Ik heb het liever op de oude manier maar als je dan sprint weekenden doet, geef teams dan wel de kans om de auto's uit parc ferm te halen, dus bijvoorbeeld sprint kwali vrijdag, sprint zaterdag. Auto's uit parc ferme kwalificatie hoofdrace zaterdag (na de sprintrace), race zondag.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat meer racing vind ik wel goed. Dat is tenslotte waarvoor de auto’s gemaakt zijn en waar de sport voor bedoeld is. Zeker als je een driedaags weekend organiseert. Ik heb er al zin in.
Wat wel jammer is is dat het op Spa is dit keer. Vind ik niet zo’n geweldige battlebaan.
quote:Op maandag 24 juli 2023 13:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat zijn de weerberichten voor Spa voor het weekend?
Jij wil zeker een of meerdere rode vlaggen zienquote:Op maandag 24 juli 2023 13:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Momenteel zegt men half bewolkt, 19C, kans op regen op vrijdag en zaterdag.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is hopen op een droge zondag, na de recente gebeurtenissen zal de FIA nog minder risico willen nemen met een natte baan.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
23quote:Op maandag 24 juli 2023 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Met hoeveel seconden zal Max winnen?
Wacht maar, op Spa gaat de titelstrijd van Perez pas echt van start!quote:Op maandag 24 juli 2023 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Met hoeveel seconden zal Max winnen?
WEER CAKE!quote:
quote:Op maandag 24 juli 2023 08:34 schreef Tijn het volgende:
Volgend weekend alweer Spa
Weer een circuit waar Max wel een aardige kans maakt, zou je denken.
Die kannie met de oogjes dicht, waarschijnlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Barri鑢e dat lijkt me niet erg gek, maar blinding lights lijkt me niet legaal.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:45 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Stel je voor dat iemand een glimp opvangt
Natuurlijk is het wel gek, in Monaco of Bakoe of Singapore gebeurt dat ook niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Barri鑢e dat lijkt me niet erg gek, maar blinding lights lijkt me niet legaal.
Je ziet het bij optredens toch ook wel eens, hekken met zo’n zwart doek. Het past niet echt in de F1 traditie voor straten circuits, dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:58 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel gek, in Monaco of Bakoe of Singapore gebeurt dat ook niet.
Ze willen graag een stratencircuit, dan moeten ze niet moeilijk doen over de ondernemers die daar eerste rang zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |