quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
De updates die De Vries voorstelde werken voor AT
Hij geeft wel goede technische feedback. Misschien dat hij daardoor weer terug kan baar Mercedes.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat voor updates stelde hij voor? Een goede chauffeur?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Even Dennis tweeten.quote:
Glutton for punishmentquote:
Zie hem ook nog wel rijden voor Williams.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij geeft wel goede technische feedback. Misschien dat hij daardoor weer terug kan baar Mercedes.
Ik probeer me voor de geest te halen wanneer een team voor het laatst een update heeft meegenomen die een sprong vertegenwoordigd vanuit het midfield naar de eerste rij.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:50 schreef Stoorzendert het volgende:
Die Mclaren heeft wel een paar goede updates gehad zeg
Mike Hezemans.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:52 schreef Questular het volgende:
Wie is de studiogast bij Viaplay vandaag? Degene met een Limburgs/Brabantse spraak?
Ik kan wel een team noemen wat precies de andere kant op gingquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik probeer me voor de geest te halen wanneer een team voor het laatst een update heeft meegenomen die een sprong vertegenwoordigd vanuit het midfield naar de eerste rij.
Het is echt een serieuze sprong.
Die heeft eindelijk door dat hij wat moet doen voor een nieuw contractquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:53 schreef Stoorzendert het volgende:
Lewis gaat ook wel goed de laatste races
Ik ga voor VER-LEC-NORquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:54 schreef Piles het volgende:
Huidige stand zou ik een prima startopstelling vinden
Bij voorkeur NOR<>HAM, maar zo is ook goed
Hoe verder voor Bottas hoe beter.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:54 schreef Jane het volgende:
Hoop niet dat het zo blijft, mensen. Ik heb nog liever dat Max achter Hamilton start.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:54 schreef Jane het volgende:
Hoop niet dat het zo blijft, mensen. Ik heb nog liever dat Max achter Hamilton start.
Al besprokenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:55 schreef potjecreme het volgende:
Wederom een zeer mooie OP @:zipportal
Max verliest altijd wel een plek bij de start.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:54 schreef Jane het volgende:
Nee hoor. Het gebeurt wel eens, that's allquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Max verliest altijd wel een plek bij de start.
Ik vertrouw Lewis niet. Voor de duidelijkheid.quote:
dan wil je die ook niet pal voor je hebbenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vertrouw Lewis niet. Voor de duidelijkheid.
Die is allang blij dat ie uit Q1 is.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Business as usual dus.
Dat was al een aantal weekenden geleden.
Het is wel Hongarije, heel a-typisch circuit.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik probeer me voor de geest te halen wanneer een team voor het laatst een update heeft meegenomen die een sprong vertegenwoordigd vanuit het midfield naar de eerste rij.
Spa vorig jaar niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Soms. Niet altijd.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Ah, op die manier..quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vertrouw Lewis niet. Voor de duidelijkheid.
Waar was jij tijdens Silverstone?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Max zet 'm toch schuin neerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:56 schreef greysbones het volgende:
Poll is starten op de vuile kant morgen
Op Silverstone ook.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is wel Hongarije, heel a-typisch circuit.
Zoals in Oostenrijk en op Silverstone.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het gebeurt wel eens, that's all
Wat boeit Verstappen de start, die rijdt iedereen daarna toch wel voorbij.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Zoals in Oostenrijk en op Silverstone.
Je gaat toch altijd voor pollquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:58 schreef franske19 het volgende:
Verstappen moet gewoon in de top vier kwalificeren dan wint hij wel.
Kloptquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:59 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zeker maar de race pace was echt wel goed voor de Red Bull.
Vanaf P10 wint 'ie ook.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:58 schreef franske19 het volgende:
Verstappen moet gewoon in de top vier kwalificeren dan wint hij wel.
Ja jaquote:
Punt is dat ze op Silverstone ook sterk voor de dag kwamen P2/P3 kwali en de race zaten ze er ook goed bij, met prima banden management.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is wel Hongarije, heel a-typisch circuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |