abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 augustus 2023 @ 15:25:12 #176
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_210394855
quote:
7s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 15:24 schreef miss_sly het volgende:
Mijn moeder en zus zijn met de taxi onderweg en ik ben net thuis.

Op 15 uur na ben ik een maand van huis geweest. Beetje structuur en gezond eten heb ik echt wel weer zin in. Morgen eens wegen.
Welkom thuis Sly, succes met het oppakken van je ritme weer.
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  Moderator vrijdag 25 augustus 2023 @ 10:08:10 #177
5428 crew  miss_sly
pi_210416445
Gisterochtend gewogen en er was op de weegschaal geen schade *O* Exact hetzelfde gewicht als toen ik vertrok.

Door gebrek aan krachttraining zal ik wel wat spieren kwijt zijn en wat vet rijker, maar dat is dan maar zo. Nu weer een beetje in het ritme voor de laatste vakantieweek. Morgen weer sporten O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_210416529
Fijn dat jullie weer thuis zijn Miss Sly!

Ik heb net weer een sessie met mijn PT gehad. Heel fijn (en zwaar!). Alleen kracht omdat mijn longen echt niet willen. Zit alweer op de gewichten van voor de vakantie. Dus going strong.
Moet wel echt weer in het ritme komen merk ik. Echt even ertoe zetten, maar.....mijn PT zei 'en dat is waar veel mensen afhaken' dus trots dat ik nu doorzet.

Vanavond uit eten met een vriendin, wel behoorlijk healthy want zij is en vegan en nog fanatieker met sporten dan ik.
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 10:18:06 #179
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_210416562
Ik geloof meteen dat de vriendin gaat voor gezond, maar vegan = HELTH is niet perse waar. :D

* IJsdraakje denkt aan vegan vriendin die zich klem vreet aan vegan Magnums en Kitkats.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_210416719
Ik zit opzich ook in een lekkere flow. Veel wandelen helpt me ook echt om ook de rest van de dag gezonde keuzes te maken. Ofja veel, zo'n 10.000 stappen. Maar met een kantoorbaan voelt dat toch als veel :P. Morgen weer weegdag en savonds lekker uit eten. Heb geleerd van de vorige keer en ga niet kcal sparen voor de avond want dan krijg ik honger en vreet ik uiteindelijk meer dan dat ik normaal zou doen.

Lijstje vandaag:
O: Kwark met blauwe bessen
L: 2 boterhammen, 2 Eieren, Ham en kaas
T: verse ananas
D: 2 wraps met kipfilet en groente
S: 75 min boksen
T: eiwitshake

[ Bericht 0% gewijzigd door Pinuts op 27-08-2023 08:28:33 ]
pi_210416887
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik geloof meteen dat de vriendin gaat voor gezond, maar vegan = HELTH is niet perse waar. :D

* IJsdraakje denkt aan vegan vriendin die zich klem vreet aan vegan Magnums en Kitkats.
Dat is waar, zij gaat inderdaad wel voor de gezonde varianten.
pi_210417016
Vanochten woog ik bijzonder weinig, en toen heb ik mijn voortgangstatistiekjes eens even bekeken.
Ik weeg augustus 2023 gemiddeld *exact* hetzelfde als augustus 2022 :D. Ik heb nogal een jaar-patroon geloof ik.

Inzoomend op afgelopen half jaar is er een duidelijke piek die vast niet toevallig samenvalt met het laten inslapen van hond.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210417831
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:

Haha ja, friet is ook (meestal) vegan. :9
pi_210439735
Ik ben trots op mezelf. Ik wist al dat ik gisteren pizza ging eten en had me voorgenomen gedurende de dag gewoon 'normaal' te doen. Maar gedurende de dag kreeg ik ineens weer stemmetjes van; je kunt ook gewoon vandaag chips/chocolade/alles eten, want pizza is toch al slecht. Eet je vandaag gewoon even alles waar je zin in hebt en begin je morgen gewoon weer opnieuw.
Maar heb streng tegen mezelf gezegd, nee die Pinuts bestaat niet meer.
En ben braaf gaan sporten en gewoon 'normaal' gegeten en s'avonds lekker van de pizza genoten. Echt wel overwinning op mezelf *O*
pi_210439799
Wat goed, Pinuts *O* *O* Dat stemmetje negeren is best moeilijk namelijk _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210439838
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 08:40 schreef Isabeau het volgende:
Wat goed, Pinuts *O* *O* Dat stemmetje negeren is best moeilijk namelijk _O_
Ik stond ook echt op het punt om naar de supermarkt te rijden en chips te gaan kopen. Maar toen heb ik de interne discussie met mezelf gevoerd dat ik mezelf beloofd had om nooit meer opnieuw te beginnen en hoe ik me dan vandaag zou voelen. En moet zeggen toen ik even wat gegeten had en minder honger had was de drang er ook al meteen minder.
pi_210442298
Nou terug van all inclusive trip. Was heel leuk! En echt alles gegeten wat ik wilde :@ Maar geen spijt ervan.

Ben 2,5/3 kilo aangekomen, maar dat gaat er wel vanaf heb ik vertrouwen in met paar weken :)
pi_210463820
Gisteren was een interessante dag :')
L/D: 1 NY pizza
T: taart en 1 speciaal bier

Vandaag:
L: 2 tostis met cheddar en mango/curryspread
D: vega kip, spitskool in ketjap met rijst.
T: watermeloen en skyr
pi_210469446
Hoi :W
In OUD werd er verwezen naar dit topic en aangezien ik wat gewicht kwijt wil kan ik soms wat extra motivatie gebruiken. Ik ben op 4 jaar tijd 20 kilo aangekomen. Dat gebeurde een beetje in fases:
Zomer en vakantie (2018): 4kg
Ivf + miskraam: 7kg
Corona: 5 kg
Zwangerschap: 4kg

Vreemd genoeg geraak ik extra gewicht na een zwangerschap redelijk vlot kwijt, het zijn de andere kilo's die lastiger zijn.
Op een jaar tijd zijn de eerste 9kg er al af, nu de zwaardere tweede helft. Het eerste half jaar heb ik vooral gefocust op weer sterker worden aangezien ik door bekkenklachten na de bevalling helemaal vanaf 0 moest beginnen.

Ik weet nog niet of ik vaak lijstjes erin gooi maar laat ik vandaag maar eentje doen :)

O: 1 boterham met zoet
T: banaan
L: 2 boterhammen met ham
T: Appel
A: gehaktschnitzel, pommes duchesse en witloof

Ik spaar meestal op voor het avondeten. Overdag heb ik geen moeite met eten laten staan, ik ben echt een avondsnaaier. En zo kan ik als avondeten wat meer eten. Dinsdagen zijn vaak met een makkelijke snelle maaltijd.
pi_210472069
Nog meer OUDaanwas. Welkom! *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  woensdag 30 augustus 2023 @ 09:51:13 #191
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210472649
goedemorgen!

Ik ben ook weer terug van vakantie, en ondanks dat het een vreet alles wat je wil vakantie was, werd er ook gesport.. ik pakte hardlopen met Evy weer eens op ( voorlopig op de loopband) en heb dat gister thuis op de loopband lekker voortgezet.. heerlijk!

per 1 september gaat ook het dieet weer wat strakker aan, en aangezien ik nu hele dagen thuis ben moet ik eens goed uit gaan zoeken wat er op mijn eet lijstjes komt en vooral, me er aan gaan houden :o

het doel is om 10 kilo voor de kerst kwijt te zijn..
van 95 naar 85 moet mogelijk zijn ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator woensdag 30 augustus 2023 @ 13:12:57 #192
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_210474565
93,0 kg vanmorgen schoon aan de haak. Gaat dus langzaam weer de goede kant op.

Vind het overigens wel vreemd om in deze dieetclubreeks te posten i.p.v. de slankreeks. Doe namelijk niet aan een dieet. Gezond eten gaat redelijk makkelijk. Het is vooral het bewegen waar ik op moet letten. Dat gaat de afgelopen week trouwens wel goed.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_210475688
quote:
14s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 13:12 schreef UIO_AMS het volgende:
93,0 kg vanmorgen schoon aan de haak. Gaat dus langzaam weer de goede kant op.

Vind het overigens wel vreemd om in deze dieetclubreeks te posten i.p.v. de slankreeks. Doe namelijk niet aan een dieet. Gezond eten gaat redelijk makkelijk. Het is vooral het bewegen waar ik op moet letten. Dat gaat de afgelopen week trouwens wel goed.
Volgens mij zijn we nog maar weinig hier die een dieet volgen :)
pi_210475720
Het is meer dat de reeks al zo heette ja. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_210495653
Deze week begonnen de volleybaltrainingen weer. En ondanks dat ik de hele zomer best goed heb doortraint merk je toch wel even dat het weer een andere sport/belasting is dan normaal. Gisteren wel pittige training gehad. Maar goed, vandaag nog een bokstraining en dan hebben we morgen een rustdag. Mentaal zit ik ook echt lekker erin. Het eten gaat me goed af en wordt ook steeds beter in 'ongezond' er tussendoor fietsen. Morgen weer weegdag dus ben benieuwd want vorig weekend wel 2 uit etentjes erbij gehad. Dus alles wat omlaag is, is al fijn.

O: kwark
L: 2 boterhammen, 2 eieren plakje ham, beetje kaas
T: mango, klein blokje chocolade
D: 2 wraps met kip en groente
S: 75 min boksen
T: eiwitshake
  vrijdag 1 september 2023 @ 09:15:25 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_210495834
Dit is al eeuwen de die eet club 8-)

De OP legt het trouwens prima uit.

Fok is nou eenmaal niet meer druk genoeg om meerdere reeksen over gezonder eten en leven te onderhouden.
disclaimer
  vrijdag 1 september 2023 @ 09:22:41 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_210495890
Hier gaat t ook weer lekker, eindelijk, maar wel met het weekend voor de deur dus de race is nog niet uitgelopen. Heb me deze week tamelijk religieus aan IF gehouden en ik zou het graag een maand ononderbroken houden zodat ik echt het verschil kan inschatten.

Voorheen brak ik bijna altijd in het weekend en kwam daar ook alcohol bij, nu wil ik dat dus even niet doen.

Mijn uitgangspunt blijft: 2 maaltijden per dag (tussen 12 en 1 en tussen 6 en 7), 1 keer een tussendoortje tussen 3 en 4, hier buiten niets behalve water en zwarte koffie / thee. Dus ook geen light frisdrank ofzo.

Wat zijn m'n challenges deze maand?

Ik heb volgende week een borrel, en een wine & dine met collega's, dat wordt dan voor mij een water & dine.
Ik heb een bruiloft. Ga wel de bob zijn, dat scheelt alweer in verleidingen.
Ik ben jarig :') ik vier het niet echt, en probeer mijn stukje taart in mijn eetwindow te integreren.
Ik heb een groot afdelingsfeest met veel drank en eten. Dat wordt voor mij dus water en een beetje eten.
We hebben partneravond op de kookclub, dat is klassiek met veel alcohol. Het eten gaat dan ook door tot middernacht. Dat kan ik dus niet ontwijken. De alcohol is een keuze.
Mijn man houdt een teambarbecue bij ons thuis. Veel drank en eten.

Jezus, september. Ik denk dat september nog moeilijker is dan december. Maar, als ik dit kan, dan kan ik het écht.
disclaimer
pi_210495918
Tijdje geleden hebben lief & ik besloten om wat minder gezamelijk te eten; hij wil in verband met maagklachten wat vaker eten en wat kleinere porties terwijl ik beter maar 1 of hooguit 2 keer per dag kan eten. Dus nu eten we gezellig samen warm ergens eind van de middag, maar doen we op dagen dat het wel zou kunnen niet per se aan samen ontbijten/middageten.

Het lijkt er op dat dat voor ons beiden ook in gewicht erg positief werkt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210495929
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 08:48 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Ik stond ook echt op het punt om naar de supermarkt te rijden en chips te gaan kopen. Maar toen heb ik de interne discussie met mezelf gevoerd dat ik mezelf beloofd had om nooit meer opnieuw te beginnen en hoe ik me dan vandaag zou voelen. En moet zeggen toen ik even wat gegeten had en minder honger had was de drang er ook al meteen minder.
Op dat soort momenten springt mijn Mrs in de auto om de chips te halen. Vieze feeder is het.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210495964
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 09:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Op dat soort momenten springt mijn Mrs in de auto om de chips te halen. Vieze feeder is het.
Mijn feeder - en ik- wonen boven een supermarkt of 3, een slijter en 3 ijssalons. O en een snackbar en een pizzatent.

Wee ons. Wij hebben het zwaar.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')