Mooie mogelijkheid om beeldkwaliteit te vergelijken, qua commentaar meen ik niet zo geweldig.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.tvgids.nl/nie(...)te-zien-in-nederland
Kwalificatie, sprint + race gratis te zien. Geen VT's
Is al voorbij gekomen #86quote:
Zie je nou wel, Perez is heul veul beter dan Max!!!11!quote:
Interessant. Benieuwd wie er voor in de plaats komen inderdaadquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:39 schreef Starflyer het volgende:
[ twitter ]
Toch Binotto als vervanger? Wat ik maandag als gerucht zag langskomen.
Perez is sowieso de betere racer natuurlijk. Max kan alleen maar winnen als-ie vooraan rijdt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zie je nou wel, Perez is heul veul beter dan Max!!!11!
Dat lijkt erg onlogisch, gezien de mate van succes die Binotto bij Ferrari had. Waarom zou je iemand aannemen die heeft laten zien het niet te kunnen?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:39 schreef Starflyer het volgende:
[ twitter ]
Omdat hij net zoals Krief, eerder gewerkt heeft met Renault baas Luca de Meo en het gezien de animositeit tussen de motor- en chassisafdeling het misschien verstandig is om er geen Fransman of Brit boven te zetten. En hij heeft ervaring met het leiden van beide afdelingen. En de laatste keer dat dat team succesvol was, was ook onder de leiding van een Italiaanquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:50 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat lijkt erg onlogisch, gezien de mate van succes die Binotto bij Ferrari had. Waarom zou je iemand aannemen die heeft laten zien het niet te kunnen?
Het is dan ook verdomd lastig winnen als je niet vooraan rijdt….quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:48 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Perez is sowieso de betere racer natuurlijk. Max kan alleen maar winnen als-ie vooraan rijdt.
Geen BWT-feestjes meerquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:39 schreef Starflyer het volgende:
[ twitter ]
Water is nat.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:02 schreef Peterselieman het volgende:
Pirelli heeft toegegeven dat hun regenbanden waardeloos zijn
https://www.motorsport.co(...)seless-now/10502217/
Tijd voor Bridgestone om de banden te gaan leveren.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:02 schreef Peterselieman het volgende:
https://www.motorsport.co(...)seless-now/10502217/
Spa ook.quote:
Weg met Nattekat en z'n eeuwige gezeur over dat Sprintweekenden weg moetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: editOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Toprak is ook al zo blij in het WSBK...quote:Op zondag 30 juli 2023 14:02 schreef Peterselieman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |