Elke TT is een TTquote:
Vel meer zal er ook niet gebeuren vanavond denk ikquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:27 schreef MacDeMarco het volgende:
Het buurthuis is weer geopend.![]()
Bern en Jasper aan de tafeltennis, Rupert, Moraima, Wendy en Erik aan het kaarten.
Helemaal niets, de koker met de lange geldopdrachten is ook leeg.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vel meer zal er ook niet gebeuren vanavond denk ik
Yep, dit concept is niet voor herhaling vatbaar. Graag Utopia terugquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vel meer zal er ook niet gebeuren vanavond denk ik
Meestal niets in het weekend helaasquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Helemaal niets, de koker met de lange geldopdrachten is ook leeg.
Had er ook meer van verwacht. Moeilijke spelletjes en veel en veel meerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:41 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Yep, dit concept is niet voor herhaling vatbaar. Graag Utopia terug
Precies. Wat ik ook liever zie is dat er nieuwe mensen bij kunnen komen nadat iemand is geëlimineerd. Zo blijft de spanning wat hoger met nieuwe bondjes en is de kans kleiner dat er een saaie club overblijft.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had er ook meer van verwacht. Moeilijke spelletjes en veel en veel meer
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:50 schreef engine het volgende:
Ik zie opvallend veel mensen oefenen op dat rondrijspeeltje
Dan zou ik juist niet meer kijken, dat zou het voor mij verpesten.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Precies. Wat ik ook liever zie is dat er nieuwe mensen bij kunnen komen nadat iemand is geëlimineerd. Zo blijft de spanning wat hoger met nieuwe bondjes en is de kans kleiner dat er een saaie club overblijft.
Laten we het hopen..quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Er staat iets te gebeuren, m'n radar ging net af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |