Ik noem dat dan troost.quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Een enorme fail hier
Donderdag na kijkoperatie varkenshaas met friet.
Vrijdag spareribs
Zaterdag bruine bonen met ui, Spekjes enzovoort .
Nu raspatat speciaal en kipsate
Worstenbroodjesquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:26 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik ook slecht gegeten, zaterdag friet en snacks gisteren pizza besteld. Maar een kilo aangekomen valt nog mee![]()
Zit in de trein terug vanuit Brabant, daar worstenbroodjes meegenomen, dat vanavond met een soepje erbij
Mocht'ie die fout weer maken, dan kun je er Italiaanse double wokked pork belly van maken, dat doet het vast goed met pasta & groentequote:Op maandag 7 augustus 2023 19:29 schreef Molo het volgende:
Fantástische Nederlandse kersen gegeten vanmiddag als snack.
Nu net pasta met groenten en een speklap. Man had verkeerde pakje vlees gepakt bij de slager en kwam pas thuis achter![]()
Wat een combi
Was reeds gemarineerde speklapquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vandaag kant en klare pizza pomodori van de jumbo.
[..]
Mocht'ie die fout weer maken, dan kun je er Italiaanse double wokked pork belly van maken, dat doet het vast goed met pasta & groente
In een restaurant laatst kreeg ik feta met meloen. Lekkerquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Meloen met Ibericoham vooraf
Varkenshaas medaillons in spekmantel, met gebakken champignons, rösti en een eikenbladsalade met tomaten en tuinkers.
Water? Honing? Galia? Witte? Suiker? Net?quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:35 schreef Blues het volgende:
[..]
In een restaurant laatst kreeg ik feta met meloen. Lekker
Van hun menu:quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Water? Honing? Galia? Witte? Suiker? Net?
Was in een hotel in Stuttgart, daar hadden ze geen restaurant, maar wel "barsnacks" en ja, ook Flammkuchen. De kaart was in het Duits en Engels, vroeg me af wat Engelsen denken als ze "flamecake" lezen....quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:06 schreef golfer het volgende:
Straks een tijgerbroodje warm vlees van kalfsfricandeau.![]()
Daarbij een soort Japanse salade met roerei en een misodressing.
KFC kan ik ook wel waarderen. Ben dol op de Hot Wings. vind de frietjes/patatjes 9/10 niet heel veel aan. Maar de burgers daarentegen wel weer goed te doen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een stroopwafel en vanavond KFC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |