Volgens mij niet. Ik heb zelfde budget als voor Italië.quote:Op maandag 4 september 2023 20:09 schreef nils7 het volgende:
Van 106 geklommen naar 59 :-)
Met Sainz, Albon, McLaren en Ferrari
Alleen is het budget al goed?
Ik heb 3x Ferrari (en Hulk), ik leef op het randje.quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik wist niet meer wat ik gedaan had, maar schijnbaar ben ik vanmorgen slaapdronken naar Leclerc geswitcht. Dat kan niet anders dan een grote flop worden.
Ja doeiquote:Op zaterdag 16 september 2023 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb 3x Ferrari (en Hulk), ik leef op het randje.
Hoop dat ze snel genoeg zijn dat strategie niet meer boeit
Is er een probleem?quote:
Had toch dit moeten doen. Maar dit met nog een McLaren ging voor mij net niet meen ikquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:30 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Kwali levert zeker niks op
Ik had dit ook niet als uiteindelijke uitslag verwachtquote:Op zondag 17 september 2023 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had toch dit moeten doen. Maar dit met nog een McLaren ging voor mij net niet meen ik
Ik had ook verwacht relatief meer voorsprong te pakken, maar McLaren deed het te goed. Zolang je geen AM, Red Bull, Williams of andere gekkigheden had maar 'gewoon' Ferrari/McLaren of evt Haas scoor je prima. En ook Red Bull scoort niet echt kut, maar is vooral te duur geweest deze ronde. Ik ben blij dat ik gewisseld heb, zeg maar. Al moet ik volgende race weer wisselen.quote:Op zondag 17 september 2023 16:16 schreef PS. het volgende:
Ik win hier ook gewoon nauwelijks wat meeVanaf 300 naar 260 ofzo
moet je wel net als ik een crashende Sargeant voor lief nemen....quote:Op zaterdag 23 september 2023 11:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet niet wat ik bezielde toen ik vorige week naar AM ging, maar Jezus zelfs dan is Stroll echt afschuwelijk
Weet wel dat dat na dit weekend meteen richting de prullenbak gaat. Neem Williams wel.
Williams is oprecht een beter onderdeel om te hebben dan AM momenteel.quote:Op zaterdag 23 september 2023 11:36 schreef Sally het volgende:
[..]
moet je wel net als ik een crashende Sargeant voor lief nemen....🙈
Dat wist ik races geleden alquote:Op zaterdag 23 september 2023 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Williams is oprecht een beter onderdeel om te hebben dan AM momenteel.
2x Williams durfde ik nog niet aanquote:Op zaterdag 23 september 2023 11:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat wist ik races geleden al
(Nee, eigenlijk ook meer net als PS weer terug daarheen, omdat ik toen Max kon aanschaffen)
Dit inderdaad. Verder prima race met 3x McLaren.quote:
Dan had je gezien de uitslag op zich niet heel slecht gescoord, maar helaas is Perez wel uitgevallenquote:Op zaterdag 23 september 2023 12:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Semi-gegokt met Perez en Lando als drivers, maar zie net dat ik ook een RB motor of Chassis had kunnen doen met 3x Mclaren
quote:Op zondag 24 september 2023 17:33 schreef PS. het volgende:
Bijna 50 plaatsen gezakt terwijl ik Max en Norris had
Kansloos om nog mee te doen
Wel als je 2x Williams hebt.quote:Op zondag 24 september 2023 17:42 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Hoe dat dan...?
Deden anderen het zóveel beter...?!
Hmja.quote:
Handig tochquote:Op maandag 2 oktober 2023 15:40 schreef bedachtzaam het volgende:
De manager sluit om 19:59 maar de kwalificatie begint om 19:00.
Shhhhquote:Op maandag 2 oktober 2023 15:40 schreef bedachtzaam het volgende:
De manager sluit om 19:59 maar de kwalificatie begint om 19:00.
Ik was iig RUIM op tijdquote:
Ik vond dit een goede optie, maar gekozen voor McLaren chassis en motor ipv Williams.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 06:22 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb Max er maar eens ingezet, helaas wel met Williams motor en chassis maar wellicht komt daar vrij snel verandering. Piastri als 2e rijder. Aan de rijders zal het dus niet liggen
Daar had ik na Max geen geld meer voor. Wellicht nu wel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond dit een goede optie, maar gekozen voor McLaren chassis en motor ipv Williams.
Ziet er voorlopig goed uit.
Eh, alleen met Perez pech?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:30 schreef Nattekat het volgende:
Perez, Norris, McLaren, McLaren
Ik jinx echt elk team dat ik kies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Met Perez in je team vraag je er ook wel omquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:30 schreef Nattekat het volgende:
Perez, Norris, McLaren, McLaren
Ik jinx echt elk team dat ik kies.
Nog omgegooid voor Sainzquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:09 schreef nils7 het volgende:
Lando, Oscar, McLaren motor en RBR chassis...
Iets te veel McLaren onderdelen vind ik maar het circuit is a la Spa/Suzuka qua lay-out dus wellicht gaan ze goed.
Althans alternatief is Fernando voor Lando voor mij, dan is de kans groter op punten voor Lando
Nee, want dat betekent dat je mij voorbij bent gegaan.quote:Op maandag 9 oktober 2023 12:08 schreef Questular het volgende:
Van positie 522 na race 4 naar positie 104. Win ik nu een sticker?
Ga meteen alles Haas pakken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, want dat betekent dat je mij voorbij bent gegaan.
Hij is net weer open iigquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:58 schreef potjecreme het volgende:
Wat is er met de manager aan de hand?
Was uitgedroogd na de race van gisteren.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:58 schreef potjecreme het volgende:
Wat is er met de manager aan de hand?
quote:Op maandag 9 oktober 2023 00:09 schreef Sally het volgende:
Whoop whoop!
Zowel in de Sprintrace als in de race goede zaken gedaan![]()
![]()
2x FL (of geldt dat niet in de sprintrace @:pino112 ? - kan het wel op die manier lezen, overigens) want:
MAX 2e / 1e
PIA 1e / 2e
McLaren Motor 1+3e / 2+3e
Williams chassis 7e+out / 13e+out@Pino112 - Telt er 2x een Snelste Ronde in een raceweekend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Neen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:10 schreef Sally het volgende:
[..]
@:Pino112 - Telt er 2x een Snelste Ronde in een raceweekend?
Nuquote:Op maandag 16 oktober 2023 00:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Wanneer wordt Ricciardo weer beschikbaar gemaakt in de manager?
Uiteindelijk niet gewisseldquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:17 schreef Sally het volgende:
Hm.
Lastige, als ik kijk naar de 1e vrije training ....
Zal ik de McLaren motor inwisselen? Naar Alpine?
Of Piastri upgraden naar wat 'duurders' (mits ik de motor omlaag gooi).
Deze FP1 laat volgens mij lang niet alle potentieel van álle teams zien. Aston Martin onderaan, en McLaren niet veel hoger staat
Mn Williams chassis upgraden heeft ook niet veel nut, Haas of AlfaTauri.
Het is niet meer 'als'quote:Op maandag 23 oktober 2023 01:21 schreef Nattekat het volgende:
Als Leclerc en Hamilton eruit worden gekegeld, is die gok voor Perez zo slecht nog niet geweest
Hier ook nog Max & Piastri...quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Had geen geld voor Max+Norris dus moest Max+Piastri, kost me bijna 150 punten en 11 plaatsen
Blijft een minpunt van dat spelletje, als je voor ligt heb je meer geld en blijf je voor.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Had geen geld voor Max+Norris dus moest Max+Piastri, kost me bijna 150 punten en 11 plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |