1 stop?quote:
quote:Op zondag 23 juli 2023 15:33 schreef -XOR- het volgende:
Haal VER maar binnen want die heeft al tijd op NOR verloren en verliest alleen maar meer.
quote:
quote:Op zondag 23 juli 2023 15:33 schreef Gehrman het volgende:
Ricciardo weer laatste. Hadden ze netzogoed een rookie in die auto kunnen zetten.
Ferrari heeft goed geluisterd.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:33 schreef SiGNe het volgende:
Volgens viaplay moeten de pitstops zo langzaam mogelijk uitgevoerd worden
Volgens Ferrari bedoel je.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:33 schreef SiGNe het volgende:
Volgens viaplay moeten de pitstops zo langzaam mogelijk uitgevoerd worden
Norris is 0,5 sec sneller.quote:
P2 kwalificeren en je start niet verprutsen is op dit circuit bijna hetzelfde als op pole staan. Ik sluit dus niks uit.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:33 schreef schommelstoel het volgende:
Je zou bijna denken dat vrijdag en zaterdag een tactische zet is van redbull.
Andere teams hoop geven, en nu in de war in het koppie.
die outlap was supersnel. Piastri zelf deed niet veel fout en zijn stop was ook nog eens sneller dan die van Norrisquote:Op zondag 23 juli 2023 15:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Supersnelle lap van Norris bij de pitstop hoor ik.
Hij pit en terecht, Norris pakte een seconde per ronde.quote:
Daarom zei ik ook op dit moment, maar blijft slechtquote:Op zondag 23 juli 2023 15:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Niet helemaal, Sjekko moet daar tussen uit
Verplichte bandenwissel?quote:Op zondag 23 juli 2023 15:38 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom naar geel. Wit toch niet zo best?
hij moet sowieso een andere compound 1 xquote:Op zondag 23 juli 2023 15:38 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom naar geel. Wit toch niet zo best?
Russell moet nog pittenquote:
Super effective.quote:
gisteren was het hallelujahquote:Op zondag 23 juli 2023 15:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij zat toch maar een paar seconden achter Norris? Nu bijna 20 seconden. Is wel langzaam
Ik had eerder verwacht lang op wit en dan naar rood.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij moet sowieso een andere compound 1 x
dus waarom niet nu
tis 70 ronden hequote:Op zondag 23 juli 2023 15:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik had eerder verwacht lang op wit en dan naar rood.
Allemaal racisten!quote:Op zondag 23 juli 2023 15:40 schreef D. het volgende:
[..]
Het ligt aan de auto, zijn team, en de valsspelende andere teams
Gelukkig geen beschadigdd auto inderdaadquote:Op zondag 23 juli 2023 15:40 schreef tripel7 het volgende:
Heeft AT al bekend gemaakt door wie Daniel volgend weekend vervangen word?is weer pijnlijk duidelijk dat z'n kracht in PR ligt, niet racen
Wel met het gejank over het gejank.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:40 schreef Dazalbest1 het volgende:
Wat een kwalbak is het toch.....
Dat er nog mensen zijn die het raar /vervelend vinden dat er vele klaar zijn met zijn gejank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |