SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Natuurlijk vergeet dit figuur ook te vermelden dat al zou het om Oekraense raketten gaan, deze berhaupt niet afgeschoten zouden worden als de Russen geen raketten op Odessa zouden gooien.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:55 schreef Delenlill het volgende:
[ twitter ]
Wat een bullshit weer. Het gaat van het was de Oekraense luchtdefensie die fout ging. Er was een militaire warenhuis, er zaten buitenlandse huursoldaten in en er werden drones in gefabriceerd.
Dat zijn enkele van de excuses die ze gebruiken om burgerdoelen aan te vallen.
Bijzonder dat daar toestemming voor nodig is. Waarom zou je het leveren als Oekrane het niet op eigen grondgebied mag inzetten?quote:Op zondag 23 juli 2023 19:02 schreef Slayage het volgende:
Kennelijk hebben de Britten toestemming gegeven om de storm shadow ook in te zetten in het Krim
https://twitter.com/noclador/status/1683149841541615618?s=20
Tsja... Niveau Taliban/Daesh...quote:Op zondag 23 juli 2023 19:05 schreef Delenlill het volgende:
Russen worden bestookt met Fantabommen, Redbullbommen, waterbommen en andere energiedrankbommen lol.
Daar doe je de taliban wel iets tekort mee denk ik. Die hadden nog effectieve bermbommen.quote:
Als het werkt, werkt het.quote:
But does it kill Russians?quote:
Met andere woorden; het westen dient de wapenleveringen aan Oekrane flink op te schroeven.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Dat weten we niet...
Wat het vooral aangeeft is het gebrek aan reguliere middelen.
Zijn de handgranaten op in de VS en Europa?quote:Op zondag 23 juli 2023 19:05 schreef Delenlill het volgende:
Russen worden bestookt met Fantabommen, Redbullbommen, waterbommen en andere energiedrankbommen lol.
En daar is wat mee. Het wordt ondertussen pijnlijk duidelijk wat dik 30 jaar lang bezuinigen heeft gedaan met de NATO in het algemeen...quote:Op zondag 23 juli 2023 19:44 schreef spicymchaggis het volgende:
Met andere woorden; het westen dient de wapenleveringen aan Oekrane flink op te schroeven.
Tja of men heeft tijd over en is aan het experimenteren. Kan me voorstellen dat ze meer raken willen met die drones.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Dat weten we niet...
Zo goedkoop hadden we nooit durven dromen om van de Russische nazi's af te komen, prima dus. Elke euro is zo prima uitgegeven.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:44 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Met andere woorden; het westen dient de wapenleveringen aan Oekrane flink op te schroeven.
Creatief met Kurk... Met het universele hobbymes en de universele hobbylijm...quote:Op zondag 23 juli 2023 19:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zijn de handgranaten op in de VS en Europa?
Of moet er nog een crowdfunding actie worden opgezet. Zo'n oorlog lijkt me al genoeg tijd en energie (+ mensenlevens) roven. Dus als ze dan ook nog hun eigen handgranaten moeten knutselen dan vind ik dat wel een beetje triest en schandalig eigenlijk.
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ze een tekort hebben aan reguliere granaten die rond de 500gr wegen en daarom een stuk minder explosieven aan boord hebben dan deze homebrew dingen met 2 of 3 kilo explosieven aan boord.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Dat weten we niet...
Het voordeel is dat het westen in staat is om de door die 30 jaar bezuinigingen veroorzaakte schade te herstellen. Ipv de illusie in stand te houden dat er nog ooit personenauto's bij Nedcar geproduceerd gaan worden zou men ook kunnen investeren in het geschikt maken van die fabriek en het opleiden van het personeel om bijv. voertuigen voor defensie te produceren. Daar hebben we momenteel meer aan dan aan de baggerkwaliteit personenauto's die anno 2023 geproduceerd wordt.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
En daar is wat mee. Het wordt ondertussen pijnlijk duidelijk wat dik 30 jaar lang bezuinigen heeft gedaan met de NATO in het algemeen...
Zoiets als dit.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:59 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Het voordeel is dat het westen in staat is om de door die 30 jaar bezuinigingen veroorzaakte schade te herstellen. Ipv de illusie in stand te houden dat er nog ooit personenauto's bij Nedcar geproduceerd gaan worden zou men ook kunnen investeren in het geschikt maken van die fabriek en het opleiden van het personeel om bijv. voertuigen voor defensie te produceren. Daar hebben we momenteel meer aan dan aan de baggerkwaliteit personenauto's die anno 2023 geproduceerd wordt.
2 a 3 Kilo stalen kogels zie ik... Ik zie bijzonder weinig HME.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:57 schreef ExTec het volgende:
Ik denk niet dat ze een tekort hebben aan reguliere granaten die rond de 500gr wegen en daarom een stuk minder explosieven aan boord hebben dan deze homebrew dingen met 2 of 3 kilo explosieven aan boord.
Die gozer is zo goed!quote:Op zondag 23 juli 2023 19:53 schreef AchJa het volgende:
Creatief met Kurk... Met het universele hobbymes en de universele hobbylijm...![]()
Ken je Een Zijden Draad uit de serie "30 Minuten"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |