Dat zou best een leuk idee zijn. 👍🏻quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:50 schreef xsaskiax het volgende:
Zullen ze trouwens nog een slaapkamer dichtgooien als er 10 bewoners over zijn of houden ze 2 slaapkamers?
Geen eli maar wel verdienopdracht ook korte verdienquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:51 schreef xsaskiax het volgende:
Is er ooit een alarm geweest in het weekend???
(ja bij de lange opdrachten, doorlopende opdrachten, maar nooit een eliminatie toch?)
Daar hadden ze het van de week ook al over en iemand, geen idee meer wie, vertelde dat hij van "achter" gehoord had dat beiden kamers open blijvenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:50 schreef xsaskiax het volgende:
Zullen ze trouwens nog een slaapkamer dichtgooien als er 10 bewoners over zijn of houden ze 2 slaapkamers?
oke! niet gehoordquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:53 schreef juul. het volgende:
[..]
Daar hadden ze het van de week ook al over en iemand, geen idee meer wie, vertelde dat hij van "achter" gehoord had dat beiden kamers open blijven
Ze zal wel weer iets nodig zijn van Wendy binnenkortquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:58 schreef xsaskiax het volgende:
Nah dat is nou toevallig........ Babette zit ineens weer naast Wendy met klaverjassen.....
en al weken wilde ze het pertinent niet meer..... niets veranderlijker dan Babette
Dat is maar de vraag, ze zitten niet te wachten op een homogene groep die comfortabel bij elkaar slaapt, met 2 slaapkamers 2 groepen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:48 schreef xsaskiax het volgende:
Zullen ze trouwens nog een slaapkamer dichtgooien als er 10 bewoners over zijn?
Haartjes moeten weer gedaan worden de uitgroeiquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:01 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ze zal wel weer iets nodig zijn van Wendy binnenkort
Dat wordt dan één grote warboel!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:12 schreef Varen het volgende:
Hij vergeet het voetje naar beneden te doen☺️
Ook ICE is niet perfectquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:12 schreef Varen het volgende:
Hij vergeet het voetje naar beneden te doen☺️
Ik heb er ook een paar.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:21 schreef xsaskiax het volgende:
ik zit hier met m'n hand voor m'n mond: oh wat erg!! te zeggen......
(en andere woorden maar die zal ik hier niet herhalen)
Ik wou net zeggen, zit die draad eronder wel in? We gaan het zien.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:22 schreef Varen het volgende:
3e poging, maar de draad is niet goed ingeregen😂
Neequote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:24 schreef ChocoFan het volgende:
2 draadjes heeft ie te pakken maar ik weet niet of ze nu goed zitten.
Naait ie dadelijk meters en dan erachter komen dat die onderste niet goed vast zat met de andere draad.quote:
😁quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Naait ie dadelijk meters en dan erachter komen dat die onderste niet goed vast zat met de andere draad.
Ook wel eens gehad.
quote:
hij denkt van wel, maar close up beelden laten zien dat de draad toch echt niet goed ingeregen is en tja dat voetje he......... hij WEET dat het kan bewegen, want met het draad door de naald doen (veel geslobber aan de draad en dan een stukje afknippen) deed hij het wel naar beneden!!quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hij denkt van wel, maar close up beelden laten zien dat de draad toch echt niet goed ingeregen is en tja dat voetje he......... hij WEET dat het kan bewegen, want met het draad door de naald doen (veel geslobber aan de draad en dan een stukje afknippen) deed hij het wel naar beneden!!
Er gaat nu een latje in de zoomquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:29 schreef ChocoFan het volgende:
Hij staat knikkend te kijken, haalt het er weer uit, neemt het mee, zal ie toch niet tevreden zijn?
Oeh misschien wil hij dat er nu wel innaaien.quote:
Ik klooi veel met lapjes op de naaimachine 😁 Hij vergat ook de draad bij de naald door het gleufje te doen. Het was vermakelijk 😄quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Het was iig even vermakelijk voor mij, nu gaat ie met een latje klooien met dat stukje stof.
Oh zal er gelijk ff bij zetten dat ik geen top naaister ben of zo.
Oeh dan is het voor jou helemaal crinchy wat ie allemaal doet net als voor xsaskiaxquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:35 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik klooi veel met lapjes op de naaimachine 😁 Hij vergat ook de draad bij de naald door het gleufje te doen. Het was vermakelijk 😄
Hij doet het nu met schroefjes, meer zijn dingquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh dan is het voor jou helemaal crinchy wat ie allemaal doet net als voor xsaskiax
Regie heeft even gewisseld en Isaac is nu op stream 2 bezig met zijn lapje en een latje.
Het zit iig vast nu en hij gaat het weer passen in zijn kast.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:39 schreef Varen het volgende:
[..]
Hij doet het nu met schroefjes, meer zijn ding
omdat er gewoon iets gebeurt, anders dan tafeltennissen of klaverjassen en of je nu wel of niet met een naaimachine overweg kunt, dit wat zo vermakelijk om te zienquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:41 schreef ChocoFan het volgende:
Waar kijken we naar en waarom doen we er verslag van.
Ja echt he, we moeten iets he, maar Bern die nu bezig is is ook wel boeiend, lukt hem beter dan Marcia van de week, die spiegel schoonmaken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
omdat er gewoon iets gebeurt, anders dan tafeltennissen of klaverjassen en of je nu wel of niet met een naaimachine overweg kunt, dit wat zo vermakelijk om te zien![]()
oke, het is maar goed dat het mijn vent niet is met mijn naaimachine, maar dit terzijde
Misschien weer gesprekken gehad gister, gebeurt vaker op vrijdag dacht ik.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:47 schreef xsaskiax het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat er met die lui aan de hand is........ ze doen ineens allemaal andere dingen dan normaal!!! da's nie goe hoor
De deuren iig.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:49 schreef xsaskiax het volgende:
uhhhhh Bern loopt met een tubbetje gevuld met water naar de badkamer als 'dead man walking'.... doopt er een doekje in en verdwijnt met dat doekje de wc in........
ga me niet vertellen dat hij hiermee de toiletten schoon gaat maken
Of de draadspanning niet goed, gaat het te strak of de garen gaat lussenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Naait ie dadelijk meters en dan erachter komen dat die onderste niet goed vast zat met de andere draad.
Ook wel eens gehad.
Naweeën van gisteren dat kan niet anders, hij bevindt zich in een ander universum!!!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien weer gesprekken gehad gister, gebeurt vaker op vrijdag dacht ik.
Of we zitten in de twighlight zone of hoe je dat ook moet schrijven.
Ja ook, daarom vond ik het geinig, kan veel fout gaan tijdens het naaien en dat begint allemaal al met de draad er goed in doen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of de draadspanning niet goed, gaat het te strak of de garen gaat lussen![]()
![]()
Ze hebben weer een gesprek gehad van de week met k5, zelfde veranderimg als vorige keer met het gesprek met k5 die verandering ineensquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:47 schreef xsaskiax het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat er met die lui aan de hand is........ ze doen ineens allemaal andere dingen dan normaal!!! da's nie goe hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, van vanochtend, vroege vogels in EJVJL .....![]()
[ afbeelding ]
Langer fragment met geluid: Vroege vogels - 22 juli 2023.MutsjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, van vanochtend, vroege vogels in EJVJL .....![]()
[ afbeelding ]
Langer fragment met geluid: Vroege vogels - 22 juli 2023.Ahw schattig, ff kijken en luisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja en hij zat goedkeurend te lachenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zat Mirthe nu een verleidelijk dansje te doen voor Marciano? Wiebelen met die billen
Dat is Mirthe-eigen, zij hijst haar broeken véél te hoog op, zodat regelmatig meer te zien is dan haar lief is.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:33 schreef ChocoFan het volgende:
Regie![]()
Mirthe haar broek zit in haar hol en dat ziet er best raar uit, ik wil een pinpas doorheen halen iig, dus de regie zoemde even naar net erboven. Was inderdaad raar om te zien.
Aan de voorkant heeft ze het toch wel door inmiddels, mag ik hopen, zie het in ieder geval minder en ieder mens zijn tik. Mirthe hijst omhoog, ik sjor shirts naar benedenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is Mirthe-eigen, zij hijst haar broeken véél te hoog op, zodat regelmatig meer te zien is dan haar lief is.
Ze hebben het al diverse keren tegen haar gezegd, maar om een of andere reden schijnt het niet echt door te dringen.
Ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:52 schreef xdiashalizx het volgende:
Het is toch de stoffenschaar waar Bern zijn nagels mee schoonmaakt...
Oeh dat had ik dan weer net gemist. Ik wissel te vaak met het geluid.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:55 schreef pingu66 het volgende:
Bern interesseert het niet en zegt dan leg ik hem wel terug en we ze zullen zien hoe vaak de stoffen schaar nog gebruikt wordt.
Kijken wat hij zegt als de leerlingen met een volleybal waterpolo gaan spelen of een badminton raket gaan tennissen . Bern denk alleen aan wat hij leuk vindt of nodig heeftquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh dat had ik dan weer net gemist. Ik wissel te vaak met het geluid.![]()
En ergens heeft ie ook nog wel een punt maar dat weet je gewoon niet dus gewoon terug leggen Bern.
Dat gaat in beide gevallen niet goed aflopen iig.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:01 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kijken wat hij zegt als de leerlingen met een volleybal waterpolo gaan spelen of een badminton raket gaan tennissen . Bern denk alleen aan wat hij leuk vindt of nodig heeft
Had maar moeten kopen van z'n zakgeld.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:05 schreef ChocoFan het volgende:
Rupie wil iets, oh 18 euro voor contactlenzen.
Was groen, zelfs Erik stond op groen (18 euro is dan ook een heel klein bedrag)quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:06 schreef ChocoFan het volgende:
Ze stemmen, potver ik zit verkeerd iedere keer met streams qua geluid maar ze lopen naar boven dus ik denk dat het groen was en doordat ik tikte zag ik het niet.
18 euro per dag?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was groen, zelfs Erik stond op groen (18 euro is dan ook een heel klein bedrag)
Wie stond er op rood?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had maar moeten kopen van z'n zakgeld.
Klopt maar zo denken rupie en imi en meerdere niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had maar moeten kopen van z'n zakgeld.
Geen idee, ik luister naar Rupie die met een pallet aan het slepen was.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:08 schreef pingu66 het volgende:
Had Bep het nou over het neus en ogen leeg vreten van Erik dat hij dat moet afleren?
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:14 schreef danaqui het volgende:
Tiano zelf eten gemaakt?moet niet gekker worden
Gammaquote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:15 schreef ChocoFan het volgende:
Marcia gaat zelf rijst opwarmen maar wist niet of het nog goed was dus heeft het aan Sas laten ruiken, die keurde het goed.
Ik weet het ook maar ik denk dan dat er meerdre lenzen in zo'n doosje zitten .quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk pd.
Maar 18 voor contactlenzen klinkt wel heel laag.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:18 schreef pingu66 het volgende:
Bep tegen Erik: van alle mensen hier in de loods heb ik met jou qua intelligentie en inhoud van het gesprek de beste gesprekken.( fit zei ze ook ooit tegen Martin,GJ ,Jeffrey, Esther,JanWillem Marciano
Stop dan met luisteren, daarom zijn er 2 streams.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:23 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vind het gewoon misselijkmakend zoals Babette en Erik zich boven de rest van de groep verheven voelen.
Erik maakt Moraima belachelijk, je merkt wat een hekel hij aan haar heeft.
Babette zit een partij te slijmen, daar word je eng van
Ik weet het ook maar ik denk dan dat er meerdre lenzen in zo'n doosje zitten .quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk pd.
Maar 18 voor contactlenzen klinkt wel heel laag.
Erik zelf mag je niet belachelijk maken door zijn beperking maar hij vindt altijd van alles van iederen ( dom lui bozig)quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:23 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vind het gewoon misselijkmakend zoals Babette en Erik zich boven de rest van de groep verheven voelen.
Erik maakt Moraima belachelijk, je merkt wat een hekel hij aan haar heeft.
Babette zit een partij te slijmen, daar word je eng van
Dat is het rare, het verbaast me vaak zo wat er uit die waffels komt..... dat je denkt: is dit serieus???quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Stop dan met luisteren, daarom zijn er 2 streams.
Verder diepe buiging dat je het volhoud.Dat luisteren naar die 2.
Eens met wat je tikt. Daarom wil ik vooral haar reactie zien op haar eigen onzin van het afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is het rare, het verbaast me vaak zo wat er uit die waffels komt..... dat je denkt: is dit serieus???
Babette gooit met termen waarvan ze volgens mij in de verste verte niet weet wat ze eigenlijk inhouden
Dat heb ik precies hetzelfde! Het irriteert me mateloos, maar het fascineert me ook heel erg.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is het rare, het verbaast me vaak zo wat er uit die waffels komt..... dat je denkt: is dit serieus???
Babette gooit met termen waarvan ze volgens mij in de verste verte niet weet wat ze eigenlijk inhouden
Vast trainen/oefenen voor het nieuwe programmaquote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:34 schreef ChocoFan het volgende:
Hebben ze een nieuwe op de regie die met alle knopjes aan het spelen is en testen met in en uitzoomen en volgen van mensen.Valt wel heel erg op vandaag.
Ik vind het allemaal erg vaag iig.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is inmiddels wel duidelijk dat Marciano wegkomt met zijn gedrag naar Babet, wat wel opvalt is dat ik ze nog amper samen gezien heb vandaag.
de wijsheden die ze er uitbraken, niet te gelovenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:51 schreef Yver73 het volgende:
Babette vindt de voedselbanken schitterend.
Beide denken dat mensen met een auto, grote tv, de mogelijkheid om te roken toegang hebben tot de voedselbank. Ze hebben echt geen idee. Alsof je daar gewoon binnen kunt lopen en eten krijgen als je daar zin in hebt.
Dat zegt Bep ook altijd : fascinerendquote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:34 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Dat heb ik precies hetzelfde! Het irriteert me mateloos, maar het fascineert me ook heel erg.
In wat voor belevingswereld leef je als je jezelf zo verheven voelt boven ‘de rest’.
😬quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:01 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat zegt Bep ook altijd : fascinerend
Smak smak smakquote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:22 schreef Dotteke het volgende:
Sport streams en keuken streams Ima staat al een tijdje te eten net een pannenkop nu een geroosterde boterham Rupert eet ook iets
Rupert liet even een boertjequote:
Ja het is niet echt iets he vandaagquote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo'n beetje het hoogtepunt van vandaag.
Ja, net met sporten zag ik hem,quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:44 schreef woxxel het volgende:
Is Marciano nog in beeld geweest vandaag?
Tijd voor een gele kaart voor het overtreden van de regelsquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:24 schreef xsaskiax het volgende:
Moraima zat eerder weer de hele tijd Papiaments te praten met Rupert en Isaac.
Ze werd weer een paar keer omgeroepen, ook om haar zender te checken.
Werd ze me toch verontwaardigd, tegen kwaad aan, en maar doorlullen in het Papiaments.
Haar hele houding straalt uit dat ze er lak aan heeft, dat ze zich nergens meer iets van aantrekt.
Ze ging heel overdreven met de microfoon in haar handen zitten en begon weer tegen de 'camarita' te praten, heel verongelijkt, of ze echt niet wist wat er aan de hand zou kunnen zijn.
Sorry die leuke en lieve Moraima van een paar maanden geleden is WEG, wat een vervelend mens is de echte Moraima zeg.
(edit: ze is chagrijnig en de enige keren dat je haar nog heel hard en overdreven hoort lachen is wanneer ze met Rupert e.d. Papiaments aan het praten is, dus wij er niets van verstaan)
dan had morrie er al lang uitgelegen , ze krijgt veel te veel capsonesquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tijd voor een gele kaart voor het overtreden van de regels
denk dat morrie expres verliest ze wil graag naar huisquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:00 schreef pingu66 het volgende:
Tiano stoer praten met Morri en weer over Wendy dat wendy op Morri gaat stemmen,je weet toch. Swa niemand stuurt Tiano weg.
En Morri gaat de proef winnen om Erik of nog 3 anderen eruit te sturen ( wendy en ? en)
Echt, die wil geld, geld, geld, en geldquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk dat morrie expres verliest ze wil graag naar huis
Zitten daar al uren.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:08 schreef Dotteke het volgende:
Zit Babette nu weer, of nog met Erik aan het praten?
Wat mankeert Babette, zo maar niet bij Marcianoquote:
en er niets voor doenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt, die wil geld, geld, geld, en geld
Erik paaien natuurlijk, hij zou zomaar op haar kunnen stemmen omdat zij op hem heeft gestemd.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat mankeert Babette, zo maar niet bij Marciano
Ik hoor het, ben benieuwd of ze het snel doorbrieft aan Moraima zoquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:13 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Erik paaien natuurlijk, hij zou zomaar op haar kunnen stemmen omdat zij op hem heeft gestemd.
En dat hele gierig-verhaal tussen Erik en Moraima wordt ook weer opgerakeld. Babette lult met Erik mee. Ze was toch dikke vriendinnen met Moraima?
Ja, ik snap ook niet dat Erik niet ziet dat Babette straks weer urenlang met Moraima lult en het dan waarschijnlijk over hem gaat.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor het, ben benieuwd of ze het snel doorbrieft aan Moraima zo
Hij zei en paar uur geleden nog als ze me proberen te naaien dat zie ik meteen dan ben ik weg ( hij zei niet naaien maar een ander woord,naar ben dat vergeten)quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:15 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet dat Erik niet ziet dat Babette straks weer urenlang met Moraima lult en het dan waarschijnlijk over hem gaat.
Ze komt niet op de stip maar Morri en Sas of Wen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:17 schreef woxxel het volgende:
Binnenkort weer eliminatie, babette is hard aan het voorwerk om niet op de stip te komen of weggestuurd te worden
Ja, Erik ziet zichzelf als man van de wereld die het allemaal wel doorheeft. En Bep voert hem daarin.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij zei en paar uur geleden nog als ze me proberen te naaien dat zie ik meteen dan ben ik weg ( hij zei niet naaien maar een ander woord,naar ben dat vergeten)
Had Erik wijzer in geschatquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:15 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet dat Erik niet ziet dat Babette straks weer urenlang met Moraima lult en het dan waarschijnlijk over hem gaat.
Ja hij deed het toch maarquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:17 schreef pingu66 het volgende:
Haha Erik heeft door een pak speculaasjes te DELEN met de groep toen er geen eten was de cultuur in de groep proberen te veranderen
Ze zegt net dat het lekker was?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:49 schreef Chanel5 het volgende:
Oooo vind Moira het weer niet te eten??? die kop waarmee ze opstaat met het bord in har handen
opr... dan
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:38 schreef Yver73 het volgende:
Datgene wat Zoe Babette geflikt heeft (ik denk vertellen aan Erik dat zij op hem gestemd heeft?) daarvoor werd je vroeger aan de guillotine gehangen zegt Babette tegen Erik 🤣
Ik denk dat Babette nog even op moet zoeken wat een guillotine eigenlijk is…
Ik ben het ook al een tijdje zat dat gekonkel van die slangquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:27 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met de stem van Babbel en van wat ze beweert, dus ik laat die stream voor wat het is. Dat zegt wel wat want ik ben best wel nieuwsgierig.
en over haar niveau....nou daar is ze met haar uitspraken al vaak genoeg vanaf gelazerdquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:55 schreef humpty het volgende:
[..]
Ik ben het ook al een tijdje zat dat gekonkel van die slang
Ja precies en ik geloof never nooit niet dat zij psychologe gaat wordenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en over haar niveau....nou daar is ze met haar uitspraken al vaak genoeg vanaf gelazerd
Ja, 800.000 in het vooruitzicht, en ze is (zo komt het op mij over) behoorlijk in paniek stand, bijna dagelijks.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:58 schreef xsaskiax het volgende:
Nah dat is nou toevallig........ Babette zit ineens weer naast Wendy met klaverjassen.....
en al weken wilde ze het pertinent niet meer..... niets veranderlijker dan Babette
Of omdat Marciano geëlimineerd gaat worden?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:21 schreef woxxel het volgende:
Of ze probeert vast aansluiting te vinden. Omdat ze minder met Marciano zal zijn door k5?
Een toneelhaak voor Marciano?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:28 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Of omdat Marciano geëlimineerd gaat worden?
Dat geloof ik niet zo eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:28 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Of omdat Marciano geëlimineerd gaat worden?
Wat schiet je daar mee opquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet zo eerlijk gezegd
Ze gaan hier helemaal niets mee doen, anders was dat al gebeurd neem ik aan.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:33 schreef engine het volgende:
[..]
Wat schiet je daar mee opstaat het programma nog altijd voor lul dat ze geen actie ondernemen hebben.
Ja dat lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaan hier helemaal niets mee doen, anders was dat al gebeurd neem ik aan.
Inderdaad, wij maken er een veel bigger deal van dan zij.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik al eerder schreef, dat ze hem wel daarover hebben aangesproken dat hij het niet meer moet doen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik maak mij er niet zo druk over hoor.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, wij maken er een veel bigger deal van dan zij.
Dat denk ik ook. Ik las dat hij achter moest komen en later zei dat het voor zijn kastje wasquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat ik al eerder schreef, dat ze hem wel daarover hebben aangesproken dat hij het niet meer moet doen.
Zolang je users niet met G gaat aanspraken valt het nog meequote:
Oke E.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:40 schreef engine het volgende:
[..]
Zolang je users niet met G gaat aanspraken valt het nog mee
quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:43 schreef Yver73 het volgende:
Wat we allebei goed kunnen is empathisch luisteren zegt Erik tegen Babette.
Erik is ook heel erg gegroeid volgens Babette
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:49 schreef engine het volgende:
Zaterdag 29 juli: Middeleeuws feest
Is dat het feest wat ze gekozen hebben van de 500 euro prijs?
Leukquote:
Met allemaal leuke spelletjes en verkleden en waarschijnlijk eten met de handjes. Je wordt niet thuis gebrachtquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:49 schreef engine het volgende:
Zaterdag 29 juli: Middeleeuws feest
Is dat het feest wat ze gekozen hebben van de 500 euro prijs?
Maar er komt nog een spetterende finale, dus komen we daar gemakkelijk over heen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:56 schreef engine het volgende:
Spannend of we de 2000 COSsen gaan halen, dat wel. Meer dan een topic per dag zal niet meevallen met deze streams
TOP SHOWquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Met allemaal leuke spelletjes en verkleden en waarschijnlijk eten met de handjes. Je wordt niet thuis gebracht
Vermicelli met gebakken uien en prei?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:39 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh... een mooie berg saus![]()
[ afbeelding ]
Ja beter gaan ze een film kijkenquote:
Leuk toch! Beter dan kaarten, sporen en neuspeuterenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Met allemaal leuke spelletjes en verkleden en waarschijnlijk eten met de handjes. Je wordt niet thuis gebracht
Even haar master weer tevreden makenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:59 schreef Yver73 het volgende:
Babette geeft vanavond haar kado aan Marciano!
Ze wil er geen evenement van maken (haar woorden), omdat dan iedereen weer een mening heeft (net als met de autosleutel die ze kreeg van Marciano).
Ze gaan vanavond samen boven fietsen en daarvoor of daarna geeft ze het.
Deze week was wel ultiem saai door het vertrek van Zoë. Ik hoop dat er toch nog wel iets meer leven in komt komende week.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar er komt nog een spetterende finale, dus komen we daar gemakkelijk over heen.
Net als Eunice ..aandacht.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:02 schreef Chanel5 het volgende:
Raar dat Marcia nu pas gaat eten, heb hem ook een hele tijd niet gezien.
En ik denk dat met het vertrek van elke bewoner het steeds saaier wordt, dus een finale met deze groep mensen heeft mijn voorkeur.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:00 schreef engine het volgende:
[..]
Deze week was wel ultiem saai door het vertrek van Zoë. Ik hoop dat er toch nog wel iets meer leven in komt komende week.
Oh ja dat wel maar ik bedoelde eigenlijk dat iedereen zich weer even veilig voelde doordat Zoë opstapte. Geen eliminatieopdracht....en ook geen vrijstellingsopdracht. Het heeft gewoon de week helemaal lam gelegd. Maar sowieso is minder mensen ook saaier ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik denk dat met het vertrek van elke bewoner het steeds saaier wordt, dus een finale met deze groep mensen heeft mijn voorkeur.
Ow zo, ja denk dat door het vertrek een eventuele eliminatie heel goed kan zijn gecanceld, waardoor de bewoners hun luie positie weer innamen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:06 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ja dat wel maar ik bedoelde eigenlijk dat iedereen zich weer even veilig voelde doordat Zoë opstapte. Geen eliminatieopdracht....en ook geen vrijstellingsopdracht. Het heeft gewoon de week helemaal lam gelegd. Maar sowieso is minder mensen ook saaier ja.
En hoeveel paar schoenen stonden daar wel niet onder het bed van G..?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:08 schreef engine het volgende:
Babette heeft ook weer een nieuw sportpakje zo te zien.
Beide geen Tootsquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Nope.. nog lang niet..![]()
[ afbeelding ]
Nee dan is het gewoon heel saai want Bern steekt altijd heel veel moeite in zijn evenementenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:13 schreef pingu66 het volgende:
Wat als Bern geëlimineerd wordt dan gast heel dat feest niet door
Heeft Eunice misschien meegenomen< die schijnt nogal wat meegejat te hebben.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:22 schreef Rhosyn het volgende:
Bern is zijn vioolboek kwijt. Dus kan geen viool meer spelen
Ik denk dat iemand die niet van vioolmuziek houdt die heeft verstopt?
Ik denk dat Eunice het meegenomen heeftquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:22 schreef Rhosyn het volgende:
Kan mij er iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:22 schreef Rhosyn het volgende:
eunice heeft die meegenomen is al over gemaildquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij er iets bij voorstellen![]()
Maar lullig voor hem dat hij het niet vinden kan
O oke, hopelijk is die snel weer terugquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
eunice heeft die meegenomen is al over gemaild
Oh? Dat is raar want Bern en Sasha weten dat niet. Sasha vroeg aan Bern of hij overal had gezocht. Bern zei dat anderen hadden gezocht. Maar hij zal zelf ook nog eens goed rondkijken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
eunice heeft die meegenomen is al over gemaild
Ja heel egoïstisch mens. Kun je nog zoveel mediteren en zweven maar het is gewoon een lelijke eigenschap.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze heeft wel haar ware aard laten zien
Dat zou ze terug sturen vertelde Immi laatstquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heeft Eunice misschien meegenomen< die schijnt nogal wat meegejat te hebben.
Vreemd want volgens mij zei Bern het van de week zelf .... of Imadiddin dat er gemaild was naar Eunice, ze had het vioolboek, meditatieboeken van Jasper en nog 1 of 2 boeken meegenomen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh? Dat is raar want Bern en Sasha weten dat niet. Sasha vroeg aan Bern of hij overal had gezocht. Bern zei dat anderen hadden gezocht. Maar hij zal zelf ook nog eens goed rondkijken.
En toen gingen ze pingpongen.
Keesen (ik zal het wel verkeerd schrijven) dat hebben ze een tijdlang heel veel gespeeldquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:54 schreef Rhosyn het volgende:
Moirama en Rupert spelen een spel dat lijkt op mens erger je niet met pionnen en een bord maar dan met kaarten erbij.
Ik hoorde Bern zeggen dat hij geen viool kan spelen omdat zijn boek kwijt is. En dat hij nog een keer gaat zoeken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vreemd want volgens mij zei Bern het van de week zelf .... of Imadiddin dat er gemaild was naar Eunice, ze had het vioolboek, meditatieboeken van Jasper en nog 1 of 2 boeken meegenomen.
een aantal dagen geleden heb ik het hier gelijk doorgegeven toen het gezegd werd, sorry ik weet niet meer wanneerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoorde Bern zeggen dat hij geen viool kan spelen omdat zijn boek kwijt is. En dat hij nog een keer gaat zoeken.
Dus ergens gaat er hier iets mis of wij worden in het ootje genomen.
Keezenspelquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:54 schreef Rhosyn het volgende:
Moirama en Rupert spelen een spel dat lijkt op mens erger je niet met pionnen en een bord maar dan met kaarten erbij.
Jasper wil in de finale staan met mensen die hij echt mag of zo? Beetje vreemde keuze. Als er 800.000 op het spel staat kies je toch liever voor iemand als Babette die 9 van de 10 verdienopdrachten zeer slecht heeft gepresteerd en toch niet een Isaac?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:01 schreef Rhosyn het volgende:
Volgende week is bekend wie in de finale zit zegt Wendy.
Wendy vraagt aan Jasper wie hij denkt wie er weg zijn dan.
En dan veranderd de vraag met wie hij de finale wil spelen.
5 namen moet hij noemen.
1. Jasper zelf natuurlijk
2. Sasha
3. Bern.
4. Wendy
5. Isaac
Wendy denkt het ook al zou Babette plaats kunnen maken voor Bern.
Jasper wil Babette niet in de finale.
Of Rupi heeft hem verstopt. En speelt Immi het spelletje meequote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoorde Bern zeggen dat hij geen viool kan spelen omdat zijn boek kwijt is. En dat hij nog een keer gaat zoeken.
Dus ergens gaat er hier iets mis of wij worden in het ootje genomen.
Hoe kom je erbij dat Rupert dat boek verstopt zou hebben? Of is dit gewoon wat roepen?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Of Rupi heeft hem verstopt. En speelt Immi het spelletje mee
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:16 schreef Ash het volgende:
Maar is nu het hele overhandigen van het cadeautje voor Marciano nu niet op stream geweest, ik hoor Bern net zeggen oh glazen geweer, dat het hele glazen gebeuren populair is.
ja ik denk het ook danquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik compleet gemist. Dat zou wel bijzonder zijn als ze dat van de stream gehouden hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |