quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:47 schreef golfer het volgende:
Straks: krokante kipschnitzels met daarbij crispy mais.
Fail?quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Een enorme fail hier
Donderdag na kijkoperatie varkenshaas met friet.
Vrijdag spareribs
Zaterdag bruine bonen met ui, Spekjes enzovoort .
Nu raspatat speciaal en kipsate
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:44 schreef anndb het volgende:
Steak met provencaalse saus en steppegras (en op de foto ook nog stoofvlees met steppegras)
[ afbeelding ]
Nu een raketje.
Beterschapquote:Op zondag 6 augustus 2023 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Een enorme fail hier
Donderdag na kijkoperatie varkenshaas met friet.
Vrijdag spareribs
Zaterdag bruine bonen met ui, Spekjes enzovoort .
Nu raspatat speciaal en kipsate
Jaren geleden behoorlijk regelmatig gegetenquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:23 schreef Blues het volgende:
Brunch!
Met thee koffie en water, yoghurt en weer zo'n broodje uit de oven. Zķ lekker zijn die
[ afbeelding ]
Verschilt wel per vestiging. Nog lang niet overal geweest maar tot nu toe vind ik het in Woerden het best. Prachtige locatie, vooral de brownies en ander gebak zien er beter uit en zijn grotere porties.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:53 schreef anndb het volgende:
Ziet er lekker uit! Is wel per vestiging heel erg verschillend zie ik wel (of veel verbeterd laatste jaren).
Omgeving Poppel, Arendonk, Oud-Turnhout, Reusel, Bladel enzo? Deed me daar aan denken Steppegras!quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:44 schreef anndb het volgende:
Steak met provencaalse saus en steppegras (en op de foto ook nog stoofvlees met steppegras)
[ afbeelding ]
Nu een raketje.
Voor 2 personen?quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:55 schreef FutureFairytale het volgende:
2 friet, 1 twister, big king xxl, 2 vega whopper jr's, onbeperkt fris (coca cola en mezzomix genomen), bbqsaus en fritessaus.
[ link | afbeelding ]
Kan beter met toetje beginnen.. Wat een porties hier ook weer zeg. Beker vol ijs en dan nog zoveel koek erbovenop en tussen.
Ben zo gek op de Oreo met ijs. Is echt cookies & cream
[ link | afbeelding ]
Het is daar ook herfst zo te zien aan je eten?quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Rundvleessoep uit de vriezer, met veel vlees, Käseknockel (Oostenrijkse Griesmeel-kaas knoedels) en Royale, stukjes hartige ei-pudding. Daarbij 3 soorten bladerdeeg stengels gemaakt, met amandel, sesamzaad en overjarige kaas
Jazeker, hele dag regen, 14 gradenquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is daar ook herfst zo te zien aan je eten?
quote:Hier taco's vanavond
Yes oud turnhout/oosthoven (frituur miranda)quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:55 schreef foodlover het volgende:
[..]
Omgeving Poppel, Arendonk, Oud-Turnhout, Reusel, Bladel enzo? Deed me daar aan denken Steppegras!
Frituur Miranda klinkt echt net zoals Sauna Dianaquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:54 schreef anndb het volgende:
[..]
Yes oud turnhout/oosthoven (frituur miranda)
Ja en thuis nog 2 mueslirepen en 2 appels als 2e toetjequote:
Ja ja had al zo een vermoeden. Denk met weemoed terug aan de tijd daar in de omgeving (Hooge Mierdequote:Op zondag 6 augustus 2023 19:54 schreef anndb het volgende:
[..]
Yes oud turnhout/oosthoven (frituur miranda)
Ik ook slecht gegeten, zaterdag friet en snacks gisteren pizza besteld. Maar een kilo aangekomen valt nog meequote:Op zondag 6 augustus 2023 21:04 schreef Geerd het volgende:
Was mijn weekendje wel weer...pizza met draadjesvlees, kippenbouten, gehaktballen in jus, pannenkoeken, angushamburgers, kipdijspiesen, liters bier en vast nog wat vergeten,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |