Oooooh, goede herinnering om daar weer eens langs te gaan!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Pastrami sandwich van Gulliano. Kost ongeveer een halve nier maar beste broodje van Rotterdam.
Mjammmieeequote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:19 schreef golfer het volgende:
Straks gegrilde tonijnsteaks die ik vanmiddag heb laten baden in een marinade van soja, olijfolie, bruine suiker, knoflookpoeder en wat citroensap. Ik heb er ook een zelfgemaakte teriyakisaus bij gemaakt. Daarbij eten we gebakken aardappelschijfjes en een salade met komkommer,ei,tomaat en een honing-mosterddressing.
die tonijnquote:
Het is dat ik zuinig ben op beide nieren, maar anders had ik het overwogen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Pastrami sandwich van Gulliano. Kost ongeveer een halve nier maar beste broodje van Rotterdam.
Dat is vervelendquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:18 schreef anndb het volgende:
En ik heb nog een halve bak Ben en Jerry's strawberry cheesecake staan die op moet.........
Nooit goed begrepen wat nu het verschil is tussen pannekoeken en flensjes. Helaas, ben de enige die het hier eet, dus eet ze zelden. Mmmm, met spek en stroopquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Had trek in pannenkoeken. * mascara-klodder maakt dan ook gewoon pannenkoeken
[ link | afbeelding ]
https://meer-weten-over-e(...)nkoeken-en-flensjes/quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Nooit goed begrepen wat nu het verschil is tussen pannekoeken en flensjes.
Doet ze goedquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Had trek in pannenkoeken. * mascara-klodder maakt dan ook gewoon pannenkoeken
[ link | afbeelding ]
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Glaasje korenwijn. Eigenlijk een zeer ondergewaardeerde drank. Italie heeft prachtige Grappa, Frankrijk Cognacs, Schotland heeft Whiskey, en Nederland heeft Korenwijn. Zouden we meer moeten drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |