Hij pit en terecht, Norris pakte een seconde per ronde.quote:
Daarom zei ik ook op dit moment, maar blijft slechtquote:Op zondag 23 juli 2023 15:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Niet helemaal, Sjekko moet daar tussen uit
Verplichte bandenwissel?quote:Op zondag 23 juli 2023 15:38 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom naar geel. Wit toch niet zo best?
hij moet sowieso een andere compound 1 xquote:Op zondag 23 juli 2023 15:38 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom naar geel. Wit toch niet zo best?
Russell moet nog pittenquote:
Super effective.quote:
gisteren was het hallelujahquote:Op zondag 23 juli 2023 15:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij zat toch maar een paar seconden achter Norris? Nu bijna 20 seconden. Is wel langzaam
Ik had eerder verwacht lang op wit en dan naar rood.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij moet sowieso een andere compound 1 x
dus waarom niet nu
tis 70 ronden hequote:Op zondag 23 juli 2023 15:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik had eerder verwacht lang op wit en dan naar rood.
Allemaal racisten!quote:Op zondag 23 juli 2023 15:40 schreef D. het volgende:
[..]
Het ligt aan de auto, zijn team, en de valsspelende andere teams
Gelukkig geen beschadigdd auto inderdaadquote:Op zondag 23 juli 2023 15:40 schreef tripel7 het volgende:
Heeft AT al bekend gemaakt door wie Daniel volgend weekend vervangen word?is weer pijnlijk duidelijk dat z'n kracht in PR ligt, niet racen
Wel met het gejank over het gejank.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:40 schreef Dazalbest1 het volgende:
Wat een kwalbak is het toch.....
Dat er nog mensen zijn die het raar /vervelend vinden dat er vele klaar zijn met zijn gejank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |