Hier gaat t ook weer lekker, eindelijk, maar wel met het weekend voor de deur dus de race is nog niet uitgelopen. Heb me deze week tamelijk religieus aan IF gehouden en ik zou het graag een maand ononderbroken houden zodat ik echt het verschil kan inschatten.
Voorheen brak ik bijna altijd in het weekend en kwam daar ook alcohol bij, nu wil ik dat dus even niet doen.
Mijn uitgangspunt blijft: 2 maaltijden per dag (tussen 12 en 1 en tussen 6 en 7), 1 keer een tussendoortje tussen 3 en 4, hier buiten niets behalve water en zwarte koffie / thee. Dus ook geen light frisdrank ofzo.
Wat zijn m'n challenges deze maand?
Ik heb volgende week een borrel, en een wine & dine met collega's, dat wordt dan voor mij een water & dine.
Ik heb een bruiloft. Ga wel de bob zijn, dat scheelt alweer in verleidingen.
Ik ben jarig

ik vier het niet echt, en probeer mijn stukje taart in mijn eetwindow te integreren.
Ik heb een groot afdelingsfeest met veel drank en eten. Dat wordt voor mij dus water en een beetje eten.
We hebben partneravond op de kookclub, dat is klassiek met veel alcohol. Het eten gaat dan ook door tot middernacht. Dat kan ik dus niet ontwijken. De alcohol is een keuze.
Mijn man houdt een teambarbecue bij ons thuis. Veel drank en eten.
Jezus, september. Ik denk dat september nog moeilijker is dan december. Maar, als ik dit kan, dan kan ik het écht.