Top. Ik heb bijna 10 trainingen gedaan, er nog niet tegenop gezien, behoorlijk vooruit gegaan in gewichten daar, maar ook thuis in hoe makkelijk ik even iets weg til, mijn houding en mijn silhouet.quote:
Het klinkt echt heel aantrekkelijk, maar ik vind ze ook best duur. En ze zitten hier ergens op het industrieterrein en dan kost het me alsnog veel tijd om er heen te reizen en weer terugquote:Op zondag 23 juli 2023 23:18 schreef Vanyel het volgende:
Top. Ik heb bijna 10 trainingen gedaan, er nog niet tegenop gezien, behoorlijk vooruit gegaan in gewichten daar, maar ook thuis in hoe makkelijk ik even iets weg til, mijn houding en mijn silhouet.
Geld waard voor mij
Ja ze zijn ook duurquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het klinkt echt heel aantrekkelijk, maar ik vind ze ook best duur. En ze zitten hier ergens op het industrieterrein en dan kost het me alsnog veel tijd om er heen te reizen en weer terug
Goede regeling welquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:36 schreef Vanyel het volgende:
Ja ze zijn ook duurAl valt dat ook weer mee als je mag bedrijfsfitnessen. Ik betaal het van mijn bruto salaris.
Is small group training dan niet wat voor je?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goede regeling wel
Nou ja, ik doe voorlopig nog 1x per week zo'n lifestyle interventie groep en gisteren hebben we gewoon echt pittig getraind. Maar eigenlijk vind ik 1x per week te weinig (dit is al 1x meer dan hiervoor natuurlijk) en duurt dit tot december. Moet eens bedenken wat ik verder kan gaan doen. Sportscholen lopen bij mij vaak uit in een sponsorcontract. Sportverenigingen zijn eenzijdig (maar 1 bepaalde sport). Crossfit geeft bij mij blessureassociaties (en ik ben al heel blessuregevoelig) en ik ben totáál niet competitief ingesteld en erger me alleen maar als mensen zouden aanmoedigen.
Ik wil schoolgym 2x per weekVan alles en nog wat met een leuke groep mensen en een coach.
Ik weet niet waar je woont maar in sommige steden heb je dit oprecht. Ene keer apekooi, dan badminton, trefbal, etc.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil schoolgym 2x per weekVan alles en nog wat met een leuke groep mensen en een coach.
Misschien? Ik ken het niet. Is dat iets dat sportscholen geven oid? Ik geloof dat het fysiotherapiecentrum waar ik de gli volg iets dergelijks heeft (sporten in een klein groepje), maar is ook al 65 euro per maand. Dat is voor mij best veel, helaas.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Is small group training dan niet wat voor je?
Sportscholen hebben het, maar er zijn ook pt's die het aanbieden. Voordeel is wel dat het afgesproken momenten zijn, dat maakt voor mij de drempel om te skippen in ieder geval al groter.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien? Ik ken het niet. Is dat iets dat sportscholen geven oid? Ik geloof dat het fysiotherapiecentrum waar ik de gli volg iets dergelijks heeft (sporten in een klein groepje), maar is ook al 65 euro per maand. Dat is voor mij best veel, helaas.
(vast nog steeds goedkoper dan een personal trainer en dit komt denk ik best dichtbij het hebben van een personal trainer en dan valt de prijs natuurlijk enorm mee)
Absoluut interessant.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:38 schreef sigme het volgende:
Over (te) dik zijn, ik vond dit een lezenswaardig artikel
https://www.theguardian.c(...)-virginia-sole-smith
Die 69% valt me nog meequote:“69% of doctors, 46% of nurses and 37% of dietitians report biased attitudes against people living with obesity”.
Zeer interessant inderdaad. Ik ben blij dat ik niet de verantwoordelijkheid heb over wat ik kinderen leer over voedsel.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:38 schreef sigme het volgende:
Over (te) dik zijn, ik vond dit een lezenswaardig artikel
https://www.theguardian.c(...)-virginia-sole-smith
Daar zijn speciale apps voor, is dat niet wat?quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Ergens bijhouden wat ik dagelijks inneem zoals ik dat in de andere reeks (de slankreeks of zo) deed, werkte wel lekker confronterend voor mijzelf.
Nee, dank je. Van die calorieën-tellers is aan mij niet besteed.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:53 schreef sigme het volgende:
Daar zijn speciale apps voor, is dat niet wat?
Ikzelf ben niet zo appig, dus ik weet niet wat er momenteel op de markt is, qua beste goed/gratis-verhouding.
Maar misschien iemand anders wel?
Sommige mensen hebben echt belachelijk veel aanleg terwijl een ander letterlijk kan eten wat hij wilquote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Overigens ben ik altijd behoorlijk fors geweest als kind en kwam ik er best laat achter (groep 8 of zo) dat ik een stuk dikker dan andere kinderen was en dat dat een Ding was
Vooral door het gedrag van andere kinderen, niet van mijn ouders.
We gingen onverwacht brouwen en daar hoort bier bijquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:36 schreef Sarabi het volgende:
Nog een halve vochtkilo er af
Nu onder het gewicht waarmee ik de vakantie begon. Maar daar moet ook zeker nog 1,5 kilo af.
Lijstje:
L: Chinese tomatensoep met een broodje
D: schnitzel met champignonsaus, beetje coleslaw en een paar frietjes die ik van mijn man jat
T: watermeloen, proteīne toetje, handje nootjes (waar ik deze keer hopelijk geen keelpijn van krijg, anders moet ik op zoek naar een ander tussendoortje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |