quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
De updates die De Vries voorstelde werken voor AT
Hij geeft wel goede technische feedback. Misschien dat hij daardoor weer terug kan baar Mercedes.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat voor updates stelde hij voor? Een goede chauffeur?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Even Dennis tweeten.quote:
Glutton for punishmentquote:
Zie hem ook nog wel rijden voor Williams.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij geeft wel goede technische feedback. Misschien dat hij daardoor weer terug kan baar Mercedes.
Ik probeer me voor de geest te halen wanneer een team voor het laatst een update heeft meegenomen die een sprong vertegenwoordigd vanuit het midfield naar de eerste rij.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:50 schreef Stoorzendert het volgende:
Die Mclaren heeft wel een paar goede updates gehad zeg
Mike Hezemans.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:52 schreef Questular het volgende:
Wie is de studiogast bij Viaplay vandaag? Degene met een Limburgs/Brabantse spraak?
Ik kan wel een team noemen wat precies de andere kant op gingquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik probeer me voor de geest te halen wanneer een team voor het laatst een update heeft meegenomen die een sprong vertegenwoordigd vanuit het midfield naar de eerste rij.
Het is echt een serieuze sprong.
Die heeft eindelijk door dat hij wat moet doen voor een nieuw contractquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:53 schreef Stoorzendert het volgende:
Lewis gaat ook wel goed de laatste races
Ik ga voor VER-LEC-NORquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:54 schreef Piles het volgende:
Huidige stand zou ik een prima startopstelling vinden
Bij voorkeur NOR<>HAM, maar zo is ook goed
Hoe verder voor Bottas hoe beter.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:54 schreef Jane het volgende:
Hoop niet dat het zo blijft, mensen. Ik heb nog liever dat Max achter Hamilton start.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:54 schreef Jane het volgende:
Hoop niet dat het zo blijft, mensen. Ik heb nog liever dat Max achter Hamilton start.
Al besprokenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:55 schreef potjecreme het volgende:
Wederom een zeer mooie OP @:zipportal
Max verliest altijd wel een plek bij de start.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:54 schreef Jane het volgende:
Nee hoor. Het gebeurt wel eens, that's allquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Max verliest altijd wel een plek bij de start.
Ik vertrouw Lewis niet. Voor de duidelijkheid.quote:
dan wil je die ook niet pal voor je hebbenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vertrouw Lewis niet. Voor de duidelijkheid.
Die is allang blij dat ie uit Q1 is.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Business as usual dus.
Dat was al een aantal weekenden geleden.
Het is wel Hongarije, heel a-typisch circuit.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik probeer me voor de geest te halen wanneer een team voor het laatst een update heeft meegenomen die een sprong vertegenwoordigd vanuit het midfield naar de eerste rij.
Spa vorig jaar niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Soms. Niet altijd.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Ah, op die manier..quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vertrouw Lewis niet. Voor de duidelijkheid.
Waar was jij tijdens Silverstone?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Max zet 'm toch schuin neerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:56 schreef greysbones het volgende:
Poll is starten op de vuile kant morgen
Op Silverstone ook.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is wel Hongarije, heel a-typisch circuit.
Zoals in Oostenrijk en op Silverstone.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het gebeurt wel eens, that's all
Wat boeit Verstappen de start, die rijdt iedereen daarna toch wel voorbij.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Zoals in Oostenrijk en op Silverstone.
Je gaat toch altijd voor pollquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:58 schreef franske19 het volgende:
Verstappen moet gewoon in de top vier kwalificeren dan wint hij wel.
Kloptquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:59 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zeker maar de race pace was echt wel goed voor de Red Bull.
Vanaf P10 wint 'ie ook.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:58 schreef franske19 het volgende:
Verstappen moet gewoon in de top vier kwalificeren dan wint hij wel.
Ja jaquote:
Punt is dat ze op Silverstone ook sterk voor de dag kwamen P2/P3 kwali en de race zaten ze er ook goed bij, met prima banden management.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is wel Hongarije, heel a-typisch circuit.
Dat is niet hoe het werkt.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:01 schreef Nizno het volgende:
is Max doorgereden nog? want die was voor de 0.00 over de finish
En de eerstequote:
vorig jaar is dit jaar nietquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoezo is dit eigenlijk verrassend, vorig jaar had Mercedes hier ook pole.
Daarom autocorrect uitzettenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ja
Pole
Telefoon verandert het de hele tijd
Mwah, dat was van zijn snelste ronde juist het sterkste punt.quote:
want hij mag niet twee kwalironden na elkaar doen?quote:
We wisten toch al sinds VT2 dat Mercedes gewoon voor pole kon gaanquote:
Morgen gelijk einde tijdperkquote:
Eensquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Beetje afwisseling is wel lekker toch. Al hoopte ik dat het Lando zou zijn
Zit Shakira bij hem in de autoquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:02 schreef greysbones het volgende:
Man man
Gejank van Bono
Hami komt klaar
Het mag, maar die tweede gaat nooit sneller zijn.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
want hij mag niet twee kwalironden na elkaar doen?
Hamilton op pole, dé verrassing van het jaar.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We wisten toch al sinds VT2 dat Mercedes gewoon voor pole kon gaan
ik had het als ik Max was gewoon geprobeerd.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het mag, maar die tweede gaat nooit sneller zijn.
En in zijn laatste rondje verloor hij daar 0.2squote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, dat was van zijn snelste ronde juist het sterkste punt.
Viesmad Verstappen betekent morgen winnende Verstappenquote:
Kijk je pas sinds een paar races ofzo?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hamilton op pole, dé verrassing van het jaar.
Prachtig rondjequote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:03 schreef -XOR- het volgende:
Deed Hammie wel netjes.
Mooi wel om morgen de hoop uit de Merc-oogjes gedurende de race te zien verdwijnen.
Dus heeft hij het in zijn uiteindelijk snelste ronde juist laten liggen in sector 1 of 2quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En in zijn laatste rondje verloor hij daar 0.2s
NU durf je terug te komenquote:
Be carefull what you wish for..quote:
Zelfs al zouden zijn banden nog goed zijn voor een rondje de batterij is leeg na 1 qualy rondje.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had het als ik Max was gewoon geprobeerd.
Een coureur uit het achterveld vooraan, fantastisch. Volgende week Sargeant!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk je pas sinds een paar races ofzo?
FUCKING OVERDREVEN DAT JE BLIJ BENT MET JE EERSTE POLE IN 33 RACESquote:
Ik neem de schuld op me. Sorry.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Be carefull what you wish for..
Zometeen tijdens het interview: Oh ik wilde aan de schone kant startenquote:
Jawel, maar dan heeft hij een lege batterij. Die laden ze weer op in de cooldown ronde.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik dacht dat Norris hem ging pakken toen Verstappen faaldequote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mensen doen wel heel dramatisch, Verstappen staat gewoon 2e op drie duizendsten in een weekend waarin het allemaal wat minder leek te gaan.
Zoveel scheelt het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Verstappen zag er heel het weekend al niet bullet proof uit.
Dus echt een verrassing is het niet.
Swappen met Ricquote:
😂😁😁😁😁quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:05 schreef Newone82 het volgende:
Die haat op Lewis hier. Heerlijk dat die nu eerste is. 😂
Het was hier ook not done dat Räikkönen niet blij was dat Verstappen had gewonnen Spanje 2016quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:04 schreef Dven het volgende:
[..]
FUCKING OVERDREVEN DAT JE BLIJ BENT MET JE EERSTE POLE IN 33 RACES
Niet voor Mercedes he, Russell had er ook al twee maar daar waren ze wat minder blij mee.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou hij had NOOIT gedacht ooit nog een pole te krijgenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Morgen niet meer.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:05 schreef Newone82 het volgende:
Nog niet zo erg als in Jerez 1997.quote:
Allemaal clowns hier van het Verstappen circusquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:05 schreef Newone82 het volgende:
Het gaat toch over Hamilton. Waar is je Vettel gebleven?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet voor Mercedes he, Russell had er ook al twee maar daar waren ze wat minder blij mee.
Schan-da-lig.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het was hier ook not done dat Räikkönen niet blij was dat Verstappen had gewonnen Spanje 2016
ziedendquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:08 schreef Nober het volgende:
Hoeren FIA heeft Mercedes weer op 1 dit bandenexperiment zal snel permanent worden.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:08 schreef Nober het volgende:
Hoeren FIA heeft Mercedes weer op 1 dit bandenexperiment zal snel permanent worden.
Dit bandenfiasco heeft hen juist Russell gekost.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:08 schreef Nober het volgende:
Bring Masi backquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:08 schreef Nober het volgende:
Mails van Toto zijn al onderweg.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:08 schreef Nober het volgende:
dat dachten we idd ook na Q1 toen russel er uit vloogquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:08 schreef Nober het volgende:
Niks mee te maken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:08 schreef Nober het volgende:
Mercedes is een net team. Geen schofterige praktijken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:07 schreef Nattekat het volgende:
Russell zal zo wel vervangen worden door De Vries.
Ik krijg ze binnen in de spamfolderquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mails van Toto zijn al onderweg.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:07 schreef Nattekat het volgende:
Russell zal zo wel vervangen worden door De Vries.
Mercedes is zich er nauwelijks van bewust dat Russell voor hen rijdt.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit bandenfiasco heeft hen juist Russell gekost.
Hardop gelachenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mercedes is een net team. Geen schofterige praktijken.
Seizoen 2021 beldequote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mercedes is een net team. Geen schofterige praktijken.
Hij rijdt ook ver achter Hamilton vind je het gek.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Mercedes is zich er nauwelijks van bewust dat Russell voor hen rijdt.
Die McLaren lijkt echt een goede stap gezet te hebben ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
De verbeteringen bij McLaren zijn imo indrukwekkender dan deze pole voor Mercedes.
Swich naar het F1TV commentaar van Palmer en DC.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mute, want ik kan Danica niet aanhoren met haar Amerikaanse accent
Maakt niks uitquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Swich naar het F1TV commentaar van Palmer en DC.
quote:
Jongens, ik heb hem niet voor niets uitgezet, he?quote:
nee Kreet Kraut was dit niet... dit was tellsell... AMEEEEZING Krautquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:10 schreef SiGNe het volgende:
Lewis die z'n voorliefde voor zuurkool weer laten horen.., Great kraut!
Is daar een boek van?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ze weten dat Hamilton een pole kan omzetten in winst en Russell niet?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet voor Mercedes he, Russell had er ook al twee maar daar waren ze wat minder blij mee.
dit is zn beste prestatie in 1.5jaar dusquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:12 schreef Rianne84 het volgende:
Heeft hij het kampioenschap gewonnen?
Ook meteen tough 1,5 years, echt, kom naar het heden
RBR is betere auto en RBR is beter met pitstops, dus nee Lewis gaat hem niet winnen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:11 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat Hamilton een pole kan omzetten in winst en Russell niet?
Terwijl Hongarije veel bekender is vanwege de goulash..quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee Kreet Kraut was dit niet... dit was tellsell... AMEEEEZING Kraut
Hoeveelheid benzine etc.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat krijgt Russell straks vast ook weer als verwijt van de LH-cult. Dat 'ie er niet is om Lewis te helpen. Zie je wel, totaal geen teamplayer, die George.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:10 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Hij rijdt ook ver achter Hamilton vind je het gek.
Goulashquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Terwijl Hongarije veel bekender is vanwege de goulash..
Dat verwees naar zijn laatste pole, niet die racequote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:12 schreef Rianne84 het volgende:
Heeft hij het kampioenschap gewonnen?
Ook meteen tough 1,5 years, echt, kom naar het heden
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:11 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
HAMILTONGOAT😂SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke streak? Het gaat toch 12 overwinningen in 1 seizoen?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:14 schreef SiGNe het volgende:
Hoop wel dat RB morgen wint, de streak vasthouden
that old rivalerie will be renewd tomorrow (aldus sky)quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Nou, poehpoeh, je staat op pole. En morgen word je weer van de kaart gereden.
Ook al zo'n act, Sky.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
that old rivalerie will be renewd tomorrow (aldus sky)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |