Ik kan wel een team noemen wat precies de andere kant op gingquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik probeer me voor de geest te halen wanneer een team voor het laatst een update heeft meegenomen die een sprong vertegenwoordigd vanuit het midfield naar de eerste rij.
Het is echt een serieuze sprong.
Die heeft eindelijk door dat hij wat moet doen voor een nieuw contractquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:53 schreef Stoorzendert het volgende:
Lewis gaat ook wel goed de laatste races
Ik ga voor VER-LEC-NORquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:54 schreef Piles het volgende:
Huidige stand zou ik een prima startopstelling vinden
Bij voorkeur NOR<>HAM, maar zo is ook goed
Hoe verder voor Bottas hoe beter.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:54 schreef Jane het volgende:
Hoop niet dat het zo blijft, mensen. Ik heb nog liever dat Max achter Hamilton start.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:54 schreef Jane het volgende:
Hoop niet dat het zo blijft, mensen. Ik heb nog liever dat Max achter Hamilton start.
Al besprokenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:55 schreef potjecreme het volgende:
Wederom een zeer mooie OP @:zipportal
Max verliest altijd wel een plek bij de start.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:54 schreef Jane het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |