Mijn olie is oud, was te lui om het te verversenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:40 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze dan gewoon in de frituur![]()
Oh, ik geloof je hoor. Je mist dan de smaak van de olie.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:35 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Mijn olie is oud, was te lui om het te verversen![]()
Maar echt, die loempiaatjes worden prima krokant en m.i. zelfs smakelijker in de oven
Ik maakte er tosti's vanquote:Op maandag 31 juli 2023 13:24 schreef drakin het volgende:
Ik las ergens dat brood met pindakaas en banaan lekker zou zijn, dus dat eet ik nu.
Niet bijzonder
Ik heb daarna nog een tosti gemaakt, toch beter gewoon met ham en kaas dan met pindakaas en banaan.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik maakte er tosti's van
Gewoon boterhammen, pindakaas en banaan en dan in de koekenpan of tosti ijzer
als avondeten?quote:Op maandag 31 juli 2023 19:06 schreef drakin het volgende:
vanavond sperziebonen en een frikandelbroodje met bbq saus,
Dat eerstequote:Op zondag 30 juli 2023 21:36 schreef NoCigar het volgende:
Bloedworst met St.Jacobsschelpen en mosselen met friet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja als avondeten, beter dan een boterham met pindakaas.quote:
Geldnood?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja als avondeten, beter dan een boterham met pindakaas.
Ik eet overigens nu een boterham met pindakaas bij gebrek aan iets normaals in huis hebben
Alles op de pindakaas na komt uit een too good to go pakketquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:38 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Geldnood?dit doe je niet vrijwillig lijkt me
Wat?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:02 schreef Molo het volgende:
Net stuk bizon op, met bak koffie en frambozensap erbij
Die ja, stukje danquote:
Hollandsche Chinees Indischquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:29 schreef golfer het volgende:
Voelde mij niet zo lekker, dus geen puf om te koken.
Chinees besteld: Tjap Uk ( nasi, babipangang spek en tjaptjoi met kip).
Beterschap! Jullie hebben in ieder geval lekker gegetenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:29 schreef golfer het volgende:
Voelde mij niet zo lekker, dus geen puf om te koken.
Chinees besteld: Tjap Yuk ( nasi, babipangang spek en tjaptjoi met kip).
Ik. Want B. had iets anders.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:17 schreef Kanaroe het volgende:
Beterschap! Jullie hebben in ieder geval lekker gegeten
Ik was laat thuis, na een gezellige middag Avifauna met (klein) kinderen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:17 schreef Kanaroe het volgende:
Beterschap! Jullie hebben in ieder geval lekker gegeten
oe! Kan ik ook eens proberen. Ontbijt zelf altijd met de 4 noten variant (met yoghurt, banaan en blauwe bessen. Verveelt niet tot nu toequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:51 schreef christmastsunami het volgende:
Wat is dit lekker zeg![]()
[ afbeelding ]
Boh ik mis de Meatball Marinara van de Subway. Zo stom dat ie hier jaren geleden eruit ging. En waarom? Geen idee maar in Amerika is het nog de best verkochtequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:27 schreef littlemindy het volgende:
Half broodje subway (Italian BMT met honing mosterdsaus)
Salade van aardappelen, courgette, paprika, bulgur
Plak bananenbrood
Broodje kaas met bieslookmayonaise
2 plakken carrot cake
Alleen een kroket? Het VdValk restaurant aan het begin (aan de weg) is goed vertoevenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik was laat thuis, na een gezellige middag Avifauna met (klein) kinderen.
Daar een kroketje gegeten, thuis weer zo'n pittig afbakbroodje uit de oven gegeten
Behoorlijke bak suiker ja, logischquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:51 schreef christmastsunami het volgende:
Wat is dit lekker zeg![]()
[ afbeelding ]
We aten ook snoep, stroopkoeken en andere troep tussendoor. Geen tijd en zin voor een restaurantquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Alleen een kroket? Het VdValk restaurant aan het begin (aan de weg) is goed vertoeven
Top!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:06 schreef Molo het volgende:
Thee en chocolade![]()
Witte bonen in tomatensaus en polarbröd (råg) staan al klaar voor morgenochtend voor het kampeerontbijt @:viv
Puur in het kader van 'ik móet dit een keer proberen nu ik dit gezien heb' hier ook gekocht en gegetenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:41 schreef Viv het volgende:
[..]
Top!
Wij hebben net die chips met smör-smaak gezocht en gevonden, kenden we nog niet.
Echt een dagje parkquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:30 schreef Blues het volgende:
[..]
We aten ook snoep, stroopkoeken en andere troep tussendoor. Geen tijd en zin voor een restaurant
ALtijd duur geweest !!!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteravond
- Baskische kip met saffraan en gerookte pepers
- cecina de león
- gemarineerde manchego
- salade met pimento padron
- gebakken aardappeltjes
- gefrituurde aubergine in een honing-tijm-citroen siroop
Wow lekker bezig jij met al die heerlijke gerechtenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 00:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Fish fragrant eggplant. En morgen weer want kliekje, maak er dan Szechuan ei bij denk ik
Oooooh, goede herinnering om daar weer eens langs te gaan!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Pastrami sandwich van Gulliano. Kost ongeveer een halve nier maar beste broodje van Rotterdam.
Mjammmieeequote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:19 schreef golfer het volgende:
Straks gegrilde tonijnsteaks die ik vanmiddag heb laten baden in een marinade van soja, olijfolie, bruine suiker, knoflookpoeder en wat citroensap. Ik heb er ook een zelfgemaakte teriyakisaus bij gemaakt. Daarbij eten we gebakken aardappelschijfjes en een salade met komkommer,ei,tomaat en een honing-mosterddressing.
die tonijnquote:
Het is dat ik zuinig ben op beide nieren, maar anders had ik het overwogen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Pastrami sandwich van Gulliano. Kost ongeveer een halve nier maar beste broodje van Rotterdam.
Dat is vervelendquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:18 schreef anndb het volgende:
En ik heb nog een halve bak Ben en Jerry's strawberry cheesecake staan die op moet.........
Nooit goed begrepen wat nu het verschil is tussen pannekoeken en flensjes. Helaas, ben de enige die het hier eet, dus eet ze zelden. Mmmm, met spek en stroopquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Had trek in pannenkoeken. * mascara-klodder maakt dan ook gewoon pannenkoeken
[ link | afbeelding ]
https://meer-weten-over-e(...)nkoeken-en-flensjes/quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Nooit goed begrepen wat nu het verschil is tussen pannekoeken en flensjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |