Handig tochquote:Op maandag 2 oktober 2023 15:40 schreef bedachtzaam het volgende:
De manager sluit om 19:59 maar de kwalificatie begint om 19:00.
Shhhhquote:Op maandag 2 oktober 2023 15:40 schreef bedachtzaam het volgende:
De manager sluit om 19:59 maar de kwalificatie begint om 19:00.
Ik was iig RUIM op tijdquote:
Ik vond dit een goede optie, maar gekozen voor McLaren chassis en motor ipv Williams.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 06:22 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb Max er maar eens ingezet, helaas wel met Williams motor en chassis maar wellicht komt daar vrij snel verandering. Piastri als 2e rijder. Aan de rijders zal het dus niet liggen
Daar had ik na Max geen geld meer voor. Wellicht nu wel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond dit een goede optie, maar gekozen voor McLaren chassis en motor ipv Williams.
Ziet er voorlopig goed uit.
Eh, alleen met Perez pech?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:30 schreef Nattekat het volgende:
Perez, Norris, McLaren, McLaren
Ik jinx echt elk team dat ik kies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Met Perez in je team vraag je er ook wel omquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:30 schreef Nattekat het volgende:
Perez, Norris, McLaren, McLaren
Ik jinx echt elk team dat ik kies.
Nog omgegooid voor Sainzquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:09 schreef nils7 het volgende:
Lando, Oscar, McLaren motor en RBR chassis...
Iets te veel McLaren onderdelen vind ik maar het circuit is a la Spa/Suzuka qua lay-out dus wellicht gaan ze goed.
Althans alternatief is Fernando voor Lando voor mij, dan is de kans groter op punten voor Lando
Nee, want dat betekent dat je mij voorbij bent gegaan.quote:Op maandag 9 oktober 2023 12:08 schreef Questular het volgende:
Van positie 522 na race 4 naar positie 104. Win ik nu een sticker?
Ga meteen alles Haas pakken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, want dat betekent dat je mij voorbij bent gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |