de tripptrapp,
Dat is het dreumesdingquote:Op maandag 24 juli 2023 14:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Erg handig inderdaad [ afbeelding ]
Haha wtf, hier heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:39 schreef Myraela het volgende:
En de vraag of we babywater hadden vond ik ook interessant, maar blijkbaar is niet elk water geschikt voor baby's. Wat een wereld.
Vóóral op het werk jaquote:Op maandag 24 juli 2023 13:17 schreef Kreator het volgende:
Het valt mij heel vaak op, zeker op kantoor. Dat mensen een verhaal vertellen en dat niemand dat dan bevestigt, maar dat er wel altijd iemand is die dan vervolgens zijn eigen variant van zo'n verhaal gaat vertellen.
"ik viel vd trap, ditdat"
"ja ik viel ook ooit vd trap, veel langer verhaal"
Ik vind dat altijd bijzonder asociaal.
Tevens is de koffie stuk.
Tevens houden ze bij deze klant geen pauze.
Tevens tevens.
Ik heb 11 jaar die zooi achter me aangesleept en nu gaat alles lekker wegquote:Op maandag 24 juli 2023 14:28 schreef Morgane89 het volgende:
Ik heb 1 makkelijk kind (even afkloppen; hij is pas 2), maar we zijn er allebei nog steeds van overtuigd dat dit genoeg is voor onsIk kan me echt niet voorstellen dat we er fysiek/mentaal nog 1 aan zouden kunnen en ik zie nog een zwangerschap en bevalling ook niet zitten. Dus alle spullen die hier niet meer worden gebruikt gaan naar de kringloop/vrienden. Hatsekidee weg ermee
Is dat niet vooral in landen waar er slecht drinkwater uit de kraan komt?quote:Op maandag 24 juli 2023 14:39 schreef Myraela het volgende:
En de vraag of we babywater hadden vond ik ook interessant, maar blijkbaar is niet elk water geschikt voor baby's. Wat een wereld.
Ik zou in vrijwel geen enkel ander land het water uit de kraan toevertrouwen aan mijn enige nazaad.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is dat niet vooral in landen waar er slecht drinkwater uit de kraan komt?
Je gaat Mini achterna zoquote:Op maandag 24 juli 2023 14:54 schreef Kreator het volgende:
Sorry dat het over kinderen gaat. Ik vind dat zelf ook altijd megakut.
Ah, dan heeft het volgens mij met zouten en mineralen te maken wat in flessen water zit.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:47 schreef Myraela het volgende:
Ja, vraag me niet hoe het werkt. Het was in het buitenland overigens. Maar blijkbaar staan er ook flessen water babyicoontjes wanneer het geschikt is. Ze mocht het mooi zelf uit gaan zoeken.
Ik dacht juist fancy mineraalwater, omdat die mineralen lang niet altijd goed zijn.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is dat niet vooral in landen waar er slecht drinkwater uit de kraan komt?
Dóen zeg ik.quote:Op maandag 24 juli 2023 15:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb als verlaat verjaardagscadeau een lockpickset gekregen en ik overweeg naar de brug naar Katendrecht te fietsen om liefdesslotjes er af te halen.
Waarom wil je het niet voelen?quote:Op maandag 24 juli 2023 11:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik snap wel wat je zegt, zit best een kern van waarheid in. Ik zou wel willen werken aan het niet-voelen van dat ongemak/die geruststelling zonder het uit de weg te gaan, zeg maar. Omdat het niet genoeg aanwezig is om er "last" van te hebben, in plaats van het te verdringen/verdoven/verpakken.
Heel erg ACT ditquote:Op maandag 24 juli 2023 15:21 schreef yinu het volgende:
[..]
Waarom wil je het niet voelen?
Soms helpt het mij beter om het wel te voelen. En dan te beseffen dat ik het voel (en me te realiseren dat alle gedachtes/gevoelens/emoties per definitie nooit eeuwig duren dus ook de hele rotte niet) ipv me in het algemeen bezig te houden met ontwijken of niet willen voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |