Ja nee bah.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
pH van 4.6 of lager. Met citroen gaat dat fors zuur smaken, met een potje citroenzuur haal je dat zonder de smaak te zuur te krijgen.
Ik vind de hummus uit de supermarkt heel acceptabel smaken, en vind zelf maken te veel moeite. (afwas)quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:35 schreef Blues het volgende:
Gastvrouw @:sigme![]()
Behalve de rijstepap met gember![]()
Welk bier is dat van 2,7% ?
Hoe is het nu met kuit en heup?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind de hummus uit de supermarkt heel acceptabel smaken, en vind zelf maken te veel moeite. (afwas)
Al helemaal als je de zelfgemaakte hummus echt mooi glad wilt krijgen. Ik heb alleen een staafmixer en echt mooi wordt het dan niet.
Plus dat ik dan de zelfgemaakte in zou moeten vriezen denk ik, want die wordt idd wel heel snel harig.
Een mooie kleur blauw?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:46 schreef z80 het volgende:
Welke kleur overhemd kan in combinatie met een zwarte pantalon en zwarte schoenen?
Wit/crème weet ik. Maar de vraag was meer kleur in de kleding.
Oe lijkt me ook prima!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Als je een licht zomerbier wilt, probeer ook eens een Berliner Weisse
[ afbeelding ]
Een zuurbier, met melkzuurfermentatie, 3% alcohol en een frisse, karnemelk achtige rinsheid.
Blauw overhemd heb ik. Morgen even kijken of ik deze net genoeg vind.quote:
Kuit en heup zijn pijnlijk maar vooral stijf/spierpijn en niet meer die rare stroomstootachtige pijn dus dat gaat denk ik de goede kant op.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe is het nu met kuit en heup?
Indrukwekkende prestatie hoor, en het was leuk je verslag te lezen.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Toch krijg je de meest gemene voedselvergiftiging van Rijst en Pasta,
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bacillus_cereus
Reden waarom je, als je bv bolognaisesaus over hebt deze beter apart kan bewaren en verse pasta kan koken.
Mogelijk ietwat domme vraag, maar als ik gerecht met rijst meteen voor meer dagen wil koken en dan invriezen, dan kan ik neem ik aan wel gewoon de extra porties laten afkoelen en dan in bakjes de vriezer in? En dan ontdooien in de koelkast?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Deze en botulisme. Het aantal botulismerecepten dat je op social media voorbij ziet komen
De laatste trend onder Russische roulette is onvoldoende verhitte chili olie.
Eventueel kijken of je je stokjes in een andere grip meer kracht kan laten uitoefenenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:24 schreef Tele6 het volgende:
Verder, olijven met stokjes eten gaat uitstekend maar verse ananasstukjes niet (glibberig). Maar als ik eraan begin maak ik het ook af dus ik ben nog aan het stoeien met de ananas.
Meer kracht lijkt te leiden tot verdere ananaslancering. Dit leidt dan weer tot een plakkerige situatie.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Eventueel kijken of je je stokjes in een andere grip meer kracht kan laten uitoefenen
Ja ik snap je struggle;; een van mijn favoriete bij-gerechtjes bij de sushi boer in Sneek is hun gefrituurde kip in zoete ananassaus. Met stukjes week geworden ananasquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Meer kracht lijkt te leiden tot verdere ananaslancering. Dit leidt dan weer tot een plakkerige situatie.
Het helpt als ik de ananas niet in de richting pak waarin hij smaller wordt maar in de richting waarin het stukje recht is. Als je snapt wat ik bedoel
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:19 schreef z80 het volgende:
Blauw overhemd heb ik. Morgen even kijken of ik deze net genoeg vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |