abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209983434
Girkin zal wel een gezellig oud-Russisch showprocesje krijgen en wat jaren mogen gaan brommen in een eveneens zeer gezellige en gemoedelijke strafkolonie.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_209983460
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 16:19 schreef xpompompomx het volgende:
Girkin zal wel een gezellig oud-Russisch showprocesje krijgen en wat jaren mogen gaan brommen in een eveneens zeer gezellige en gemoedelijke strafkolonie.
Hopelijk vallen er vele malen blokjes zeep op de grond en slaan een hoop achterlijk zwaar geschapen Vlads hun slag.
pi_209983469
twitter

We hebben beeld.
  vrijdag 21 juli 2023 @ 16:26:55 #5
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_209983527
quote:
Putin claims, without evidence, that Poland plans to 'directly intervene' in Ukraine

Russian president Vladimir Putin has claimed at a meeting with members of the Russian security council that Poland plans to occupy part of Ukraine.

He said, in comments reported by BBC Russia:

As for the Polish leaders, they probably expect to form some kind of coalition under the NATO umbrella and directly intervene in the conflict in Ukraine, in order to then tear off a fatter piece for themselves, to regain, as they believe, their historical territories - today’s western Ukraine.

The western territories of present-day Poland are a gift from Stalin to the Poles, have our friends in Warsaw forgotten about this? We will remind you.

Putin reportedly did not specifically corroborate his statement in regards to the allegation of Polish intentions, according to the BBC. He previously invoked the idea of territorial “gifts” from Soviet authorities to justify Russia’s annexation of Crimea.

Last week, Russian foreign ministry spokesperson Maria Zakharova claimed in an interview with Al-Jazeera:

There is now an obvious desire of Poland to invade the western part of Ukraine. This is why Ukraine is not invited to NATO.

Reuters also reported that Putin said the west was stoking the “flames of war” by supporting Ukraine in its conflict with Russia, and that Western weapons supplied to Ukraine “burn well” on the battlefield.

https://www.theguardian.c(...)5a198f08ff360bcb1ef9

Mooi bedacht weer. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 21 juli 2023 @ 16:27:45 #6
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_209983548
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 16:23 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

We hebben beeld.
Shoot the bastard. w/
pi_209983557
quote:
Sinds wanneer is een cadeau bruikleen?
pi_209983607
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 16:23 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

We hebben beeld.
Da's lekker snel. Het Kremlin zal wel niet zwak over willen komen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_209983633
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 16:28 schreef Adames het volgende:

[..]
Sinds wanneer is een cadeau bruikleen?
Volgens Rusland is het gehele oude Sovjet Unie/Russisch rijk gebied in bruikleen.
  vrijdag 21 juli 2023 @ 16:37:22 #10
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_209983714
Putin wil iets blijven zeggen......

Ik gooi RT er maar even in:
quote:
Putin warns of Poland’s intentions in Ukraine and Belarus

Warsaw is looking to take control over western parts of Ukraine, the Russian president claims

Polish leaders are planning to form a NATO-backed coalition to intervene in the Ukraine conflict and take over parts of western Ukraine as well as, possibly, Belarus, Russian President Vladimir Putin claimed on Friday.

Speaking at a meeting with permanent members of Russia’s Security Council, Putin said the government in Kiev is willing to go to any lengths to stay in power, including selling out its own people and handing over Ukrainian territories to “foreign owners.”
.....
"We will respond to this with all the means at our disposal," Putin stated.
Blijft vermakelijk doorzichtig hoe Putin verdeelheid poogt te zaaien/oogsten en Rusland kennelijk niet eerder soverein Oekrane zou zijn binnengevallen om die onder Russisch gezag te plaatsen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_209983850
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209983871
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 21 juli 2023 @ 17:00:19 #13
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_209984031
twitter
pi_209984082
"The western territories of present-day Poland are a gift from Stalin to the Poles, have our friends in Warsaw forgotten about this? We will remind you."

Poetin is toch echt niet meer dan een straatjochie die zijn steetcredits probeert behouden....

echt wat een niveau van redeneren.
  vrijdag 21 juli 2023 @ 17:09:57 #15
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209984202
Wanneer gaan ze Solovyev arresteren? :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_209984288
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 15:57 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Girkin is geen useful idiot hoor.
Jawel. Je moet hem niet groter maken dan hij is. Hij is voor ons vooral belangrijk vanwege MH17 maar voor Rusland is dat niet zo. Er komt wel weer een nieuwe Girkin die wat kritiek heeft. Tot Poetin die ook weer zat is (of out of controle is) en dan word die ook weer opgeruimd. Is gewoon de oude Sovjet-Stalin doctrine.
pi_209984342
twitter
twitter

[ Bericht 27% gewijzigd door Slayage op 21-07-2023 17:33:46 ]
-Rabia Al-Basri
pi_209984556
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 16:19 schreef xpompompomx het volgende:
Je bedoeld die veroordeeld oorlogsmisdadiger? Tja.
zie email 27 oktober
  vrijdag 21 juli 2023 @ 17:43:58 #19
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209984594
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_209984678
quote:
Westerse bedrijven vrezen voor hun toekomst in Rusland nu het Kremlin de activa van Danone en Carlsberg heeft geconfisqueerd. Poetins vrienden hebben ze direct toegeschoven gekregen. Alle grote westerse bedrijven die nog in Rusland actief zijn, zoals Unilever, Coca-Cola, Pepsico en Nestl kunnen volgens de Russische econoom Igor Lipsits nu aan de beurt komen.

Afgelopen zondag tekende president Vladimir Poetin een decreet dat de Russische staat controle gaf over de Russische dochterondernemingen van de Franse yoghurtmaker Danone en de Deense bierbrouwer Carlsberg. In dat decreet werden buitenlandse belangen in de Russische activiteiten van Danone en Carlsbergs dochterbrouwer Baltika onder het ‘tijdelijke beheer’ van het Russische federale vastgoedagentschap geplaatst.

Inmiddels zijn Baltika en Danone alweer in handen van Kremlinaanhangers. Bij Carlsberg (wiens dochteronderneming het Russische bier Baltika brouwt) is Tajmoeraz Bollojev aangesteld als directeur. Hij leidde het bedrijf al eerder en is een nauwe zakenpartner van Poetins vrienden Michal en Joeri Kovaltsjoek. Joeri heet de ‘portemonnee van Poetin’ te zijn. Met andere woorden: van een eerlijke aanbesteding is geen sprake geweest.

‘Andere ondernemingen zullen volgen’
Econoom Igor Lipsits van de Hogeschool voor de economie in Moskou hekelt de gang van zaken waarbij de elite ’s lands rijkdommen herverdeelt. ,,Vergeet niet dat Rusland geen modern land is, maar een feodale staat met een heersende elite en horigen’’, zegt hij. Alle grote westerse bedrijven die nog in Rusland actief zijn, zoals Unilever, Coca-Cola, Pepsico en Nestl moeten volgens Lipsits vrezen dat ze de volgende zijn. ,,Natuurlijk is dit een trend. Andere ondernemingen zullen volgen.’’
https://www.ad.nl/buitenl(...)or-kremlin~a60fcf99/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_209984703
Hopelijk raken Heineken en Unilever alles kwijt. Kutbedrijven.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_209984712
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 17:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Na de bijna coup van Wagner is Putin loyaliteit aan het kopen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_209984844
quote:

[..]

Fuck 'em ^p^
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 21 juli 2023 @ 18:11:32 #24
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_209984946
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 17:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nestl is neutraal, dus die hebben geen last van deze ongein.
pi_209985223
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 17:17 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Jawel. Je moet hem niet groter maken dan hij is. Hij is voor ons vooral belangrijk vanwege MH17 maar voor Rusland is dat niet zo. Er komt wel weer een nieuwe Girkin die wat kritiek heeft. Tot Poetin die ook weer zat is (of out of controle is) en dan word die ook weer opgeruimd. Is gewoon de oude Sovjet-Stalin doctrine.
Het verschil is alleen dat hij betrokken geweest bij alle laatste strohalmpjes die de russische invloedsfeer heeft kunnen behouden (Macedonie, servie, krim, donbask etc). Hij heeft zeker belangrijk werk gedaan voor de KGB zodat de sovjet unie nog iets van invloed heeft in hun oude terrotorium. deze man is niet zomaar iemand. Bewijst wel weer dat loyaliteit en aanbidding van de partij (Of poetin) belangrijker is dan ideologie of resultaten.

De reden dat fascistische regimes altijd zich zelf (SU) of hun volk (NK) of beide (Joegoslavie) opvreten.
pi_209985238
twitter

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209985305
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 15:03 schreef StateOfMind het volgende: Een nieuwe gemechaniseerde brigade, met rollators en scootmobielen :D
Die babushkas kunnen hard meppen :o
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_209985367
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209985417
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 17:00 schreef Hyperdude het volgende:
[ twitter ]
Geen stapelbed :{w
pi_209985475
quote:

[..]

Benieuwd waar precies de keuze voor Danone en Carlsberg op is gebaseerd. Elitevrienden geven wish list door of bedrijven die ze voor nu het gemakkelijkst zelf kunnen verder runnen? Onwelgevallige opmerking van de Westerse eigenaar? Huidige bijdrage aan belastinginkomsten?
pi_209985486
Ravaged by Russian troops, Bucha rises from the ashes
https://www.npr.org/2023/(...)ne-war-bucha-rebuild

pi_209985494
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209985550
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 19:03 schreef Aether het volgende:
Ravaged by Russian troops, Bucha rises from the ashes
https://www.npr.org/2023/(...)ne-war-bucha-rebuild

[ afbeelding ]
Is dat als dank voor wat sponsoring van de Amerikaanse familie Buffett?
pi_209985646
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 19:08 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Is dat als dank voor wat sponsoring van de Amerikaanse familie Buffett?
Buffett has made eight trips to Ukraine since last year and his foundation has committed $450 million to multiple projects around the country.
pi_209985739
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 19:04 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Heb inmiddels al heel veel soorten dieren voorbij zien komen. Nog geen beer maar die zitten elders in Oekraine meen ik.
pi_209985776
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 18:50 schreef Aether het volgende:

[..]
Die babushkas kunnen hard meppen :o
Ik kom niet op dat soort sites :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_209985815
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 19:22 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Heb inmiddels al heel veel soorten dieren voorbij zien komen. Nog geen beer maar die zitten elders in Oekraine meen ik.
In het westen dus, maar het zijn er niet veel. "The Brown bear population in the Ukrainian Carpathian is approximately 150-200 individuals"
-Rabia Al-Basri
pi_209985899
quote:
Two children were killed by Russian artillery in the village of Druzhba in the eastern Donetsk region Friday, according to a regional official.

“At about 3 p.m., the Russians shelled the village with artillery — one of the shells hit the yard where the children were staying — a 10-year-old boy and a 16-year-old girl
CNN
pi_209985907
quote:
Karma is a bitch *O* ^p^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_209985952
quote:
“Tonight I plan to hold talks with Turkish President Erdogan,” Zelensky said in his nightly address. “On the Black Sea region, food security, and other important topics.”

Zelensky also said he had convened a Supreme Commander-in-Chief Staff meeting to discuss Russian strikes on Ukrainian ports and promised a response.

Erdogan said earlier today that Turkey will “not hesitate” to take the initiative needed to prevent the “harmful effects” of Russia pulling out of the deal, according to Turkish state media

The president hailed the grain deal as a “vital initiative” for humanity, outlining Turkey’s commitment to shoring up its future, according to Turkey’s state-run Anadolu agency.
CNN

Beetje vaag Erdo
pi_209985966
2 maanden brommen op z'n minst

quote:
Well-known Russian military blogger and former official in the self-declared Donetsk People’s Republic Igor Girkin has been remanded in custody until September 18 by a judge at the Meshchansky District Court in Moscow, Russian state news agency RIA Novosti reported on Friday.
CNN
pi_209985991
quote:
“If I were Mr. Prigozhin, I would remain very concerned. NATO has an open-door policy; Russia has an open-windows policy. And he needs to be very focused on that,” Blinken said at the Aspen Security Forum in Colorado.
~O>
pi_209986038
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 19:38 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
CNN

Beetje vaag Erdo
Of hij is onder de radar ergens mee bezig of het is een hopeloze situatie waar hij niks mee kan, maar probeert hij het te verbloemen. Ik vond hem ook opvallend laconiek reageren vlak voordat de graan deal afliep en hij op het punt stond om zijn Arabische Golf Tour te starten toen zei hij over de graan deal , "mocht het nodig zijn zal ik Putin bellen". Erdo is echt. Niet blij dat de de Russen de deal om zeep helpen met name omdat voedselprijzen in Turkije zijn gexplodeerd. Dat gaat nu alleen maar erger worden als er geen oplossing komt.
-Rabia Al-Basri
pi_209986084
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 19:46 schreef Slayage het volgende:

[..]
Of hij is onder de radar ergens mee bezig of het is een hopeloze situatie waar hij niks mee kan, maar probeert hij het te verbloemen. Ik vond hem ook opvallend laconiek reageren vlak voordat de graan deal afliep en hij op het punt stond om zijn Arabische Golf Tour te starten toen zei hij over de graan deal , "mocht het nodig zijn zal ik Putin bellen". Erdo is echt. Niet blij dat de de Russen de deal om zeep helpen met name omdat voedselprijzen in Turkije zijn gexplodeerd. Dat gaat nu alleen maar erger worden als er geen oplossing komt.
Als Putin z'n poot stijf houdt met die banken terug bij SWIFT kan Erdogan hem ook niet echt iets bieden verder. Dan is Erdogan niet de belangrijke bemiddelaar meer die hij tracht te zijn. Hij kan Putin in z'n sop laten gaarkoken en begeleiding bieden van de graanschepen maar dat was al bespoken, is te riskant voor Turkije en dus hoogst onwaarschijnlijk dat ze dat ooit gaan doen. Maar blijft wel iets waarmee hij subtiel kan dreigen richting Putin.
pi_209986093
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 19:02 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Benieuwd waar precies de keuze voor Danone en Carlsberg op is gebaseerd. Elitevrienden geven wish list door of bedrijven die ze voor nu het gemakkelijkst zelf kunnen verder runnen? Onwelgevallige opmerking van de Westerse eigenaar? Huidige bijdrage aan belastinginkomsten?
Volgens het eerder aangehaalde artikel in de FT is het dikgedrukte de reden. Doordat er barsten beginnen te verschijnen in de Russische elite moet er door het regime loyaliteit worden gekocht.
pi_209986990
twitter

pi_209987083
quote:

[..]

Mooi. Karma.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_209987168
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 17:03 schreef Korenfok het volgende:
"The western territories of present-day Poland are a gift from Stalin to the Poles, have our friends in Warsaw forgotten about this? We will remind you."

Poetin is toch echt niet meer dan een straatjochie die zijn steetcredits probeert behouden....

echt wat een niveau van redeneren.
Het feit dat de Nazi's niet de kans hebben gekregen om alle Russen in vernietigingskampen om te brengen is een geschenk van het westen. Zijn die ondankbare Russische honden dat vergeten?
pi_209987222
Stay classy, russia

twitter
pi_209987287
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 21:20 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Het feit dat de Nazi's niet de kans hebben gekregen om alle Russen in vernietigingskampen om te brengen is een geschenk van het westen. Zijn die ondankbare Russische honden dat vergeten?
Yup
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 21 juli 2023 @ 21:41:28 #51
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209987467
https://www.reddit.com/r/(...)mbassador_to_the_uk/

Comment:
==================
Prystaiko was interviewed about the exchange the following day on Sky News, where he was asked whether there was a “hint of sarcasm” in Zelensky’s response to Wallace.

Prystaiko conceded there was “a little bit of sarcasm,” and went on to say: “I don’t believe this sarcasm is healthy.”

“We don’t have to show the Russians that we have something between us. They have to know that we are working together. If anything happens, Ben can call me and tell me everything he wants,” said Prystaiko.

Comment:
==================
by saying these things, he made his boss, lose face on the world stage. Prystaiko's point is true, at least, in that Ukraine must be presented as unified and any passive aggressiveness should be kept on their side of the border and shouldn't allow spillover. That said, because it was a political blunder, he had to be let go. History will more than likely prove him right, even if his use of tact was entirely missing in the process.

Comment:
==================
He's firing the diplomat because the whole conversation implies that the ambassador wasn't doing his job. The UK defence secretary makes a weird comment asking for a show of gratitude. Zelensky rightfully called it out by asking "how do you want us to show our gratitude?" The ambassador then criticizes Zelensky's remarks....

....when it should've been the ambassador who should've reached out to the UK defence secretary right after the initial Amazon comment incident that sparked the defense secretary's further comments. Failing that the ambassador should've reached out to the defence secretary after the "show gratefulness" remarks. The fact that Zelensky had to publicly ask what that means shows that the ambassador wasn't participating in the conversation at all. And then you go and say that Zelensky's comments were unhelpful is bizarre since it's the ambassador who should've already been in a conversation in the first place rather than criticizing Zelensky. Zelensky isn't the diplomat here. So this made it clear that the ambassador didn't seem to be doing his job.

Comment:
==================
For those interested or confused, what each of them said, according to the article:

UK defence secretary Ben Wallace: "whether we like it or not, people want to see gratitude for the West's military contributions to Ukraine's war effort" and "I said to the Ukrainians last June, when I drove 11 hours to be given a list - I'm not Amazon."

Zelensky (in response to Wallace's words): "I just don't know what he means. How else should we thank him? Well, let him write to me and tell me how I need to thank people so that we can be fully grateful. We can also wake up in the morning and thank the minister personally."

Ambassador Vadym Prystaiko (when asked about the above): Said that there was "a little bit of sarcasm" in Zelensky's words, "I don't believe this sarcasm is healthy" and "We don't have to show the Russians that we have something between us. They have to know that we are working together. If anything happens, Ben can call me and tell me everything he wants."
pi_209987572
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 21:24 schreef oheng het volgende:
Stay classy, russia

[ twitter ]
Zou niet moeten, maar blijf me verbazen over de manier van redeneren en logica in Rusland.
pi_209987622
The Ukrainian staff of the Zaporizhzhia Nuclear Power Plant is refusing to comply with the order of the station's illegitimate management to start up power unit No. 4
https://www.ukrinform.net(...)no-4-energoatom.html
  Moderator vrijdag 21 juli 2023 @ 21:59:43 #54
236264 crew  capricia
pi_209987682
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 21:24 schreef oheng het volgende:
Stay classy, russia

[ twitter ]
Die sancties deden toch niets?
(Volgens sommigen)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_209987727
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 21:59 schreef capricia het volgende:

[..]
(Volgens sommigen)
De Russen lopen al vanaf dag n te janken en te krijsen dat de sancties - die niet werken - opgeheven moeten worden. :')
pi_209987905
-Rabia Al-Basri
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 juli 2023 @ 22:33:43 #57
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_209988056
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 17:17 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Girkin is degene die de oorlog in de Donbas en het annexeren van Oekraine heeft gestart. Dat is echt Poetin's man. En hij heeft gelijk dat Poetin een zwakkeling is.

Anyway: De TT is onzin. Hoezo moet hij naar het ICC? Hij heeft al een straf tegoed. En een lange.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_209988262
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 21:59 schreef capricia het volgende:

[..]
(Volgens sommigen)
Schijnt dat sancties niet werken binnen de aandachtsspanne van ADHD-ers met het geduld van een schizofrene eekhoorn.
pi_209988268
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 22:20 schreef Slayage het volgende:
Mazzel pik https://nos.nl/l/2483698
Maar die wetgeving staat jou wel aan ^O^
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 22 juli 2023 @ 01:30:27 #60
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_209989360
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 21:53 schreef Aether het volgende:
The Ukrainian staff of the Zaporizhzhia Nuclear Power Plant is refusing to comply with the order of the station's illegitimate management to start up power unit No. 4
https://www.ukrinform.net(...)no-4-energoatom.html
Lijkt me zonder een betrouwbare bron van koelwater ook een bijzonder slecht idee.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_209989564
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 22:33 schreef Ulx het volgende:

[..]
Girkin is degene die de oorlog in de Donbas en het annexeren van Oekraine heeft gestart. Dat is echt Poetin's man. En hij heeft gelijk dat Poetin een zwakkeling is.

Anyway: De TT is onzin. Hoezo moet hij naar het ICC? Hij heeft al een straf tegoed. En een lange.
Neem de titel niet al te serieus. Zo was hij niet bedoelt. Putin gaat echt geen Russische burger uitleveren.
pi_209989567
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T

Rusland heeft neppe loopgraven gebouwd die vol liggen met mijnen en boobytraps die op afstand tot ontploffing gebracht kunnen worden. Ook hebben ze in mijnenvelden soms wel 3+ mijnen op elkaar gestapeld zodat de machines die mijnen kunnen ruimen alsnog de lucht in geblazen worden. Omdat ze maximaal de klap aankunnen va 1-2 mijnen tegelijk. En dan zijn er nog de mijnenvelden waar anti personeel mijnen naast tankmijnen liggen, en dit geheel ook nog geboobytrapt is.

.....

https://www.thenews.com.p(...)-at-moscow-apartment
Igor Kudryakov een 64 jaar oude Russische billionaire is dood gevonden in zijn appartement. Volgen bronnen is hij gestorven aan kanker.

Blijkbaar heeft hij teveel van de thee gedronken lol.

......

twitter

https://threadreaderapp.com/thread/1682460944884957184.html
Ze zijn lekker paranode aan het worden in Rusland/bezet gebied.

......

https://mil.in.ua/en/news(...)planes-at-airfields/
Rusland verft neppe straaljagers op vliegveld in Yeysk om Oekrane om de tuin te leiden. Op slechte kwaliteit satellietbeelden zouden ze haast niet van echt te onderscheiden zijn.

[ Bericht 22% gewijzigd door Delenlill op 22-07-2023 03:51:51 ]
pi_209989587
twitter

Meer supporters van Girkin die gearresteerd worden voor het protesteren tegen zijn arrestatie.

.......

twitter
pi_209989728
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 03:27 schreef Delenlill het volgende:

[..]
Neem de titel niet al te serieus. Zo was hij niet bedoelt. Putin gaat echt geen Russische burger uitleveren.
Wat Ulx - denk ik - bedoelt is dat Girkin tot levenslang is veroordeeld door een Nederlandse rechtbank, niet door het ICC. Dus als je hem uitgeleverd zou willen zien om die straf uit te zitten zou dat naar Nederland moeten zijn, niet naar het ICC.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2023 07:10:45 ]
pi_209989729
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 07:09 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Wat Ulx - denk ik - bedoelt is dat Girkin tot levenslang is veroordeeld door een Nederlandse rechtbank, niet door het ICC. Dus als je hem uitgeleverd zou willen zien om die straf uit te zitten zou dat naar Nederland moeten zijn, niet het ICC.
Aaah, dan is het inderdaad mijn fout. Ik dacht dat hij door het ICC was veroordeeld. Al nu ik er wat meer over nadenk is dat helemaal niet logisch.
pi_209989795
Atoomwapens zijn aangekomen bij Ome Loek

https://edition.cnn.com/2(...)lear-weapons-belarus
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_209989849
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 07:40 schreef TLC het volgende:

Als Belarus die afschiet gaat Rusland vrijuit.
pi_209989883
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 08:02 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Als Belarus die afschiet gaat Rusland vrijuit.
Ik denk niet dat Belarus de launchcodes krijgt, alles gaat via het Kremlin. Net als de kernkoppen van de VS in Europa vanuit Washington bestuurd worden.
  zaterdag 22 juli 2023 @ 08:14:22 #71
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_209989904
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 08:09 schreef Neezoistniet het volgende:

[..]
Ik denk niet dat Belarus de launchcodes krijgt, alles gaat via het Kremlin. Net als de kernkoppen van de VS in Europa vanuit Washington bestuurd worden.
Nee, zo is het niet.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 22 juli 2023 @ 08:19:31 #72
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209989923
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 07:40 schreef TLC het volgende:

Ik dacht dat hij ze in mei al had :T
pi_209990083
quote:
Ik hoop het niet. Ze leveren veel geld op.
Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene
  zaterdag 22 juli 2023 @ 09:32:59 #74
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209990313
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 08:52 schreef HSG het volgende:

[..]
Ik hoop het niet. Ze leveren veel geld op.
Van Heineken ligt de gemiddelde Nederlander nou niet bepaald wakker die drinken normaal bier.

Heineken is meer een export product.
Plus ik zie liever een dronken rus aan front dan een nuchtere.

Kijk als het iets zou zijn wat de oorlog bevoordeeld voor Rusland dan is het wat anders.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_209990490
Zelensky en Erdogan bellen over graandeal
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-70851203
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')