mercedes motorquote:Op zondag 23 juli 2023 15:52 schreef TweedeKlum het volgende:
McLaren heeft echt problemen met de hitte, verliezen veel tijd per ronde.
Mwah, Hamilton gaat harder.quote:
Hamilton eindigt achter Perez.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:53 schreef Jane het volgende:
Piastri 2e tracklimit. Oppassen, Oscar. Geef Hamilton niet weer een gratis podium.
PER duikt straks over HAM heen.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:53 schreef Jane het volgende:
Piastri 2e tracklimit. Oppassen, Oscar. Geef Hamilton niet weer een gratis podium.
waarom is dat zo erg, dan? Vind wel leuk te zien..quote:Op zondag 23 juli 2023 15:53 schreef Evenstar het volgende:
Echt krijgt de .... met al die on-board beelden bij inhaalacties.
start van oscar was inderdaad bazen actiequote:Op zondag 23 juli 2023 15:54 schreef wdn het volgende:
Vote overtake award.
Nou Oscar op Lewis lijkt me
Max was verwacht. Lando ook wel
Eensquote:Op zondag 23 juli 2023 15:55 schreef Sally het volgende:
[..]
waarom is dat zo erg, dan? Vind wel leuk te zien..
Bij een start is dat niet zo leuk, vond de overtake van Perez bij Russel dan leuker.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:54 schreef wdn het volgende:
Vote overtake award.
Perez gaat sowieso Hamilton voorbij.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:53 schreef Jane het volgende:
1.3...quote:
Maar voor Piastri als dit zo door gaat.quote:
Hamilton op Russell was legendarisch.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:54 schreef wdn het volgende:
Vote overtake award.
dan verander je je naam weer?quote:Op zondag 23 juli 2023 15:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Perez al heel dicht op Hamilton
VAMOS CHECO!
Tja, maar Lando is ook wel duidelijk sneller, dus wat dat betreft is het niet onverdiend dat Oscar achter hem rijdt.quote:
En net zo snel weer verdwenen zijnquote:Op zondag 23 juli 2023 15:56 schreef RealistAtheist het volgende:
Mooi man, ik zei 3 topics geleden al dat Ver Ham gewoon voorbij zou vliegen. Vooral de mensen die hier al tijden niet meer geweest zijn en ineens weer als paddestoeltjes uit de aarde tevoorschijn kwamen na een toevallige pole van Ham en gelijk weer een grote bek hadden. Top hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |