1 stop?quote:
quote:Op zondag 23 juli 2023 15:33 schreef -XOR- het volgende:
Haal VER maar binnen want die heeft al tijd op NOR verloren en verliest alleen maar meer.
quote:
quote:Op zondag 23 juli 2023 15:33 schreef Gehrman het volgende:
Ricciardo weer laatste. Hadden ze netzogoed een rookie in die auto kunnen zetten.
Ferrari heeft goed geluisterd.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:33 schreef SiGNe het volgende:
Volgens viaplay moeten de pitstops zo langzaam mogelijk uitgevoerd worden
Volgens Ferrari bedoel je.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:33 schreef SiGNe het volgende:
Volgens viaplay moeten de pitstops zo langzaam mogelijk uitgevoerd worden
Norris is 0,5 sec sneller.quote:
P2 kwalificeren en je start niet verprutsen is op dit circuit bijna hetzelfde als op pole staan. Ik sluit dus niks uit.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:33 schreef schommelstoel het volgende:
Je zou bijna denken dat vrijdag en zaterdag een tactische zet is van redbull.
Andere teams hoop geven, en nu in de war in het koppie.
die outlap was supersnel. Piastri zelf deed niet veel fout en zijn stop was ook nog eens sneller dan die van Norrisquote:Op zondag 23 juli 2023 15:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Supersnelle lap van Norris bij de pitstop hoor ik.
Hij pit en terecht, Norris pakte een seconde per ronde.quote:
Daarom zei ik ook op dit moment, maar blijft slechtquote:Op zondag 23 juli 2023 15:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Niet helemaal, Sjekko moet daar tussen uit
Verplichte bandenwissel?quote:Op zondag 23 juli 2023 15:38 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom naar geel. Wit toch niet zo best?
hij moet sowieso een andere compound 1 xquote:Op zondag 23 juli 2023 15:38 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom naar geel. Wit toch niet zo best?
Russell moet nog pittenquote:
Super effective.quote:
gisteren was het hallelujahquote:Op zondag 23 juli 2023 15:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij zat toch maar een paar seconden achter Norris? Nu bijna 20 seconden. Is wel langzaam
Ik had eerder verwacht lang op wit en dan naar rood.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij moet sowieso een andere compound 1 x
dus waarom niet nu
tis 70 ronden hequote:Op zondag 23 juli 2023 15:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik had eerder verwacht lang op wit en dan naar rood.
Allemaal racisten!quote:Op zondag 23 juli 2023 15:40 schreef D. het volgende:
[..]
Het ligt aan de auto, zijn team, en de valsspelende andere teams
Gelukkig geen beschadigdd auto inderdaadquote:Op zondag 23 juli 2023 15:40 schreef tripel7 het volgende:
Heeft AT al bekend gemaakt door wie Daniel volgend weekend vervangen word?is weer pijnlijk duidelijk dat z'n kracht in PR ligt, niet racen
Wel met het gejank over het gejank.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:40 schreef Dazalbest1 het volgende:
Wat een kwalbak is het toch.....
Dat er nog mensen zijn die het raar /vervelend vinden dat er vele klaar zijn met zijn gejank
die auto heeft schadequote:Op zondag 23 juli 2023 15:40 schreef tripel7 het volgende:
Heeft AT al bekend gemaakt door wie Daniel volgend weekend vervangen word?is weer pijnlijk duidelijk dat z'n kracht in PR ligt, niet racen
Aaaa-mennnn!quote:Op zondag 23 juli 2023 15:40 schreef D. het volgende:
[..]
Je de budgetoverschrijdingen van alle anderen terwijl zijn team natuurlijk zwaar terughoudend moet zijn in hun ontwikkelingenquote:Op zondag 23 juli 2023 15:40 schreef D. het volgende:
[..]
Zeker. Maar 40 rondes had ik toch wel verwachtquote:
jamaar nyckquote:
zou dom zijn om je door iedereen om je oren te laten rijdenquote:Op zondag 23 juli 2023 15:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zeker. Maar 40 rondes had ik toch wel verwacht
Hij heeft nog niet gepit.quote:
Je voorspelde een pepertje? 🌶 🌶 🌶 ?quote:
klopt en RIC heeft zn tweede pitstopquote:
Ligt er maar net aan hoeveel er kapot is natuurlijk.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:46 schreef fietsie het volgende:
Maar RIC moet toch op zijn minst,ook met schade, Logan kunnen hebben?
De Williams is zonder schade al sneller dan de AT, laat staan met schade.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:46 schreef fietsie het volgende:
Maar RIC moet toch op zijn minst,ook met schade, Logan kunnen hebben?
20 seconden achter de rest ipv 2quote:Op zondag 23 juli 2023 15:46 schreef Tijn het volgende:
Mooi hoor, de terugkeer van Ricciardo. Zoveel beter dan De Vries ook
Die jongen heeft het wel in zich om ooit mee te strijden voor het kampioenschap.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Piastri is altijd zo rustig, blijft indrukwekkend.
Dátquote:Op zondag 23 juli 2023 15:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De Williams is zonder schade al sneller dan de AT, laat staan met schade.
Zou dit wel een leuke eindstand vinden voor McLaren.quote:
Nee. Max runs everything.quote:
Scheelt toch 2 plekkenquote:Op zondag 23 juli 2023 15:46 schreef Tijn het volgende:
Mooi hoor, de terugkeer van Ricciardo. Zoveel beter dan De Vries ook
Max zit ondertussen even op iRacing een rondje op de Nordschleife te doenquote:
Hij evalueert de upgrades in code?quote:Op zondag 23 juli 2023 15:48 schreef PS. het volgende:
Verstappen leest even een heel boek voor tijdens de race.
Onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:49 schreef SiGNe het volgende:
Viaplay "een engineer vraagt...." Dat was Horner!!!
Nee. Dat was GP.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:49 schreef SiGNe het volgende:
Viaplay "een engineer vraagt...." Dat was Horner!!!
kloptquote:Op zondag 23 juli 2023 15:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet.. klinken dan wel heel erg hetzelfde
Let straks maar eens op, na de finish. Dan hoor je beide praten.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
laatste ronden FL genotquote:Op zondag 23 juli 2023 15:50 schreef Haags het volgende:
Als VER ff doorknalt heeft ie straks weer een gratis stop joh.
Naast elkaar hoor je wel verschil, idd.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Let straks maar eens op, na de finish. Dan hoor je beide praten.
Ja, die stemmen lijken op elkaar.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat dachten ze bij Viaplay ook, dus laten ze het maar zoquote:Op zondag 23 juli 2023 15:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zal ik doenquote:Op zondag 23 juli 2023 15:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Let straks maar eens op, na de finish. Dan hoor je beide praten.
mercedes motorquote:Op zondag 23 juli 2023 15:52 schreef TweedeKlum het volgende:
McLaren heeft echt problemen met de hitte, verliezen veel tijd per ronde.
Mwah, Hamilton gaat harder.quote:
Hamilton eindigt achter Perez.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:53 schreef Jane het volgende:
Piastri 2e tracklimit. Oppassen, Oscar. Geef Hamilton niet weer een gratis podium.
PER duikt straks over HAM heen.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:53 schreef Jane het volgende:
Piastri 2e tracklimit. Oppassen, Oscar. Geef Hamilton niet weer een gratis podium.
waarom is dat zo erg, dan? Vind wel leuk te zien..quote:Op zondag 23 juli 2023 15:53 schreef Evenstar het volgende:
Echt krijgt de .... met al die on-board beelden bij inhaalacties.
start van oscar was inderdaad bazen actiequote:Op zondag 23 juli 2023 15:54 schreef wdn het volgende:
Vote overtake award.
Nou Oscar op Lewis lijkt me
Max was verwacht. Lando ook wel
Eensquote:Op zondag 23 juli 2023 15:55 schreef Sally het volgende:
[..]
waarom is dat zo erg, dan? Vind wel leuk te zien..
Bij een start is dat niet zo leuk, vond de overtake van Perez bij Russel dan leuker.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:54 schreef wdn het volgende:
Vote overtake award.
Perez gaat sowieso Hamilton voorbij.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:53 schreef Jane het volgende:
1.3...quote:
Maar voor Piastri als dit zo door gaat.quote:
Hamilton op Russell was legendarisch.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:54 schreef wdn het volgende:
Vote overtake award.
dan verander je je naam weer?quote:Op zondag 23 juli 2023 15:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Perez al heel dicht op Hamilton
VAMOS CHECO!
Tja, maar Lando is ook wel duidelijk sneller, dus wat dat betreft is het niet onverdiend dat Oscar achter hem rijdt.quote:
En net zo snel weer verdwenen zijnquote:Op zondag 23 juli 2023 15:56 schreef RealistAtheist het volgende:
Mooi man, ik zei 3 topics geleden al dat Ver Ham gewoon voorbij zou vliegen. Vooral de mensen die hier al tijden niet meer geweest zijn en ineens weer als paddestoeltjes uit de aarde tevoorschijn kwamen na een toevallige pole van Ham en gelijk weer een grote bek hadden. Top hoor!
Die rijdt niet rond...quote:
Ultieme vernederingquote:Op zondag 23 juli 2023 15:58 schreef tralalala het volgende:
Perez die Hamilton inhaalt zou wel de complete vernedering zijn.
Lewis biedt alvast zijn excuses aanquote:Op zondag 23 juli 2023 15:58 schreef tralalala het volgende:
Perez die Hamilton inhaalt zou wel de complete vernedering zijn.
Hamiltonom nom nom.quote:
hij heeft schadddeeeeeeequote:Op zondag 23 juli 2023 15:59 schreef RealistAtheist het volgende:
Ricciardo hype kan ook weer de prullenbak in. Zelfs met een kutstop van Yuki van 9 sec. Ligt hij alweer mijlenver achter.
Slechte swapquote:Op zondag 23 juli 2023 15:59 schreef RealistAtheist het volgende:
Ricciardo hype kan ook weer de prullenbak in. Zelfs met een kutstop van Yuki van 9 sec. Ligt hij alweer mijlenver achter.
uhuquote:Op zondag 23 juli 2023 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klein kusje op de achterkant, dat doet niets
Misschien gaat hij te wild om met zijn materiaalquote:Op zondag 23 juli 2023 15:59 schreef RealistAtheist het volgende:
Wel dusquote:
Dat kon toch niet meer vanwege 2021?quote:
Sinds?quote:
Mercedes 2021 beldequote:
Gezeur van Mercedes destijds.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |