Heb je een goede site?quote:Op zondag 23 juli 2023 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die GPBlog volgen verdienen het om teleurgesteld te worden. Zeker met zo'n mooie OP hier.
shit - lapoquote:
Google.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:21 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Heb je een goede site?
Ik gebruikte eerst altijd motorsport maar die is helemaal dichtgetimmerd nu.
https://www.fia.com/sites(...)aximumspeeds_v01.pdfquote:Op zondag 23 juli 2023 13:22 schreef THEFXR het volgende:
iemand een overzicht van de top speed traps?
Begin van een goede race. En nee het lek is niet meteen boven hiermee, dat zeg ik ook niet. Red Bull zal nog steeds wel de grote kanshebber zijn, maar er is in elk geval even wat spanning.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begin van wat? Dit was gewoon een optimale Benz tegen de slechtst geprepareerde Red Bull van het seizoen hoewel die op racepace wel weer ok is, ik denk niet dat het lek nu boven is voor Mercedes.
kan zijn dat de RB met meer vleugel is afgestemd, zijn ook niet echt lange DRS stukken.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis en Max even snel op de speedtrap 👀
[ afbeelding ]
Eerlijk is eerlijk, ik vaar er blind op. Ik kijk nooit ergens anders voor aanvangstijden, eigenlijk.quote:
Ik welquote:Op zondag 23 juli 2023 13:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik vaar er blind op. Ik kijk nooit ergens anders voor aanvangstijden, eigenlijk.
lijkt met alsof de bus aan het driften isquote:Op zondag 23 juli 2023 13:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wist niet dat Aston Martin ook bussen maakte
[ afbeelding ]
+1quote:Op zondag 23 juli 2023 13:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik vaar er blind op. Ik kijk nooit ergens anders voor aanvangstijden, eigenlijk.
Ik ookquote:Op zondag 23 juli 2023 13:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Klopt, zeker die 2e DRS is erg kort.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kan zijn dat de RB met meer vleugel is afgestemd, zijn ook niet echt lange DRS stukken.
Nu was er iemand te vroegquote:Op zondag 23 juli 2023 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook
Als het een keer verkeerd staat, is het halve topic te laat
Mja Europa is eigenlijk altijd 3 uurquote:Op zondag 23 juli 2023 13:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Toen was die battle tussen Fernando en Lewis.quote:
Eens kijken wie er peper in de reet heeftquote:Op zondag 23 juli 2023 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
DRS schijnt deze race wel minder te werken dan gisteren, want de wind staat op het rechte stuk van start/finish in de rug, terwijl het gisteren wind tegen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |