Dank voor de link maar het is geenszins lijkend op... helaas. De rucola ging in laagjes tussen de lasagne en van sojasaus was volgens mij geen sprake. De tussenlaag was iets met kwark/Griekse yoghurt en Parmezaanse vlokken. Kookroom? Hüttenkäse? In ieder geval zo'n soort mix. Pijnboompitten? Ik weet het echt niet meer precies.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:43 schreef No239SquadronRAF het volgende:
https://njam.tv/recepten/lasagne-met-ricotta-en-bospaddenstoelen Deze komt misschien aardig in de buurt als je er wat rucola door doet?
Dat heb ik allemaal al gedaanquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:17 schreef Anosmie het volgende:
Ik kon we het een en ander over de presto maaltijdbox terugvinden die Picnic een tijdje heeft gehad.
https://www.maaltijdbox.com/presto/
Er staat dat in de picnic app nog veel recepten daarvan staan. Misschien een idee om de app te downloaden en daar rond te snuffelen.
Succes!
Van die snippers, zo'n rond bakje. De helft door de mix en de helft erop.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:46 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Klinkt wel interessant ja, hoeveel parmezaanse kaas moet er ongeveer in?
Vond 'm wel lekker hoor, maar houd toch meer van de klassieke versiequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:07 schreef rosita1 het volgende:
Wat FANTASTISCH dat je hem hebt gemaakt. Ik heb de ingrediënten ook besteld, voor deze week met de boodschappen bezorging! Ik zal de mijne ook delen. Jammer dat je het niet zo lekker vond als je vrouw (en ik). Maar het is toch wel een mooi recept, toch. Liefs, dank voor het delen.
De klassieke is ook heerlijk, eens! De reden waarom ik zo naarstig op zoek was naar het recept was vooral omdat het een goede is, als je vegetarische mensen te gast hebt. Het is vrij simpel maar toch echt heerlijk. En om eens af te wisselen. Ik vond de receptuur ook bijzonder, dus moest en wilde het bemachtigenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:13 schreef anndb het volgende:
[..]
Vond 'm wel lekker hoor, maar houd toch meer van de klassieke versie
Heb nog een portie over dus dat komt goedquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:15 schreef rosita1 het volgende:
[..]
De klassieke is ook heerlijk, eens! De reden waarom ik zo naarstig op zoek was naar het recept was vooral omdat het een goede is, als je vegetarische mensen te gast hebt. Het is vrij simpel maar toch echt heerlijk. En om eens af te wisselen. Ik vond de receptuur ook bijzonder, dus moest en wilde het bemachtigendag 2 smaakt het vaak nog beter, trouwens.
Hoe staat het met die versie?quote:
2 ongeveer, of 4 met een zeer rijke salade (met bijvoorbeeld verse feta van de turk, tomaat en bosui) en misschien een mini-pistoletje met roomboter ernaast. Voor echt de grote eter, 2 personen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:51 schreef lojanda het volgende:
Het klinkt heerlijk en ben ook nieuwsgierig geworden. Met hoeveel personen kun je met deze hoeveelheden er van eten?
Ik ga het recept overschrijven en zeker een keer maken
Maar hoe staat het met jouw versie?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:37 schreef rosita1 het volgende:
[..]
2 ongeveer, of 4 met een zeer rijke salade (met bijvoorbeeld verse feta van de turk, tomaat en bosui) en misschien een mini-pistoletje met roomboter ernaast. Voor echt de grote eter, 2 personen.
Oké.. dan kun je er met twee man goed van eten en eventueel het recept voor vier personen de producten verdubbelen. Een salade hoort er ook wel echt bij vind ik.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:37 schreef rosita1 het volgende:
[..]
2 ongeveer, of 4 met een zeer rijke salade (met bijvoorbeeld verse feta van de turk, tomaat en bosui) en misschien een mini-pistoletje met roomboter ernaast. Voor echt de grote eter, 2 personen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |